Kukaan ei toivottanut minulle hyvää juhannusta.
Minä toivotan teille kaikille hyvää juhannusta.
Ihme jenkiä täällä
80
171
Vastaukset
Oikein Hyvää JUhannusta! :)
- Isompi väkä
Onks käs kippee yhäti?
- Pirre*
Isompi väkä kirjoitti:
Onks käs kippee yhäti?
Käs on paketissa, eli käspuolena tässä Juhannustakin :)
- dal riada
Meil ei ole kristallipalloa
mutta kun tulit esiin niin hyvää juhannusta
sehän on kohta ohi- Pikku pate
No ei toellakaan ou ohitte,mie se siirsin pitkäperjantain tähä kohtaa.
- dal riada
Pikku pate kirjoitti:
No ei toellakaan ou ohitte,mie se siirsin pitkäperjantain tähä kohtaa.
Ei niitä niin vain voi siirtää.pitkäperjantai meni jo ja nyt kärsitään tuhatvuotista juhannusta
- Meriläinen
No voi hitsi?
Kelle se viesti sitten meni, kyllä mun kännyssäni siinä kohtaa lukee että Pikku Pate, ja se lähti jo yhdeksän aikaa.
Jaa mut nythän mä sen hokasinkin, se Pate on mun kännyssä Isolla Peellä :))
Joten hyvää Jussia pikkupee patellekin :)) - Ison peen pate
Meil on rannalla nuotiopiiri.
Siinä poltetaan villapaitoja.- Meriläinen
Ei saa villapaitoja polttaa, ei norjalais eikä revontulipaitoja.
En tee sulle uutta, nih. - k/k
Meriläinen kirjoitti:
Ei saa villapaitoja polttaa, ei norjalais eikä revontulipaitoja.
En tee sulle uutta, nih.Osaatko sä kutoa ihan oikeest villapairan?
- Meriläinen
k/k kirjoitti:
Osaatko sä kutoa ihan oikeest villapairan?
Heh, no en.
Mutta täytyyhän sitä uhkailla kun tollasii menee puhumaan.
Minuu ei kiinnosta virkkukset eikä muut kutomiset. - oikeinnurin
Meriläinen kirjoitti:
Heh, no en.
Mutta täytyyhän sitä uhkailla kun tollasii menee puhumaan.
Minuu ei kiinnosta virkkukset eikä muut kutomiset.Minäpä osaan.Joskus kudoin mekkojakin itselleni
- k/k
oikeinnurin kirjoitti:
Minäpä osaan.Joskus kudoin mekkojakin itselleni
sellanen villamekko ei tainnut olla oikein käytännöllinen sateella?
- Meriläinen
oikeinnurin kirjoitti:
Minäpä osaan.Joskus kudoin mekkojakin itselleni
Kun systeri hoitelee noi kutomis ja virkkamis hommelit meillä;)
Se teki mulle virkaten oloasun missä on housutkin.
Yöpuvuks se sen tarkoitti mutta yöllä en tykkää mistään päällä niin pitelen sitä joskus iltaisin. Se on ihan kiva.
Lapsena oli mulla kudottu villamekko ja se oli kaunis.
- lejanna
Kaunista Juhannusta, rakkautta ja ruokaa, toivotan! ♥
.- Sytämellinen pate
Öylön viimeks syötiin, kohtsillään myö vejetää ratvurstia pekonipetillä.
Suattaapi siin olla kastanjaahiin.
Syvämen myö kans tuuppoon loppuun ,näät sie.? - lejanna
Sytämellinen pate kirjoitti:
Öylön viimeks syötiin, kohtsillään myö vejetää ratvurstia pekonipetillä.
Suattaapi siin olla kastanjaahiin.
Syvämen myö kans tuuppoon loppuun ,näät sie.?Syräntä ja keuhkoa ostettiin aikoinaan kissallemme, joka nakkeli palasia pitkin seiniä, ennen kuin ne söi.
Minä päätin olla syömättä jonkun aikaa, kun naama on levinnyt.
. - Utelias pate
lejanna kirjoitti:
Syräntä ja keuhkoa ostettiin aikoinaan kissallemme, joka nakkeli palasia pitkin seiniä, ennen kuin ne söi.
Minä päätin olla syömättä jonkun aikaa, kun naama on levinnyt.
.Onks siul posket ku rosvokollil?
Oot sie tyskäruppinen ,nauraako penskat kun sie kävellä muokkauut? - lejanna
Utelias pate kirjoitti:
Onks siul posket ku rosvokollil?
Oot sie tyskäruppinen ,nauraako penskat kun sie kävellä muokkauut?Minnoon meleko korppu, ei ou läskiä nimeksikään, naama vain jotenkin levennyt.
Avaruusalusten androgyyntit varmaan olleet asialla.:))
Iso Pete, pikku Pat, ganstereita molemmat......♫
- Siun pates
Mie tiiän , siul on posket täös ääkkösiä laske poikkeen oitis.
- lejanna
Miun Pate patruunani.
Posket on tyhjiä öökkösistä ja ääkkösistä.
Käsikopelolla pitää tulla toimeen, pimeätä on, kuin yömyöhänä.
Valoja ei kehoo sytyttää vuoden valoisimpana aikana.
. - siun pates
lejanna kirjoitti:
Miun Pate patruunani.
Posket on tyhjiä öökkösistä ja ääkkösistä.
Käsikopelolla pitää tulla toimeen, pimeätä on, kuin yömyöhänä.
Valoja ei kehoo sytyttää vuoden valoisimpana aikana.
.Suutar oon semmonen räkäpiä, 100kg tynämenttiä ja voe pojat miten lyhvi tulilanka.
- lejanna
siun pates kirjoitti:
Suutar oon semmonen räkäpiä, 100kg tynämenttiä ja voe pojat miten lyhvi tulilanka.
Jos laitetaan dynamettipökty jatkeeksi?
Ilmari, Ilmari, Juhannusyönä......... ♫
.
Kaverihan se täällä sirkuttaa, dynämiitillä pelataan minä se pentuna heitin kiven sähkönallin päälle,oli minussa reikiä silloin.
Minä se olen luojani kanssa jutellut ja kysellyt miksi näin,ei tuo vastannut.- lejanna
Sirkutellaan ja lirkutellaan, mukava henkireikä tämä on.
Jos ei olisi sinua, ei olisi minuakaan, täällä ainakaan.
Ei ollut aikasi, sinun, kultasydän.
. lejanna kirjoitti:
Sirkutellaan ja lirkutellaan, mukava henkireikä tämä on.
Jos ei olisi sinua, ei olisi minuakaan, täällä ainakaan.
Ei ollut aikasi, sinun, kultasydän.
.Olet oikees joka ilta oon palstaa kattellut en oo paljoa osalistunut mut tarkkaan oon lukenut.
Olin tänään kevään jälkeen eka kerrran pyörällä ja oli mahtavaa polkea .
Istuskelin pitkään tuolla ruskoliljojen vierellä kun kukkoja vainosin ja samalla ihailin persiankeltaruusua kauniita kukkia.
- lejanna
Voisiko niitä kukkoja ampua impparilla?
Teillä on varmasti kaunis piha, kukoista huolimatta.
Isäntä lähti ostamaan Berluclonin. Joskus, harvoin tulee himo.
http://www.kolumbus.fi/niemi.olavi/Kukkia_3/album/slides/Persiankeltaruusu, Rosa foetida 'Persiana' IMG_6073.jpg
.Ei oo kuule neljäänvuoteen ehtiny pihaa hoitamaan ,nyt se on eressä.
Mä kun tykkään kukkasista ,ne ei soita suutaan ja on kauniita,ihan ko vaimokin.
- henrjii
Anteeksi kotokiusattu. Hyvää Jussia
- henrjii
Anceli kirjoitti:
Kävitkö Henkka saunassa ja uimassa, söitkö grillimakkaraa. :))
Mä olen ihan kotona, ja grillasin cilijuusto makkaraa, nyt polttelee suuta.
Huomenna taidan vasta lähteä viihteele.
Hyvää Juhanusta sinnekin. Ei mitään anteeks oot yks joista tykkään,et paljoa puhu mutta sit se onkin asiaa.
Hyvät jussit sullekkinhenrjii kirjoitti:
Hyvää Juhanusta sinnekin.Makkaraa söin minäkin, juustoa ja toisessa pötkössä pekonia, suuta vähän polttelee täälläkin. Pitänee ottaa vichyä kunnon hörppäys.
Kiitos, sulle myös oikein Hyvää Juhannusta, mukavaa viihteellä oloa, varovasti sit kuiteskii. :))- lejanna
henrjii kirjoitti:
Hyvää Juhanusta sinnekin.Minäkö luulin, ettei Andreelle kelepaa ku kuha.
Juhannuksia sinunkin, ja kaikken luo!
. - henrjii
lejanna kirjoitti:
Minäkö luulin, ettei Andreelle kelepaa ku kuha.
Juhannuksia sinunkin, ja kaikken luo!
.Olen syönyt männävikolla kalaa ja uusiaperunoita, nyt oli makkaran vuoro.
Kävin kyllä katsastamassa järvellä olisiko kuha otolla, mutta makkara voitti tällä kertaa.
Anteeksi, vielä ehtii, vielä kerkiää toivottaa sulle oikein hyvää juhannusta!
Kiitos itsellesi. :)Mä sekoan väliin ja toivotan sulle kans jussia,ja nyt sit alkaa sisäpiiri juttu kiertämään.
Voin mä toivottaa toisillekkin jos vaan tietäs kelle.koti-kiusattu kirjoitti:
Mä sekoan väliin ja toivotan sulle kans jussia,ja nyt sit alkaa sisäpiiri juttu kiertämään.
Voin mä toivottaa toisillekkin jos vaan tietäs kelle.Kiitos paljon, sekoa vaan ihan vapaasti, tähän piiriin kyllä mahtuu muitakin, jos vaan jostakin ketään löytyy.
Suurin osa taitaa olla rannoilla, saunassa tai muuten vaan muualla.
Turun pojat Matti ja Teppo laulavat telkkarissa, hyvin kulkee.Anceli kirjoitti:
Kiitos paljon, sekoa vaan ihan vapaasti, tähän piiriin kyllä mahtuu muitakin, jos vaan jostakin ketään löytyy.
Turun pojat Matti ja Teppo laulavat telkkarissa, hyvin kulkee.Niinpä laulaa ,huomasin siel tanssaamassa parin jota inhoa satasella,
- henrjii
Anceli kirjoitti:
Kiitos paljon, sekoa vaan ihan vapaasti, tähän piiriin kyllä mahtuu muitakin, jos vaan jostakin ketään löytyy.
Turun pojat Matti ja Teppo laulavat telkkarissa, hyvin kulkee.Kesäyö tai http://www.youtube.com/watch?v=Ify4vu8UKis&feature=related
henrjii kirjoitti:
Kesäyö tai http://www.youtube.com/watch?v=Ify4vu8UKis&feature=related
Kun ei tulis angiina, ilta viileneenopeasti.
Olen ehkä pari(kymmentä) kertaa kertonut, että olen tavannut tämän miehen, käsipäivää sanottiin, oi oi.
http://www.youtube.com/watch?v=fBJrqdOTqVw&feature=relatedkoti-kiusattu kirjoitti:
Niinpä laulaa ,huomasin siel tanssaamassa parin jota inhoa satasella,
Älä sitten katsele, kuuntelet vaan.
On siellä Jukka Hallikainenkin, rakentaa perheelleen taloa tuonne Miehikkälään.- lejanna
Anceli kirjoitti:
Olen ehkä pari(kymmentä) kertaa kertonut, että olen tavannut tämän miehen, käsipäivää sanottiin, oi oi.
http://www.youtube.com/watch?v=fBJrqdOTqVw&feature=relatedMinäpä olen kyydinnyt erästä, nyt jo tosin poistunutta keraltamme, komeaa, tummaa, mieslaulajaa.
Tosin, vasta päivän sanomalehdestä hänet tunnistin.
Enpä kerro, en.
. - henrjii
Anceli kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=fBJrqdOTqVw&feature=relatedKesäyöitä kyllä meinasin http://www.youtube.com/watch?v=2pV2203HsQc&feature=related
- lejanna*
henrjii kirjoitti:
Kesäyöitä kyllä meinasin http://www.youtube.com/watch?v=2pV2203HsQc&feature=related
Yksi Mick Jaggerin entisiä heiloja, Summer Nights' - Marianne Faithfull.
Lyhyt biisi.
http://www.youtube.com/watch?v=wO_LcE9c57Q
. lejanna kirjoitti:
Minäpä olen kyydinnyt erästä, nyt jo tosin poistunutta keraltamme, komeaa, tummaa, mieslaulajaa.
Tosin, vasta päivän sanomalehdestä hänet tunnistin.
Enpä kerro, en.
.Kyllä mie sen tiedon vielä joskus sinusta ulos puristan, olen aika hyvä siinä. :)
Miepä näen yhden rastatukkaisen piakkoin lopettelevan laulaja/muusikon monta kertaa kesässä.
