Ei suostu anaaliin ei myöskään ottamaan suihin. Muuten suhde ihan ok. Kuka hemmetin puupää on mennyt opettamaan "ei ole pakko suostua sellaiseen mikä ei itsestä tunnu hyvältä"
Ajatus on sinäänsä ihan hyvä mutta pitää nähdä kokonaisuus.
-Kun olen väsynyt en jaksaisi kuunnella toisen huolia ja olla tukena
-En liioin saa kiksejä siitä, että ripustan hänen vaatteensa kuivumaan
-Ei välttämättä itse saa tyydystystä siitä, että hieron häntä tai nuolen sieltä
Listaa voi jatkaa loputtomiin!!!!!
Siitä huolimatta teen näitä, koska minusta se kuuluu suhteeseen ja KOKONAISUUTENA suhde "tuntuu minusta hyvältä"
En vaan ymmärrä sitä miksi pitää kieltäytyä sellaisesta mistä tietää toisen nauttivan paljon ja mistä itselle olisi pieni vaiva. No lopputuloksena on mikäsmukaan kuin se, että ajattelen aina vetäväni vierasta kakkoseen ja jonkun vieraan ottavan suihin. Tämän jälkeen tietysti on "krapula" koska muuten olen suhteeseen tyytyväinen. Olen ajatellut, että parempi pistää poikki ennenkuin loukkaa toista pettämällä.
Tiedän, että kuulostaa typerältä lopettaa suhde siksi, ettei toinen anna peppua tai ota suihin. Kysessä on kuitenkin paljon isompi asia--- Toisen tarpeista huolehtiminen (nämä tarpeet toinen voisi tyydyttää pienellä vaivalla)
Onko muilla kokemusta vastaavasta?
Ajattelin antaa mujalle kenkää
42
2880
Vastaukset
Oletko yrittänyt keskustella asiasta vaimosi kanssa? Eihän se helppoa ole mutta sääli jos muuten hyvin toimiva suhde katkeaa erimielisyyksiin sängyssä.
Et sinä varmasti tuon ongelmasi kanssa silti yksin ole, toivottavasti täältä löytyisi päteviä neuvoja. Jokainen ihminen ja jokainen suhde on kuitenkin aina omanlaisensa, joten se mikä toimii naapurille ei välttämättä toimi teille.
Toivotan onnea.- Talker
Keskustelkaa nyt eka!
- seksiasiantuntija_|_
Lemppaa vaan. Muijia on maailma täynnä. Saatta hänkin ensikerralla miettiä, että tuleeko suhteen olla vain hänen miellyttämistään. =)
- nuor nainen
Koettakaa jutella. Sinäkin olet akallesi mieliksi, vaikkei kaikki ole sinun mieleen, niin kyllä nainen voi silloin tällöin antaa periksi. Anaali voi koskea, siitä kieltäytymisen jossain määrin ymmärrän, mutta mitä haittaa on suihinotosta sillointällöin.
Elkää heittäkö muuten hyvää suhdetta hukkaan, siksi että on sängyssä ongelmia. - avevevaevae
sehän on ihan täysin turha muija kun ei ees persettä heru
- Lapsellinen_mies_:D
Jos ei seksi toimi niin yleinen tyytymättömyys kumpuaa varmasti myös arkeen ennemmin tai myöhemmin. Ihmettelen miksi yrität miellyttää ahdasmielistä naistasi, jos hän ei koskaan halua miellyttää sinua? Maailmassa on naisia melko paljon ja joku niistä voi olla sinulle sopivampi. Varaudu kuitenkin siihen, että sen oikean löytämiseen menee aikaa.
Negatiivinen suhtautuminen peppuharrastukseen tekevät siitä varmasti kivuliasta ja vaikka päätyisitte jatkamaan yhdessä, ei onnea ole luvassa ennen kielteisten asenteiden murtamista ja edessä on luultavasti silloinkin vuosia pitkä tie. Ehkä naisesi olisi onnellisempi jonkun nyhverökotihiiren kanssa, jolle riittää kylmä lähetyssaarnaaja velvollisuuspillu lauantaisin saunan jälkeen pimeässä peiton alla?
Elät elämäsi vain kerran. Kerro tarpeistasi ja katso ymmärtääkö naisesi tilanteen vakavuutta vai nauraako hän sinulle päin naamaa ja haukkuu pystyyn sinut pikkumaisuutesi takia. Jollei joustoa löydy niin teidän on parempi erota. Itse ainakin pistäisin poikki ennen kun on lapsia ja liian myöhäistä. Omatuntoa painaa huomattavasti enemmän vieraissa tai huorissa käyminen vanhemmalla iällä. Tee itsellesi palvelus ja tee elämästäsi sellainen josta nautit, niin ei tarvitse loppuelämää katua ja olla katkera. Varsinkin jos pelkkä pepusta tai suihinotosta haaveilu vieraan kanssa saa sinulle morkkikset.
On hyvä muistaa etteivät kaikki ihmiset vain sovi toisilleen. Iloisin ja avoimin mielin kohti onnellisempaa tulevaisuutta. - Armas Isokyrpänen
Ota itelles homokamu, tai bi, jos persereikä on maailman tärkein asia.
Olen mies, enkä SUOSTU työntämään kyrpääni kenenkään anukseen..suuseksi on eriasia, pese kalus, ja opeta akka ottaan poskeen, siitä se lähtee.- hk lö
Taidat "Armas Pikkupilinen" olla sekä luku- tai ajattelutaidoton kun tyrkit noita homotteluitasi joka reikään? Kukaan ei ollut kiinnostunut sinun jo varsin selväksi tulleista mieltymyksistäsi (peppuseksistä keskustelevien homottelu) vaan puheena oli aloittajan vaimon haluttomuus harrastaa sellaista seksiä johon aloittajalla on halu ja tarve.
Aloittaja(m, hetero) halusi harrastaa suu- ja peppuseksiä vaimonsa(n) kanssa, joten homoseksuaaliset sivusuhteet eivät ole ongelmaan ratkaisu. Sivusuhteet eivät muutenkaan ratkaise tälläistä tilannetta, sillä ne yleensä menevät pettämisen puolelle. Parisuhde voi kaatua seksuaaliseen yhteensopimattomuuteen jos halut eivät satu yksiin. Parempi antaa sen kaatua ensin kuin lähteä sivusuhteisiin niin jälkeenpäin ei tarvitse selitellä asioita. - Armas ISOKYRPÄINEN
hk lö kirjoitti:
Taidat "Armas Pikkupilinen" olla sekä luku- tai ajattelutaidoton kun tyrkit noita homotteluitasi joka reikään? Kukaan ei ollut kiinnostunut sinun jo varsin selväksi tulleista mieltymyksistäsi (peppuseksistä keskustelevien homottelu) vaan puheena oli aloittajan vaimon haluttomuus harrastaa sellaista seksiä johon aloittajalla on halu ja tarve.
Aloittaja(m, hetero) halusi harrastaa suu- ja peppuseksiä vaimonsa(n) kanssa, joten homoseksuaaliset sivusuhteet eivät ole ongelmaan ratkaisu. Sivusuhteet eivät muutenkaan ratkaise tälläistä tilannetta, sillä ne yleensä menevät pettämisen puolelle. Parisuhde voi kaatua seksuaaliseen yhteensopimattomuuteen jos halut eivät satu yksiin. Parempi antaa sen kaatua ensin kuin lähteä sivusuhteisiin niin jälkeenpäin ei tarvitse selitellä asioita.Se homo älähtää, johon kalikka kalahtaa, sanoo vanhakansa. En homotellut ap:tä, vaan kehoitin ottanaa kamukseen homon, siltä varmaan lohlee nääs helpommin, kuin heterolta, vai haluaisitko sinä miehenä, että sua pantais anukseen?? Naisen pitäis kuitenkin jostain syystä haluta, niinkö?
- hk lö
Armas ISOKYRPÄINEN kirjoitti:
Se homo älähtää, johon kalikka kalahtaa, sanoo vanhakansa. En homotellut ap:tä, vaan kehoitin ottanaa kamukseen homon, siltä varmaan lohlee nääs helpommin, kuin heterolta, vai haluaisitko sinä miehenä, että sua pantais anukseen?? Naisen pitäis kuitenkin jostain syystä haluta, niinkö?
Minusta peppuseksi on hauskaa naisen kanssa. Ja joo, haluan miehenä että nainen panee mua strap-on - dildolla perseeseen. Been there done that, se on erittäin kiihottavaa. Ennen ekaa peppuseksiä naisen kanssa olin tietenkin kokeillut miltä saman kokoinen dildo tuntuu omassa pebassani jotta osaan olla riittävän varovainen.
Miehen kanssa en seksiä halua harrastaa sillä miehet eivät minua (m) kiihota. Siksi homostelua on "Armas pikkupilin" turha ehdotella minulle tai aloittajalle.
- lipsislipsis
Jaa-a, mä kyllä ymmärrän ap kirjoittajaa. Jos ei saa edes suihinottoa, kyllä seksi on kovin yksitoikkoista ja tylsää. Hyyyvin iso osa jää pois.
Toinen asia on kyllä toi peppuseksi, se tosiaankin voi sattua.
Mun mies ei nuole mua, arvatkaa, käynkö vieraissa? - Vaikeaarvata
No ainakin mieles varmaan tekisi?
- neito19vee
Peppuseksi sattuu, moni nainen ei harrasta peppuseksiä.
Suihinotto sattuu leukoihin ja kasvojen lihaksiin, siksi ei sitäkään - ainakaan usein. - hk lö
Suihinotto voi tosiaan olla mahdotonta jos leukanivelissä on vikaa. Aloittajan tapauksessa se ei tainnut olla syynä, olisi siitä kyllä maininnut. Muuten kyse on a) tahdosta ja b) harjoittelusta. Miehellä kielen lihakset ja niska voi suuseksiä harrastettaessa kipeytyä pahastikin ennen kuin asennot ja tekniikka ovat kunnossa. Näin ainakin itselläni mutta se ei ollut syy suuseksistä luopumiseen vaan paremman asennon löytämiseen ja harjoitteluun. Lihaskunto kasvaa harjoittelulla eikä harjoittelukumppaniakaan toistuvat harjoitukset pahastuttaneet.
Peppuseksi ei satu kun sitä oikein harrastetaan. Oikein harrastamiseen voi kuulua mm. harjoittelu kumppaninsa kullia pienemmällä ja samankokoisella seksilelulla etukäteen yksin niin, että tietää mistä on kysymys. Jos kumppanilla on todella iso kalu niin harjoitteluun voi mennä aikaa. Miehen kannattaa itse kokeilla omankokoisella dildolla omaan pebaansa niin osaa olal varovainen. - Varttuneempi nainen
Koita kuitenkin keskustella asiasta ensin naisesi kanssa. Ei hän oikeasti ole "muija", eihän?
Olen itse nainen ja siksi ehkä ymmärrän paremmin naistasi kuin sinä itse. Mitään ei tosiaankaan ole pakko tehdä, jos ei itsestä tunnu hyvältä, mutta voisit tulla hiukan vastaan siinä asiassa. Jos naisesi ei pidä anaalista, eikä suihinotosta koittakaa erilaisia asentoja ja "apuvälineitä", jotka voisivat ehkä tehdä näistä naisellesi mielyttävämmän kokemuksen.
Myös se on tosi, että kielteinen asenne johonkin tiettyyn seksin osa-alueeseen on menetys myös, no tässä tapauksessa naisellesi.
