Gümüs Alanya 2011 ?

Charlotta ja perh.

Onkos tänä vuonna olleita? Onko palvelut edelleen hotellissa hyviä?
9.7 mennään !

Perheiden suosima Gümüs on rauhallisella alueella.
Kodikkaissa huoneistoissa on puhelin, kaapeli-tv, hiustenkuivaaja ja laattalattia. Huoneistojen ja parvekkeiden koot vaihtelevat.
Majoitus kaksiossa, jossa on keittosyvennys (jääkaappi, sähkölevyt, vedenkeitin ja leivänpaahdin), suihkukaappi, wc ja parveke.
31 huoneistoa
Rantaan: 300 m
Keskustaan: 3 km

Noin 200 m:n päässä olevalta päätieltä on hyvät bussiyhteydet keskustaan. Ostoskeskus on 300 m:n päässä hotellista.

Uima-allas (7 x 10 m) ja lastenallas (2 x 4 m). Laajalla nurmialueella on mm. jalkapallo-/lentopallokenttä ja pieni leikkinurkkaus.

Osoite
Cumhuriet Mahallesi 1414 Sokak 23, Alanya
p. 90 242 514 2969
Paikallinen luokitus

Rakennettu:1997
Kerroksia: 5
Huoneistoja: 31
Hissi: on
Keskustaan: 3 km
Uimarannalle: 300 m
Ravintola: on
Baari: on
Talletus: on, ei vakuutettu
Lämmitys: lisämaksusta
Ilmastointi: lisämaksusta

16

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhapariskunta

Näyttää olevan Aurinkomatkojen pienimpiä hotelleja? Mahtaako Venäläis turistit hallita tuotakin hotellia, eli onko kokemuksia?

• Pentti.aa

Niin olisi tuonne meidänkin tarkoitus lähteä. Noissa vanhoissa keskusteluissa tuota hotellia oli kehuttu.

• klj

Venäläiset valloittavat All Inc hotellit. Ainakaan viime kesänä niitä ei Gumus -hotellissa näkynyt.

Suosittelen lämpimästi. Siisti hotelli, mukava henkilökunta, viihtyisä allasalue. Poissa keskustan hälinästä, mutta taksilla ja bussilla kätevästi sinne halutessaan pääsee. Rannalle n. 300 metriä. Alanyum -ostoskeskuskin on ihan kivenheiton päässä.

Voisin mennä uudestaankin...

• Charlotta ja perh.

Kiitos asiallisista vastauksista
      Tietääkö vielä joku että hotellihan on OBAn alueella , niin onko siellä oma joku keskusta tai vastaava ? Millainen on lähellä oleva uimaranta?

• bdfhj

Viikko sitten palasin Alaniasta ja Gumuksestä, venäläisiä ei ollut mutta....usein siinä hotellissa olen ollut ja aina tykännyt, hotelli hyvällä paikalla ja siisti, sopivan kokoinen, ranta lähellä ym....nyt on henkilökunta vaihtunut kokonaan ja samalla meni koko hotellin hyvä tunnelma, allasalueen siisteydelle ISO miinus ja muutenkin koko henkilökunnalle. Oban keskustaan 10 minuutin kävelymatka, samanlainen kun Alanian keskusta, vain pienemmässä muodossa. Ranta on todella hyvä. Alanian keskustaan pääsee sujuvasti dolmuksella rantakadun tai ohitien varresta, bussi numero 1 menee suoraan rantakatua, muut dolmukset menee dolmusasemalle joka on basaarialueella. Mukavaa matkaa:)

• akdeniz

Kuulinkin talvella,että henkilökuntaa on lähdössä. Olen ollut hotellissa monta kertaa ja menossa taas elokuussa....Onko ketään entisistä jäänyt..
      Kai annoitte palautetta siisteydestä..alkoi jo viime kesänä tuntua ettei omistaja välitä satsata hotelliin. Sääli koska paikka on ollut tosi viihtyisä ja mukava ja henkilökunta on ollut tosi iso plussa.
      Taitavat panostaa enemmän tähän kleopatralla olevaan Isabellaan...
      Aurinkomatkat oli kuulema jo viime kesänä harkinnut hotellin poistamista...

• bdfhj

Ei ole muita entisiä kun yksi siivojista joka kyllä teki hommansa yhtä hyvin kun ennenkin mutta allasalue ja baari oli kyl aika törkysessä kunnossa. Kertaakaan en nähnyt että allasta olisi puhdistettu, aurinkotuolit oli usein vielä illalla miten sattui. Itse en altaalla viihtynyt. Respassa oleva nainen sanoi olevansa kyllästynyt suomalaisiin ja sen kyllä huomasi. Tosiaan harmillista kun hyvä ja viihtyisä hotelli menee pilalle, voihan siitä joku tykätä, tää on kuitenkin mun mielipide. En tiedä miks omistaja ei välitä, jotain omituista niissä omistussuhteissa on..en nyt viitsi tässä kaikkea kertoa mitä tiedän. Palaute on annettu suoraan hotellille ja myös aurinkomatkoille. Hyvää matkaa kuitenkin..

• liver5

On valitettavaa jos hotelli poistuu Aurinkomatkoilta,koska olen todella pitänyt siitä olen!

• abc5

Valitettavaa on. Kuulin mennä vuonna eräältä työntekijältä, että omistaja ei ole innokas mihinkään uudistuksiin ym. Sääli sillä hotelli on tosi hyvällä paikalla ja on ollut tosi viihtyisä, vaikka onkin vuosi vuodelta vähän rapistunut.
        Olisi tarkoitus mennä vielä tänä vuonna käymään, mutta alkaa vähän arveluttaa.

• Gümüs heinäkuu2011

Hotelli on myöskin 2012 Aurinkomatkojen listoilla. Onko jo kävijöillä jotka tätä lukee kokemuksia tältä vuodelta?

• Gumus

Minä olin hotellissa viime vuoden elokuussa enkä kyllä ole samaa mieltä yllä olevien kommenttien kanssa. Minusta hotelli oli kulunut mutta siisti. Huoneet olivat tilavia. Henkilökunta oli ystävällistä ja ruoka hyvää. Perushuoneistohotelli.

Mutta saattaahan olla, että petrasivat elokuun loppuun mennessä. Respassa työskentelevä nainen oli mukava ja tehokas työssään kun taas nuoret miehet välillä sähläsivät eli opettelivat vasta työtään. Hukkasin kännykkäni tulomatkalla. Respan nainen kävi ihan huoneessa asti kertomassa missä vaiheessa kännykän etsintä oli ja kävi myös tuomassa kännykän huoneeseeni kun se saapui hotellille.

Allasalueen aurinkotuolit eivät olleet kaksisia mutta allasbaarin kalusteet olivat uusia.

Kun vain eivät olisi hokeneet koko ajan "Mitä kuuluu kukkuluuruu..." :)

• Gumus
        Gumus kirjoitti:

Minä olin hotellissa viime vuoden elokuussa enkä kyllä ole samaa mieltä yllä olevien kommenttien kanssa. Minusta hotelli oli kulunut mutta siisti. Huoneet olivat tilavia. Henkilökunta oli ystävällistä ja ruoka hyvää. Perushuoneistohotelli.

Mutta saattaahan olla, että petrasivat elokuun loppuun mennessä. Respassa työskentelevä nainen oli mukava ja tehokas työssään kun taas nuoret miehet välillä sähläsivät eli opettelivat vasta työtään. Hukkasin kännykkäni tulomatkalla. Respan nainen kävi ihan huoneessa asti kertomassa missä vaiheessa kännykän etsintä oli ja kävi myös tuomassa kännykän huoneeseeni kun se saapui hotellille.

Allasalueen aurinkotuolit eivät olleet kaksisia mutta allasbaarin kalusteet olivat uusia.

Kun vain eivät olisi hokeneet koko ajan "Mitä kuuluu kukkuluuruu..." :)

Unohdin mainita, että ainakin viime kesänä toinen hotellissa työskentelevistä vanhemmista miehistä puhui hyvää suomea.

• Matkakuumetta ^^
        Gumus kirjoitti:

Unohdin mainita, että ainakin viime kesänä toinen hotellissa työskentelevistä vanhemmista miehistä puhui hyvää suomea.

Kiva kuulla mukavia kommentteja kyseisestä hotellista.Olemme mieheni kanssa lähdössä sinne ensi viikon torstaina ja vähän jännättää..Itse käynyt Alanyassa aivan pikkutyttönä joten muistikuvia ei juurikaan ole ja mieheni ei ole käynyt lainkaan..Esitteessä hotelli vaikutti erittäin lupaavalta ja ihanaa että se sijaitsee ns"omassa rauhassa" eikä keskellä kaupungin vilinää.
        Otettiin se aamiainen viikoksi,kun aattelin että mukava ihan viettää lomaa,ettei mitään tarvitse itse tehdä.Onko kokemuksia,oliko aamiainen hyvä ja/tai monipuolinen?

• Kiukero
        Matkakuumetta ^^ kirjoitti:

Kiva kuulla mukavia kommentteja kyseisestä hotellista.Olemme mieheni kanssa lähdössä sinne ensi viikon torstaina ja vähän jännättää..Itse käynyt Alanyassa aivan pikkutyttönä joten muistikuvia ei juurikaan ole ja mieheni ei ole käynyt lainkaan..Esitteessä hotelli vaikutti erittäin lupaavalta ja ihanaa että se sijaitsee ns"omassa rauhassa" eikä keskellä kaupungin vilinää.
        Otettiin se aamiainen viikoksi,kun aattelin että mukava ihan viettää lomaa,ettei mitään tarvitse itse tehdä.Onko kokemuksia,oliko aamiainen hyvä ja/tai monipuolinen?

Hyvää matkaa teille. Mekin lähdössä elokuussa Gumukseen. Laitatteko viestiä matkalta palattuanne niin olisi mukavaa kuulla millainen paikka on nyt. Kiinostaa lasten takia tuo aamupala sekä ruokapuoli ja allasalue samoin millainen mahtaapi olla tuo lähin ranta.

• Turkki2012
        Matkakuumetta ^^ kirjoitti:

Kiva että olette menossa Gumukseen, itse olen ollut kaksi kertaa ja tykännyt tosi paljon. Kertokaa tilanteesta siellä, sillä olemme menossa 25.8 Gumukseen ja olisi kiva kuulla onko kaikki ok :) Mukaamme tulee kaksi nuorta 17v ja 19 v. Hotelli on vaatimaton mutta ei haittaa menoa :) Pidän hotellista koska siellä ei ole häiritsevää diskomusiikkia ym klo 24 jälkeen. Meren ranta lähellä, ruoka hyvää, ostoskeskus lähellä, keskustaan pääsee dolmuksella tai taksilla :)
        Hyvää matkaa sinne minä pääsen elokuussa :)

• Turkki2012
        Kiukero kirjoitti:

Hyvää matkaa teille. Mekin lähdössä elokuussa Gumukseen. Laitatteko viestiä matkalta palattuanne niin olisi mukavaa kuulla millainen paikka on nyt. Kiinostaa lasten takia tuo aamupala sekä ruokapuoli ja allasalue samoin millainen mahtaapi olla tuo lähin ranta.

Menossa myös elokuussa 25.8, milloin te ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe