ihminen mustamaalaa, kiusaa ja kyseenalaistaa toisen mielenterveyden pelaamalla, kieroilemalla ja valehtelemalla? Voiko hän itse jotenkin pahoin, onko kateellinen vai mistä moinen johtuu? Epätasapainossa itsensä kanssa?
minkälainen
12
181
Vastaukset
- toinen ajatus
Mitä väliä?
Ainoa millä on väliä on se että pysyy kaukana tuollaisista ihmisistä.
Huomaatko muuten, että teet sitä samaa itsekin juuri nyt?- Ajatus vain...
ei olekkaan, koska todellakin sellaisesta kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Ihmettelen vain, koska en pysty moista raakuutta toista ihmistä kohtaan käsittämään koskaan, eikä kait mun tarviikkaan, ONNEKSI :)
ei kirjoitukseni henkilöitynyt, vai henkilöityikö? - Hyvä aihe!
Ajatus vain... kirjoitti:
ei olekkaan, koska todellakin sellaisesta kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Ihmettelen vain, koska en pysty moista raakuutta toista ihmistä kohtaan käsittämään koskaan, eikä kait mun tarviikkaan, ONNEKSI :)
ei kirjoitukseni henkilöitynyt, vai henkilöityikö?Eihän tuollainen voi mitenkään henkilöityä. Minäkin tunnistan ajatuksen ihmisistä, jotka ovat tehneet minulle väärin, erityisesti se kuningatarmehiläinen.
- Hyvä aihe!
Ajatus vain... kirjoitti:
ei kirjoitukseni henkilöitynyt, vai henkilöityikö?Siispä tuollaisia ihmisiä nyt vaan on useampi kuin yksi kappale maailmassa.
- kylmät faktat
Vainoaja on kolmessa tapauksessa neljästä mies, keskimäärin 30-40 vuotias. Suurimmalla osalla terveyspalvelujen piiriin tulleista vainoajista on todettu huumeriippuvuutta, mielialahäiriöitä sekä narsistisia tai antisosiaalisia persoonallisuushäiriöitä. Hoitoon hakeutuminen ei kuitenkaan ole helppoa eikä hoito kovin tuloksellista, sillä usein vainoajat eivät näe tekevänsä mitään väärää.
Vainoaja saattaa itse muuttaa käytöstään löydettyään elämäänsä uutta sisältöä, kuten uuden ihmissuhteen. Noin puolessa tapauksista vainoaja alkaa kuitenkin uudelleen häiritä ja kiusata joko entistä tai uutta uhria.
Yhteistä loputtomassa kostossa on lapsekas itsekeskeisyys: Itsellä on oikeus menestyä ja saada haluamansa ja, kun ei saa, se on liian suuri pettymys kestettäväksi. Toiset ihmiset nähdään vain suhteessa itseen, eikä heidän erillisellä elämällään ole arvoa. Ei kerta kaikkiaan ole mahdollista, että maailman napa eläisi omaa hiukan epäonnistunutta elämäänsä hiljaa, kolaukset kärsien, vaan on tapahtunut suuri vääryys. Sen oikaiseminen on niin tärkeää, että siihen voi uhrata vaikka koko elämänsä.- ........tuttua niin
Oivallinen viesti tämäkin.
- perjantaiko
Kylmät faktat tuntee asiaa..
Täytyy olla epätasapainoinen ihminen,sairas.
En tiedä voiko sairaasta muuta sanoa,kuin sairas. Jääköön erittelemättä kateudet , pahoinvoinnit ja sadistiset piirteet,ne kaikki sisältyy sanaan sairas.
Toinen puoli asiaa on vastuuton yhteiskunta ja sairaan omaiset ja läheiset, jotka eivät saa sairastaan aisoihin ,eikä hoitoon.Mitä ei näe, eikä varsinkaan katsose ei haittaa mielenrauhaa.
>>Saadaan lisää sairaita sairaiden sairaisiin hoitolaitoksiin,joissa ei ole tilaa pitää,eikä resursseja hoitaa,joista he karkaavat, tai pistetään pihalle pillereiden kera viihtymään sairailla palstoilla ja levittämään sairauttaan .Hehe.
- ....................
kateellinen ihminen.
- _______
Sä oot vaan paranoidi. Jos sulle sanoo My Chemical Romance tarkoittaen että kemiat toimii, sä mietit My Chemical Romancen kappaleita. Oot aina tehnyt samalla tavalla ja aina tulet myöskin tekemään.
Kannattaisi puhella jonkun kanssa asioista eikä yksin yrittää selvitä. Mä en chat-kokemusten jälkeen enää jaksa alkaa väittelemään turhista.
Sulla on myöskin näköjään kuulijakunta joka esim silloinkin pitää sun puoltasi kun kutsut toista persereiäksi. Mitä radikaalifeministit sitten miehiä kaipailette jos miehet on jo lähtökohtaisesti pahoja ja naiset hyviä.- heh, hee.
Taidat olla itse paranoidi. Kenen kanssa olet puhunut chemical romanssista, palstalla vai? Ei taida kemiat toimia kuin yhteen suuntaan, mutta sullehan se riittää.
- ______________
heh, hee. kirjoitti:
Taidat olla itse paranoidi. Kenen kanssa olet puhunut chemical romanssista, palstalla vai? Ei taida kemiat toimia kuin yhteen suuntaan, mutta sullehan se riittää.
Ei toimikaan kuin yhteen suuntaan. Enkös mä niin sanonut. (Ei mitään mahiksia)
- heh. hee.
______________ kirjoitti:
Ei toimikaan kuin yhteen suuntaan. Enkös mä niin sanonut. (Ei mitään mahiksia)
ja silti olet sitä mieltä, että kemiat toimii. Köyhää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251