Ex-mieheni ei kertaakaan muutaman vuoden suhteemme aikana antanut peppuseksiä, vaikka sitä silloin tällöin ehdotin. Kaikkea ei voi saada... :) - seksi=kipua
itse olen kai hyvä vaimo. mieheni pitää persseksistä ja annan sitä hänelle. itse pidän silmiä kiinni ettei hän nää vesien valuvan silmistä ja esitän nauttivani voihkimalla, puren hampaita yhteen ja mietin että kohta on ohi kohta on ohi. laitan aina bebanthenia aamuin illoin ettei limakalvot ärtyisi pahemmin kun muuten istuminen on erittäin vaikeaa.. no saapahan sitten suuseksiä ite joskus
- bibbeli-bubbeli
Mä voisin nuolla sua samalla kun miehes panee mua peppuun t:bi-mies
Älä peittele kipuasi vaan kerro miehelle, jotta hän tietää olla varovaisempi. Peppuseksistä on harjoittelulla mahdollista saada nautinnollista tai vähintäänkin kivutonta. Mutta ei miehesi voi tietää kivuistasi, jos salaat sen häneltä.
- hyvä vaimo
bibbeli-bubbeli kirjoitti:
Mä voisin nuolla sua samalla kun miehes panee mua peppuun t:bi-mies
kelpais!
- 12 12
"itse olen kai hyvä vaimo. "
Et ole. Olet joko provo tai marttyyri. Hyvä vaimo kertoisi miehelleen että kyseinen toiminta sattuu (kuten palstalaisille kerrot nyt) ja ongelma saataisiin ratkaistua joko lopettamalla peppuseksin harrastaminen tai sitten opettelemalla oikea tekniikka.
- voi jeesus...
koitappa tunkea itte kulli perseesees ja mieti sen jälkeen miksei kaikki siitä tykkää. voit säkin olla nuolematta ei kukaan sua siihen pakota...luoja... se on niin helvetin helppo puhua peppuseksistä ja olla ymmärtämättä miksei sitä saa kun ei selkeestikkään ole sitä itte koskaan joutunut kokeilemaan. mä annoin miehelleni persettä koska halusin miellyttää, en tykänny itte tunteesta mutta okei kun toinen sitä niin kovasti toivoi.
- hk lö
"kkoitappa tunkea itte k u l l i perseesees"
On kokeiltu monasti, tosin ensin dildolla ja sitten trap-on dilddolla kun seksi miehen kanssa ei kiinnosta (olen itse mies). Dilddolla oli kokoa enemmän kuin omalla kalullani. Siksi tiedän miltä se tuntuu ja miten se pitää tehdä jotta toiseen ei sattuisi.
Minusta toi on vähimmäisvaatimus jos aikoo vongata naiseltaan peppuseksiä. Jos kantti ei kestä itse kokeilla niin sitten on paras olla vonkaamatta. Naiset: Jos miehenne vonkaa tätä niin vaatikaa että ensin näyttävät teille miten työntävät oman kul-linsa kokoisen dildon omaan pebaansa.
- Nainen 40+
Ei peppusexi ole pakollista eikä mitenkään liity parisuhteeseen.
Itse olen kokeillut hieromasauvalla peppusexiä ja kyllä se hieman sattui.
En nauttinut mitenkään, vaikka sauva lopuksi hyvin liikkuikin edestakaisin, kun olin ensin pienemmällä sauvalla rasvannut.
Suusexiä kyllä annan sexikumppanilleni, vaikka hän ei itse tee sitä ja muutenkin miehellä on esileikit hukassa.
Peppusexistä; samaa mieltä, että jos ei ole kanttia itse ensin kokeilla, voit unohtaa koko asian. - äxiisiä
Ja kun puhutaan peppusexistä, tai sexistä ylipäätään, onkin tärkeää muistaa käyttää riittävästi äxiä... X-p
- pavun halkaisja
peppuseksi namia, kun sen vaan naiselle oikeen osaa oivaltaa...hiljaa hyvä tulee...