Et kyllä ikinä arvaa, kuka hän on.henrjii kirjoitti:
Kesäyöitä kyllä meinasin http://www.youtube.com/watch?v=2pV2203HsQc&feature=related
Jaa, ja vasta huomenna viihteelle. =)
Tässäkin on Kesäyö, Topi ja Agentsit.
http://www.youtube.com/watch?v=EDnSJQKdMOk&feature=related- lejanna
Anceli kirjoitti:
Kyllä mie sen tiedon vielä joskus sinusta ulos puristan, olen aika hyvä siinä. :)
Miepä näen yhden rastatukkaisen piakkoin lopettelevan laulaja/muusikon monta kertaa kesässä.
Et kyllä ikinä arvaa, kuka hän on.Veepee Lehto, tosi sexy kaveri, tietennii.
. lejanna kirjoitti:
Veepee Lehto, tosi sexy kaveri, tietennii.
.Pelle Miljoona, kiva kaveri, tietennii. :)
- meeriamanda
kaunista Juhannusta...ihan jokaiselle!:) Samaa tanssiohjelmaa katselemme, ja upeasti lauloi Jukka Hallikainen tangoa, ihan meni kylmät väreet!
Kyllä Mattia ja Teppoakin pienin annoksin kuuntelee, ihan tanssittavaa musaahan se on. Siirappimaiset sanat eivät vain kolahda, tangoissa on aina tuskaa ja haikeutta, eli melankoolinen puree...no on minussa muitakin outoja puolia...haluatteko kuulla..? 'pyrsk.' antaapa nyt kuitennii olla :))Heti kerrot oudoista puolistasi, tuolleen saa vihjailla. :)
Minäkin kehuin Jukka Hallikaista, hyvä ääni eikä ulkonäössäkään moitittavaa ole.- lejanna:))
Annahan tulla, täältäkin pesee, sanoi Hiski Salomaa.
Outo lintu olen.
Eipä haittaa, itseäni ainakaan.
En ole koskaan tykännyt Matista ja Teposta. Kunnioitan kuitenkin, ei niin moni suomalainen voi olla väärässä.
Musikaalia veikkoja, ja kaikkien kaappien takana on nainen.
*nauraa kuin nysäaivo, tollo osaa*hehhee!! Anteeksi, alan vakavaksi, sanoi vaksi.
. Anceli kirjoitti:
Heti kerrot oudoista puolistasi, tuolleen saa vihjailla. :)
Minäkin kehuin Jukka Hallikaista, hyvä ääni eikä ulkonäössäkään moitittavaa ole.Meeriamanda on ihan tyypillinen nainen ,pelkkiä lupauksia.
Mäkin hain makkaran krillistä ja aloin orottamaan eväitten kans,mut ei mitään.koti-kiusattu kirjoitti:
Meeriamanda on ihan tyypillinen nainen ,pelkkiä lupauksia.
Mäkin hain makkaran krillistä ja aloin orottamaan eväitten kans,mut ei mitään.Miepä en olekaan tyypillinen nainen, aina annan mitä lupaan ja kaiken kerron välittömästi, etenkin jos vähän painostetaan.
Mutta meeriamanda on pohjalainen, ne ei ole tällaisia lörppöjä kuin me karjalaiset.
Syö makkaras ennen kuin jäähtyvät.- lejanna
Anceli kirjoitti:
Miepä en olekaan tyypillinen nainen, aina annan mitä lupaan ja kaiken kerron välittömästi, etenkin jos vähän painostetaan.
Mutta meeriamanda on pohjalainen, ne ei ole tällaisia lörppöjä kuin me karjalaiset.
Syö makkaras ennen kuin jäähtyvät.Mieki oon poholaanen, olen melko lörppö, sen lisäksi törppö, anteeksi.
Ei se koti-kiusattu saanut muuta kuin makkaroiden keitinvettä, kunhan uhoaa, kuin Uuno aikoinaan, haistoi ikkunan takaa, paremmin kuin poliisikoira.
Kettu, kun ei voi mennä mökille, kun lahjoitettiin se laphalaisen sukulaisperreen käyttöön.
. lejanna kirjoitti:
Mieki oon poholaanen, olen melko lörppö, sen lisäksi törppö, anteeksi.
Ei se koti-kiusattu saanut muuta kuin makkaroiden keitinvettä, kunhan uhoaa, kuin Uuno aikoinaan, haistoi ikkunan takaa, paremmin kuin poliisikoira.
Kettu, kun ei voi mennä mökille, kun lahjoitettiin se laphalaisen sukulaisperreen käyttöön.
.Oli vaimo laittanut kystä kyllä,itte tuunasin bratwursteja kiertelin pekonia ympärille.
Kyllä maistui lenkin ja saunan päälle.
Ihan oikei sulle et saat kärvistellä kotona ,mokoma irvihammaslejanna kirjoitti:
Mieki oon poholaanen, olen melko lörppö, sen lisäksi törppö, anteeksi.
.Etkä ole törppö, ehkä hiukan lörppö, mutta se on mukavaa ja kotoisaa.
Tarvitaanko grillissä vettä, no juokoon sitten sitä.
Mökillä ja rannalla olisi ihanaa, voi niitä lapsuuden kesiä Saimaan rannoilla, niitä mie muistelen kaipauksella.- lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
Oli vaimo laittanut kystä kyllä,itte tuunasin bratwursteja kiertelin pekonia ympärille.
Kyllä maistui lenkin ja saunan päälle.
Ihan oikei sulle et saat kärvistellä kotona ,mokoma irvihammasIrvihammas, taivaan lammas, piikkipäinen pässi. :))
Mää alan mököttämään, itse söin sitä Perluskonia, eipä maistunut kaksiselta.
Ammu niitä kukkoja, tee vaikkapa coq au viniinissä.
Gallian kukkoa, komeaa, pyrstöpäätä.
Kanana käkätän ja mäkätän, katsotaan, saanko pissiä kintulle. Hih!
. lejanna kirjoitti:
Irvihammas, taivaan lammas, piikkipäinen pässi. :))
Mää alan mököttämään, itse söin sitä Perluskonia, eipä maistunut kaksiselta.
Ammu niitä kukkoja, tee vaikkapa coq au viniinissä.
Gallian kukkoa, komeaa, pyrstöpäätä.
Kanana käkätän ja mäkätän, katsotaan, saanko pissiä kintulle. Hih!
.Huono kukko päivä tänään ,kaks sain litistettyä.
En mä tommosten hienojen ruokien päälle ymmärrä,läskisoosimies olen
Laitappa linkki siihen mäkättävään kanaan se on kun konstan pyymetso.Anceli kirjoitti:
Etkä ole törppö, ehkä hiukan lörppö, mutta se on mukavaa ja kotoisaa.
Tarvitaanko grillissä vettä, no juokoon sitten sitä.
Mökillä ja rannalla olisi ihanaa, voi niitä lapsuuden kesiä Saimaan rannoilla, niitä mie muistelen kaipauksella.Onnen pekka olet ,mä en päässyt ku karkaamalla uimaan,ain oltiin jossain hommis.
- lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
Huono kukko päivä tänään ,kaks sain litistettyä.
En mä tommosten hienojen ruokien päälle ymmärrä,läskisoosimies olen
Laitappa linkki siihen mäkättävään kanaan se on kun konstan pyymetso.Nyt pannaan ketalleen.
Heipsuta, keipsuta, ja anteeksi.
http://www.ruokala.net/resepti/coq-au-vin-kukkoa-viinissa-1
. koti-kiusattu kirjoitti:
Onnen pekka olet ,mä en päässyt ku karkaamalla uimaan,ain oltiin jossain hommis.
Hohoi, ei se ollut niin itsestään selvää täälläkään aina päästä uimaan kun teki mieli. Esitin joskus että eikö yhden harvennetun lantturivin jälkeen voisi käydä uimassa - äiti sanoi että ei. Ja kilttinä tyttöinä ei uskallettu mennä, vaikka siihen mainittun järveen oli pellolta vain parisataa metriä... K/k oli reipas ja rohkea kun uskalsi karata, hyvä hyvä!
Ja kun heinäpellolla oltiin toisella puolen tiluksia niin hyvin kuultiin ketkä koulukaverit kiljui paikallisessa uimalassa - me vaan siellä pellolla, hyvä heinäntekoilma kun oli. Jne.
Pistäkääpäs nyt mulle älyttömiä kieltoja niin hymyilen kauniisti mutta teen just niinkuin tykkään. Silloin ei ollut varaa.
Mitään ei kuitenkaan jäänyt hampaankoloon. Järvi on vieläkin ihan ääressä ja kokkokin poltettiin juuri kera kivan tuttava- ja naapuriporukan. Ilma hieno kuin mikä, tyynikin, mutta olihan niitä kutsumattomia vieraita eli itikoita ihan luvattoman paljon. Hyvät olot niillä täällä Suomessa. Onnen pekkoja, nekin ;-/
Huomenna - eiku tänään - sitten juhannustansseihin. Tangoa ja muuta kivaa. Ei ole Suomen suven voittanutta! Terkkuja kaikillen lukijoillen täältä sisävesiltä! Hiljaista on, liekö kaikki muut jo urvahtaneet?
Lähden tästä minäkin, hyvät yöt. Ehtisinköhän kokon kuvan huomenissa galleriaan...?- lejanna
saimaantaka kirjoitti:
Hohoi, ei se ollut niin itsestään selvää täälläkään aina päästä uimaan kun teki mieli. Esitin joskus että eikö yhden harvennetun lantturivin jälkeen voisi käydä uimassa - äiti sanoi että ei. Ja kilttinä tyttöinä ei uskallettu mennä, vaikka siihen mainittun järveen oli pellolta vain parisataa metriä... K/k oli reipas ja rohkea kun uskalsi karata, hyvä hyvä!
Ja kun heinäpellolla oltiin toisella puolen tiluksia niin hyvin kuultiin ketkä koulukaverit kiljui paikallisessa uimalassa - me vaan siellä pellolla, hyvä heinäntekoilma kun oli. Jne.
Pistäkääpäs nyt mulle älyttömiä kieltoja niin hymyilen kauniisti mutta teen just niinkuin tykkään. Silloin ei ollut varaa.
Mitään ei kuitenkaan jäänyt hampaankoloon. Järvi on vieläkin ihan ääressä ja kokkokin poltettiin juuri kera kivan tuttava- ja naapuriporukan. Ilma hieno kuin mikä, tyynikin, mutta olihan niitä kutsumattomia vieraita eli itikoita ihan luvattoman paljon. Hyvät olot niillä täällä Suomessa. Onnen pekkoja, nekin ;-/
Huomenna - eiku tänään - sitten juhannustansseihin. Tangoa ja muuta kivaa. Ei ole Suomen suven voittanutta! Terkkuja kaikillen lukijoillen täältä sisävesiltä! Hiljaista on, liekö kaikki muut jo urvahtaneet?
Lähden tästä minäkin, hyvät yöt. Ehtisinköhän kokon kuvan huomenissa galleriaan...?Sulla on kaunis sieluinkuva, ei muuta sanoa.
Olet kaunis, kaunemipia palstalla. - vinksin vonksin
saimaantaka kirjoitti:
Lähden tästä minäkin, hyvät yöt. Ehtisinköhän kokon kuvan huomenissa galleriaan...?Kiitos terveisistä!
Ei tässä vielä ole urvahdettu. Tulin juuri rannasta saunomasta, kokolta ja makkaranpaistosta.
Järvikin oli tyyni, vettäkään ei satanut, eikä ollut hyttysiäkään. Porukoiden kanssa juttelimme, nauroimme ja vitsailimme. Aika kului rattoisasti. Illalla mekin lähdemme porukalla juhannustansseihin.
Tuttua tuo heinäpeltojuttusi minullekin. Nyt ehkä voisikin siellä heinäpellolla käydä ihan mielellään joskus vaikkapa ajankuluksi, vaan ei tarvitse, koneet tekevät työt.
Taitaa uni voittaa minutkin. Hyvää yötä! lejanna kirjoitti:
Sulla on kaunis sieluinkuva, ei muuta sanoa.
Olet kaunis, kaunemipia palstalla.Kiitos lejanna, yllätit täysin, mutta en oikein usko että ihan noin "kaunis" olisin jos toki en mielestäni paha enkä ilkeäkään. Sanoistasi jäi kuitenkin sieluun sisäinen hymyily - kauniit sanat ovat arvokkaampia kuin usein arvaammekaan ;-)
Jatketaan hymyillen juhannuksen viettoa, me kaikki palstalaiset! Meillä päin taas vaihteeksi sataa.koti-kiusattu kirjoitti:
Onnen pekka olet ,mä en päässyt ku karkaamalla uimaan,ain oltiin jossain hommis.
Kuules k/k ei sitä meillläkään niin vain lähdetty uimaan, ensin työt, sitten leikki.
