ja muut yritykset heh heh
oletko mies vai
Huvittaa ne sun selvitykset
17
232
Vastaukset
- .pahoittelen
ankeuttani ja ujouttani kaikki oli kuitenkin totta eikä mitään kiusantekoa. sinun silmissäsi olen hiiri ja ymmärrän sen hyvin.
- flfjlkfj
Älä pahoittele. Aloittaja voi painua perseeseen.
- ap.
Jotkut pitävät hiiristä, en minä
- B & L
Hyvä että huvittaa. Sellainen mies ei olekaan oikea jolle koko ajan naureskelee. Mies jota pitää tasaveroisena, on lähempänä sitä oikeaa.
- Sehän mukavaa
et siitä saat hupia. Edes jotain kuitenkin. Ei mua haittaa sun nälvimiset
yhtään. Kertoo enempi sinusta itsestään. - Malakku67
Mitkä selvitykset?Mitäjos hän on vain ujo?
- heh hah hih hoh
ehkä se on ujo ja arka
heh hah hih hoh - tunneälykkyys ja
muutenkin älyllinen kehitys taitaa olla vielä kaksivuotiaan tasolla sellaisella joka tällaisia viestejä tänne kylvää. ei nähdä metsää puilta ja ollaan aina niin kaikkitietäviä ja oikeassa. voin vaan kuvitella mitkä itseluottamusbuustit aloittaja tästäkin mahtaa saada. onko se tervettä itseluottamusta kysyn?
- hiihihih
Parhaassa tapauksessa aloittaja itse on buustannut miestä tekemään niitä selvityksiä, sitten nurkan taakse hihittämään.
- näinhän se
hiihihih kirjoitti:
Parhaassa tapauksessa aloittaja itse on buustannut miestä tekemään niitä selvityksiä, sitten nurkan taakse hihittämään.
menee
- hiihihih
hiihihih kirjoitti:
= selvityksiä kolmatta osapuolta kohtaan, ei toki aloittajaa itseään hihihihi
- hiihihih
näinhän se kirjoitti:
menee
näin pääsee ihailijoista epäraukkamaisesti eroon, lupailee tyttökaverin kiinnostuksesta hihihihi
- Tiedätkö?
Tästäkin HIIRESTÄ pitää yksi nainen ja paljon pitääkin!
- Se on oikein!
Pidä siitä kiinni
- Varmasti pidän kiinn
Se on oikein! kirjoitti:
Pidä siitä kiinni
Tunnen sen
- ed.
Varmasti pidän kiinn kirjoitti:
Tunnen sen
Luottamus on tärkeintä, oli kyseessä ystävä tai rakastettu tai molemmat.
Huono ystävä turhan sopan keittää. . .
- -ihminen-
Olen ihminen :)
Hauskaa Juhannusta kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788