- m37/08a
Itselläkin sama ongelma!Vaimo tykkää vaan lähetyssaarnaaja asennosta.Ei mitään muuta:Voitte arvata kuinka"kiihoittavaa"tälläinen "seksielämä"on.Itse kyllä toivoisin hieman mielikuvitusta seksielämään.Kyllä kunnollinen seksielämä kuuluu liittoon.Saa nähdä kuinka kauan tälläistä jaksaa.Vai onko Suomessa sellaisia naisia olemassakaan jotka pitävät monipuolisesta seksistä:)
- Kelpaa
Kyllä on. Itse olen nainen ja tykkään monista asennoista, peppuseksistä (ei tosin kuivana, kiitos) ja RAKASTAN suihinottoa.
- m37/08a
Kelpaa nimimerkki!Oletko vielä vapaa:)Haluan itselle tuollaisen naisen:)
- Kelpaa
m37/08a kirjoitti:
Kelpaa nimimerkki!Oletko vielä vapaa:)Haluan itselle tuollaisen naisen:)
En ole vapaa - mutta pitäiskö vaihtaa? Annetaan mun mies sun naisellesi, minä tulisin sulle ja näin saataisiin kaikkien seksielämät kohdalleen ;)
- m37/08a
Kelpaa kirjoitti:
En ole vapaa - mutta pitäiskö vaihtaa? Annetaan mun mies sun naisellesi, minä tulisin sulle ja näin saataisiin kaikkien seksielämät kohdalleen ;)
Hieno idea!Millainen neito olet muuten.Olis se kyllä ihana rakastella joskus monipuolisesti ja pitkään.Missäspäin Suomee Kelpaa-neito asustelee?
- Kelpaa edelleen
m37/08a kirjoitti:
Hieno idea!Millainen neito olet muuten.Olis se kyllä ihana rakastella joskus monipuolisesti ja pitkään.Missäspäin Suomee Kelpaa-neito asustelee?
Tampereen likkoja
- hoitsupoitsu25
Älä hyvä mies painosta naisystävääsi ottamaan munaasi peppuunsa. Ajattele sitä naisystävääsi, jos rakastat häntä, et halua vahingoittaa häntä. Naisesi on harvinaisen järkevä nainen, pidä kiinni, jos olet noin hyvän saanut!
- dfbdfbsbfs
Hoitsupoitsu et kommentoinut suikkarin osalta.
- xDXdXDxd
''Ja kun puhutaan peppusexistä, tai sexistä ylipäätään, onkin tärkeää muistaa käyttää riittävästi äxiä... X-p'' xDDDDD repesin xDDDD
näitä juttuja kun lukee, niin mun tarttee olla kovin tyytyväinen, sillä vaimo on erittäin innokas ottamaan peppuun. Välillä on myös dildo samaan aikaan pillussa...sillon on varsin täyttä. Eikä ole vaimo koskaan sanonnut että sattuu...päinvastoin.
- Mmmmmari
Eipä kyllä taida olla suhteenne kovinkaan hyvällä pohjalla, jos se tuollaiseen kaatuu. Vertaatko todella pyykkien ripustamista peppuseksiin/ suihinottoon? Ei kaiken tietenkään tarvitse tuntua aina hyvältä, mutta jos se SATTUU tai ETOO, ei siihen tarvitsekaan suostua. Toisaalta, jos tyttöystäväsi ei suostu edes harkitsemaan asiaa, kertoo sekin paljon. Olen huomannut, että avoimuus ja keskustelu ovat avaimia onneen. En siis heti heittäisi pyyhettä kehään, sillä meitä naisia on moneen junaan (kuten varmasti miehiäkin), ja puhuminen saattaa tuottaa yllättäviäkin tuloksia. Molempien tulisi joustaa jossakin määrin, mutta painostamaan ei missään tilanteessa tulisi ryhtyä.
Omalta kohdaltani peppuseksistä nauttiminen on valitettavasti pilattu todennäköisesti loppuelämäni ajaksi, tottuminen lienee parasta mihin siinä asiassa pystyisin. Uteliaisuuttani halusin kokeilla sitä(kin) ensimmäisessä parisuhteessani, mutta mies oli kokematon, ja aiheutti minulle ikuiset traumat tunkeutumalla kuivana sisään. Nykyiselle miehelleni olen antanut peppuseksistä vain epämääräisen "ehkä joskus" -lupauksen. Se tosin vaatinee kuukausien harjoittelua anaalitapin/ dildon kanssa ja suurta varovaisuutta. Mieheni on tämän onnekseni ymmärtänyt, eikä painosta minua asiassa.
