Huvittaa ne sun selvitykset

hiiri?

ja muut yritykset heh heh

oletko mies vai

17

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .pahoittelen

ankeuttani ja ujouttani kaikki oli kuitenkin totta eikä mitään kiusantekoa. sinun silmissäsi olen hiiri ja ymmärrän sen hyvin.

• flfjlkfj

Älä pahoittele. Aloittaja voi painua perseeseen.

• ap.

Jotkut pitävät hiiristä, en minä

• B & L

Hyvä että huvittaa. Sellainen mies ei olekaan oikea jolle koko ajan naureskelee. Mies jota pitää tasaveroisena, on lähempänä sitä oikeaa.

• Sehän mukavaa

et siitä saat hupia. Edes jotain kuitenkin. Ei mua haittaa sun nälvimiset
      yhtään. Kertoo enempi sinusta itsestään.

• Malakku67

Mitkä selvitykset?Mitäjos hän on vain ujo?

• heh hah hih hoh

ehkä se on ujo ja arka
      heh hah hih hoh

• tunneälykkyys ja

muutenkin älyllinen kehitys taitaa olla vielä kaksivuotiaan tasolla sellaisella joka tällaisia viestejä tänne kylvää. ei nähdä metsää puilta ja ollaan aina niin kaikkitietäviä ja oikeassa. voin vaan kuvitella mitkä itseluottamusbuustit aloittaja tästäkin mahtaa saada. onko se tervettä itseluottamusta kysyn?

• hiihihih

Parhaassa tapauksessa aloittaja itse on buustannut miestä tekemään niitä selvityksiä, sitten nurkan taakse hihittämään.

• näinhän se
        hiihihih kirjoitti:

Parhaassa tapauksessa aloittaja itse on buustannut miestä tekemään niitä selvityksiä, sitten nurkan taakse hihittämään.

menee

• hiihihih
        hiihihih kirjoitti:

= selvityksiä kolmatta osapuolta kohtaan, ei toki aloittajaa itseään hihihihi

• hiihihih
        näinhän se kirjoitti:

menee

näin pääsee ihailijoista epäraukkamaisesti eroon, lupailee tyttökaverin kiinnostuksesta hihihihi

• Tiedätkö?

Tästäkin HIIRESTÄ pitää yksi nainen ja paljon pitääkin!

• Se on oikein!

Pidä siitä kiinni

• Varmasti pidän kiinn
        Se on oikein! kirjoitti:

Pidä siitä kiinni

Tunnen sen

• ed.
        Varmasti pidän kiinn kirjoitti:

Tunnen sen

Luottamus on tärkeintä, oli kyseessä ystävä tai rakastettu tai molemmat.
        Huono ystävä turhan sopan keittää. . .

• -ihminen-

Olen ihminen :)

Hauskaa Juhannusta kaikille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      189
      4918
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3999
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3420
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3419
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2868
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2306
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1929
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe