Näin unta ,että aloitin vakavan seurustelusuhteen erään miellyttävän palstalaisnaisen kanssa. Toivottavasti uneni toteutuu.
" näin sinusta unta ,sinusta mä haaveilin "
Keskustelua _ kiitos !
Naisystävä 60 plus-palstalta.
27
195
Vastaukset
- aäwqe
Toivotaan niin.
- Joku..
Ainahan voi uneksia.
- ipkissa
Kiva kun olet nukkunut hyvin ;)))
Unen kuuluisi kyllä virkistää eikä tylsistyttää... :) :)
H.Sinäkö se oot.
http://www.youtube.com/watch?v=_fC7uH6IUbI- i_a*'
Tarvinnekko uneksia kun noita miellyttäviä tyttösiä on kaikkialla... Painajaisuneksi kylläkin muuttuisi tuolla "yhteistalous" maininnalla... :)
- Pirre*
Eikös se "kahen kaunihimpi" - miehet on tulleet liian neuvokkaiksi..osaavat elää jo ilman köksää :)
Hyvää Juhannusta sinnekin itikoihen maahan :) - i_a*'
Pirre* kirjoitti:
Eikös se "kahen kaunihimpi" - miehet on tulleet liian neuvokkaiksi..osaavat elää jo ilman köksää :)
Hyvää Juhannusta sinnekin itikoihen maahan :)Jahas...
Kukas nyt päiviään pilaamaan kotiinsa "vakiköksän" passattavaksi ja huushollinsa sekoittajaksi ottaisi... No kahenhan se on kauniimpi "etäköksän" kanssa vuoroin vierailulla periaatteella...
"Jussin" päättäjäiset sinne muikkuveden äärelle...
- yö-lintu,,,,
Se olin miä, miusta sä haaveilit, untaki näit, tiesin heti että se kaveri olit sinä siinä mun unessa, katelaan ensiyönä samaa unta, jatketaan siitä mihin jäi, ku toi hättääkärsiväin toimisto herätti kesken unen.
- kaunisleski ejk
Kait tää on sama joka piileksijää etsi...
Mie lähen kuule unen perään Mäntyharjulle katsomaan kesäteatteria, siellä näyttelee Kake Randelin ihan itseään.
Voi että minuu jännittää. :)
Meistä Kaken kanssa on nähty uni, jossa me käytiin Serenassa ja jossain P:llä alkavassa paikassa. Mie päättelin, että sen täytyy olla Puuhamaa, kun niihin pääsee samalla lipulla.
Nimmarin pyydän Kakelta ja jos vielä pääsisin samaan valokuvaan, olis onneni täydellinen.
:)
Joten toivottavasti siunkin unes toteutuu ja kohtaat tuon miellyttävän naisen.maarina1 kirjoitti:
Hauskaa teatteri reissuu, toivottavast toivees totteutuu......
Kiitti, vielähän tässä ehtii nähdä vaikka unen siitä.
Oliskohan tää unennäkijä se meidän piileskelijä, niin kuin sinä arvelit. :)
- neljäs pyörä
Tai bemumies ,jota minä epäilen ja josta uneksin.
Kyllon tarjontaa, kumma jossei mikkää kelpaa....
- jotain rotia
Alat tekemään halvan vaikutuksen kun tyrkytät ittees kaikille?
jotain rotia kirjoitti:
Alat tekemään halvan vaikutuksen kun tyrkytät ittees kaikille?
Vitsi, vitsinä. .....
- näen sen taas
Jokaikinen tällainen seuranhakuilmoitus on feikkaus niin kauan kuin aloittaja on rekisteröitymätön.
Siis vedätys
eikä missään mielessä tosissaan tehty- ei kannata uskoa
Kuka näitä tosissaan ottaakaan, sama kun laittaa rakkauslaulun jollekin. Leikkiä feikkiä kaikki.
- Meriläinen
Mitä väliä sen on vaikka feikkaavatkin, hauskoja ne on kuitenkin.
Kukahan tässä kään ketjussa tosissaan on.....Paitsi minä :)) - aloituksen väsännyt
" san sää se sit sil "
tosissaan sitä seuraa kuitenkin etsin. - hento haave ,,
aloituksen väsännyt kirjoitti:
" san sää se sit sil "
tosissaan sitä seuraa kuitenkin etsin.Tässä olen, juhannuspäivän aamu, päivä ei paista, mistä löydän sut ?
- .
hento haave ,, kirjoitti:
Tässä olen, juhannuspäivän aamu, päivä ei paista, mistä löydän sut ?
ei aurinko hymyile , mutta kuitenkin
- Meriläinen
Sinusta mä unet nään, yksin sinulle vain laulut laulan.....aah:
http://www.youtube.com/watch?v=5-eYscawsoI - Kesäyössä
Ilmankos veto kävi tännepäin. En edes tiennyt tämmöisen palstan olemassaolosta.
- huhuhuh.............
Vai yhteistalous, herra varjele. En iki kuunpäivänä enää ryhdy elämään nyrkin ja hellan välissä ja elättämään ja paappomaan alistajaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719847- 786860
- 286506
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1056267Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436119Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1046017- 635425
- 465166
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604480- 504090