Heinäntekoaikaan uimaan ehti ehkä ruokatauolla ja iltalypsyn jälkeen saunareissulla.
Ja muulloin kitkettiin rehujuurikasta, kasvimaata, laitettiin ruokaa, tiskatiin, pestiin mattoja ja hoidettiin pikkusiskoa.
Ne jotka eivät ole lapsuuttaan maalaistalossa viettäneet, eivät tiedä lapsityövoiman hyväksikäytöstä yhtään mitään.
- meeriamanda
Vai vielä ´avautumaan´ ? Kahta ei tarvi pitää, luvata ja täyttää :)) Jaa, että tuppisuu pohojalaanen, ...muistakaa ny kuiteski et vain puoliksi, toinenpuoli on ...karjalaista, ja asuinkoti oli evakoille järjestetyssä kylässä, ei minua pohjalaiset pohjalaisena koskaan pitäneet! " Voi...voi ja lämminleipä" :D
Ootteko seuranneet tuota Himohamstraajat ohjelmaa? voi kauhistuksen kananjalaat mitä kaikkea ihmiset kerää huusholleihinsa! (Liviltä tulee nyt )Ai sie olekin puoliksi karjalainen, no ilmankos me tullaan niin hyvin juttuun. :)
En ole seurannut hamstraajaa.Anceli kirjoitti:
Ai sie olekin puoliksi karjalainen, no ilmankos me tullaan niin hyvin juttuun. :)
En ole seurannut hamstraajaa.Minä taas olen hämäläisen ja pohjalaisen sekoitus.
Lasten työllistämisestä tuli mieleen, kun nuorena tyttösenä siskon kanssa jouduimme aina Juhannusaattona lannan levitykseen kesantopellolle.
Olemme siskon kanssa miettineet syytä moiseen, toden näköisesti isä-vainaa
sai sillä konstin pysyyn tytöt kotona, poissa paheista.
Ne kyllä oppi myöhemmin.....))maarina1 kirjoitti:
Minä taas olen hämäläisen ja pohjalaisen sekoitus.
Lasten työllistämisestä tuli mieleen, kun nuorena tyttösenä siskon kanssa jouduimme aina Juhannusaattona lannan levitykseen kesantopellolle.
Olemme siskon kanssa miettineet syytä moiseen, toden näköisesti isä-vainaa
sai sillä konstin pysyyn tytöt kotona, poissa paheista.
Ne kyllä oppi myöhemmin.....))Sulla on hyvä yhdistelmä :) meidän isällä riitti vahtimista, kun oli neljä tytärtä.
- lejanna
Älä kuuntele, jos olet heikkohermoinen, tai muuten allerginen.
Reino Helismaa - Meksikon pikajuna (osat 1 ja 2)
Onko muuten Ragni Malmsten tuo naisääni?
Onko myös J. Karjalainen Ragnin poika, Karjalainenhan oli hänen miehensä.
http://www.youtube.com/watch?v=jp0mXrPRzyU
. Hyvää jussia kaikille. Nyt on toivotettu. :)
- ei voivotella
Ei minullekaan kukaan toivotellut, mutten enpä ole niiden toivottelujen kipeekään.
- k/k
Ei toivoteltu nin ,mutta olisko ollut mukavaa jos joku olis toivotellut, olisko posket punastuneet?
- meeriamanda
Toivotinhan, ihan jokaiselle :))
- k/k
meeriamanda kirjoitti:
Toivotinhan, ihan jokaiselle :))
Oletko ihan varma, sanoitko mullekkin?
k/k kirjoitti:
Minä unohdin toivotella Juhannuksia, mutta nyt toivotan hyvää Juhannuksen jälkeistä sunnuntaita kaikille tasapuolisesti...
- meeriamanda
k/k kirjoitti:
Ja vis :)) Taisinpa useampaan kertaa jussia toivotella :)) Hän on hyvä vaan :))
- k/k
meeriamanda kirjoitti:
Ja vis :)) Taisinpa useampaan kertaa jussia toivotella :)) Hän on hyvä vaan :))
No siinä tapaukses oon nukkunu onneni ohitte,
- meeriamanda
k/k kirjoitti:
No siinä tapaukses oon nukkunu onneni ohitte,
Eka viestin olin tarkoittanut "ei voivotella" nicille, omasi jatkeena...:)) vaan eihän näitä sanoja säästellä tarvi, niitä riittää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539