Suuseksi puolestaan on minulle yksi suurimmista nautinnoista -tosin antavana, ei ottavana osapuolena. Tämänkin saavuttamiseen kului aikaa, sillä miehelläni on sen verran suuri vehje, että tekniikan opetteluun meni aikansa. No, puhuminen ja kärsivällisyys kannattivat, ja nykyään suuseksi kuuluu olennaisena osana seksielämäämme. Suosittelenkin, ettet luovuta heti, vaan yrität saada naisesi ymmärtämään sinun näkökulmasi (ja itse puolestaan yrität ymmärtää häntä). Rakkaudella, kärsivällisyydellä ja avoimuudella saa estoisimmankin naisen tulemaan ulos kuorestaan, kuten omalla kohdallani kävi. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä sinulle toivottelen!:) - fvbxdfvsdvfsvfsvsv
Eipä kyllä taida olla suhteenne kovinkaan hyvällä pohjalla, jos se tuollaiseen kaatuu. Vertaatko todella pyykkien ripustamista peppuseksiin/ suihinottoon?
Pontti on se, että turhaannun koska minun halut eivät tunnu merkitsevän mitään.
"Ei kaiken tietenkään tarvitse tuntua aina hyvältä, mutta jos se SATTUU tai ETOO, ei siihen tarvitsekaan suostua."
Vastaus tähän ja muille mistä olette tehneet oletuksen, että mujani mielestä sattuisi tai etoisi tms. En ole sellaista sanonut, eikä näin myöskään ole. Ja se minua ehkä kaikkein eniten potuttaakin. Koska "ei vain huvita" Ja näin varsinkin suuseksin osalta.
kiitos (myös muille) asiallisesta kommentista. Ja tsemppiä todellakin tarvitaan :) ! - kyll
oikein itekkin aatellu samaa ku ei eukko anna panna anaalin eikä ota suihin
- POHDISKELLA
KESKUSTELKAA hyvät ihmiset!
Moni suhde saattaisi säästyä kun asioista puhuttaisiin.
Itse en kovasti välitä suuseksistä mutta toisinaan (harvoin kylläkin) otan mieheltäni suihin. Suihinoton kannalta on toooodella tärkeää että vehje on puhdas.
Peppuseksiä on koetettu joskus juovuksissa päin tuloksena itkua ja vertavuotava persus. Enää en yksinkertaisesti uskalla kivun pelossa koettaa.
Toivon tosiaankin että ketjun aloittaja pohtii asiaa ja keskusteleen vaimonsa kanssa. Mitä voisitte asialle yhdessä tehdä.
Kuten itsekin sanoit tuntuu aika hölmöltä päättää täysin hyvä suhde jos asian eteen ei ole mitään tehty.
PS.
Hyvän seksin aloitukseen tarvitaan puhtaat vehkeet ja hyväilyä ja silittelyä ensin paikoista jotka EIVÄT ole nännit tai klitoris. (Itse pidän rintojen sivulta silittelystä ja kaulan ja niskan suukottelusta)- as df
"KESKUSTELKAA hyvät ihmiset!"
Just näin. Taisi olla ykkössyy avioeroihin se kommunikaation puute. Parhaassa tapauksessa tulevat palstalle kysymään mistä se oma puoliso tykkää... Ei me tiedetä eli kysykää niiltä miehiltänne ja vaimoiltanne. Seksistä PITÄÄ voida keskustella aikuisten kesken.
Olen aina halunnut päästä tällaisessa tilanteessa kysymään: jos naisesi haluaisi vedellä sinua strap-onilla, suostuisitko? :D
- Trap
Suostuisin ja olen suostunut montakin kertaa. Jopa olen pyytänytkin ;-)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800