Ei jaksa enää tätä...jos vaikka narun jatkoks laittas ittesä näin juhannuksen kunniaks...
Ei vaan enää jaksa
34
299
Vastaukset
- tarkista naru
Vai että narua,
onko
elämä niin karua? - Älä laita itseäs!
Laita suomenlippu siihen naruun!Paljon mukavampi katsella eikä tule läheisille murheita näin juhannuksena........
- sivusta... :)
Vahingossa annoin miinusta, plussaa tarkotin :) Hyvä kommentti!
- Oot arvokas!
Nyt kuule.... tollaset jutut jätät ihan heti!!!
Aina on syitä että mennään eteenpäin. Edessä voi olla vaikka mitä hyvää :) Älä ollenkaan ajattele noin. Jokainen menetetty on suuri suru ympärille oleville, ei saa aiheuttaa sellasta kellekään, vaikka se tuntuisi helpolta tieltä.
Jos pitkään tollasta ajattelet, tilaa lekuri vaikka jos ei ole ketään kelle puhua. Täällä me ainakin sua autetaan, usko vaan :) HALI SULLE kuitenkin ja Jusseja!! :)- ap
Musta kyl tuntuu, että se olis helpotus kaikille, jos mua ei olis enää olemassa.
- oot arvokas
ap kirjoitti:
Musta kyl tuntuu, että se olis helpotus kaikille, jos mua ei olis enää olemassa.
No mikäs helpotus se olisi? Mitäs oot sitte tehny että niin helpottuis?
- ap
oot arvokas kirjoitti:
No mikäs helpotus se olisi? Mitäs oot sitte tehny että niin helpottuis?
En mä mitään oo tehny. Oon vaan olemassa sellasena, kun olen.
- oot arvokas!
ap kirjoitti:
En mä mitään oo tehny. Oon vaan olemassa sellasena, kun olen.
Hyvä! Eihän sitten ole mitään hätää :) Tollasia ajatuksia voi joskus tulla, mutta niistä selviää helpommin kun sanoo ne ääneen jollekin livessä, joko läheiselle tai ammattiauttajalle.
Ajattelin että olet tehnyt jotain kauheaa, mikä aiheuttaa tämän tunteen. Kuule palstaystävä, suosittelen ulos menoa viimeistään kun aurinko paistaa (täällä ainakin nyt paistaa) ja nosta häntä pystyy, sinussa on voimaa kun vaan haluat!
- itsesääli on out
Jokaisella on vapaus tehdä elämällään mitä haluaa, se on fakta. Kaikki me täällä joudutaan rämpimään.
- Nokka pystyyn
Komppaan edellistä. "Murhe on lähes aina merkki väärästä elämäntulkinnasta." (H. de Montherlant) Ja sama koskee kaikkia negatiivia ajatuksia ja asennemaailmaa.
- ap
Ja teitä on varmaan lähes koko elämän ajan tallattu maanrakoon ja hyljeksitty, ku ruttosta?
- Arin vaimo
ap kirjoitti:
Ja teitä on varmaan lähes koko elämän ajan tallattu maanrakoon ja hyljeksitty, ku ruttosta?
Minä haluan myös narun jatkoksi! En ole tällä palstalla paljon käynyt mutta nyt täällä aikaani kulutan kun ei voi juhlia juhannustakaan kun huomenna on työpäivä joka alkaa jo klo 6. Väsynyt olen ja vituttaa nuo kirjoitukset Arista, voihan se olla vaikka mun ukkoni?! Miehiin ei voi luottaa, kaikki samanlaisia. Haluaisin tavata edes yhden suomalaisen miehen joka ei petä? Tarkoitan Suomalaisen siksi koska ulkomaalaiset miehet ne vasta mulkkuja onkin!
- ghjkl900
Arin vaimo kirjoitti:
Minä haluan myös narun jatkoksi! En ole tällä palstalla paljon käynyt mutta nyt täällä aikaani kulutan kun ei voi juhlia juhannustakaan kun huomenna on työpäivä joka alkaa jo klo 6. Väsynyt olen ja vituttaa nuo kirjoitukset Arista, voihan se olla vaikka mun ukkoni?! Miehiin ei voi luottaa, kaikki samanlaisia. Haluaisin tavata edes yhden suomalaisen miehen joka ei petä? Tarkoitan Suomalaisen siksi koska ulkomaalaiset miehet ne vasta mulkkuja onkin!
"Suomessa nimi Ari on vuoden 2009 loppuun mennessä annettu 34 536 henkilölle"
Lähde, Ari, Wiki
Joten ei välttämättä ole sun ukosta. Väsymys tekee tepposet. Elä murehtdi ainakaan nyt. Lepää jos vaan voit. - Asenne ratkaisee
ap kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä MUUT ajattelevat ja tekevät, vain sillä on, mitä sinä ITSE ajattelet ja teet. Jos sinä itse pidät itseäsi huonona, kukaan muu ei mahda sille mitään. Etkä sinä voi muuttaa muita, vain ja ainoastaan itseäsi, joten asenne tarkkailuun ja koulutusta ja kasvamista kehiin.
- fghjk7890+
ALOITTAJALLE:
komppaan sitä joka suositteli ulkoilua ja aurinkoa. Se on hyvä ensiapu. Ruoka on myös hyvä. Hengitä
Mitä tulee alentaviin puheisiin: usko myös se hyvä mitä täältä kuulet ja sano itsellesi, että olet arvokas. Koska se on totta. Se vasta onkin totta.
Uskoithan sä sen haukkumisetkin. Tiedän, kun tarpeeksi kauan kuulee sellaista, imeytyyhän se... Joten tästä päivästä lähtien uskot myös sen hyvän ja kehun minkä kuulet. Koska sä olet arvokas just sellaisena kuin olet.- No voihan
vttu, koittakaa nyt tajuta että auringonpaiste vain pahentaa oikeesti masentuneen oloa kun se muodostaa suuren kontrastin masentuneen sisäisen olon ja ulkoisen elämän välille! Kun itsellä tuntuu paskalta ja muilla menee tosi hyvin... Ei todellakaan auta aurinko ja ulkoilu oikeisiin ongelmiin! Urpot.
- bvbvx
No voihan kirjoitti:
vttu, koittakaa nyt tajuta että auringonpaiste vain pahentaa oikeesti masentuneen oloa kun se muodostaa suuren kontrastin masentuneen sisäisen olon ja ulkoisen elämän välille! Kun itsellä tuntuu paskalta ja muilla menee tosi hyvin... Ei todellakaan auta aurinko ja ulkoilu oikeisiin ongelmiin! Urpot.
Liikunta ja auringonvalo vaikuttaa kemia- ja hormonitasoilla. Jos on tosi pahasti masentunut, ei tietenkään lähde ulos, koska mikään ei tunnu miltään. Jonkun pitäisi fyysisesti raahata toinen ulos. Vaikuttaa myös niin, että ulkona tulee muita virikkeitä, joten ikäville mielikuville jää vähemmän tilaa.
Itsemurhaa miettivä ei parannu ulkoilmalla ja auringonvalolla, se nyt on selvää. Muutenhan mitään masennuslääkkeitäkään ei tarvittaisi. Mutta kannattais yrittää ymmärtää, että kirjoittajien tarkoitus oli hyvä ja arvostaa sitä edes vähän. Itsemurhaa hautovat tosin ovat niin itseensä vaipuneita ja itsekeskeisiä, että harvoin muita ihmisiä ajattelevat. Empatiakyky on jäätynyt kaiken surun keskellä. Jos ajattelisivat jäisi itsemurha tekemättä, koska kukaan ei oikeasti halua aiheuttaa niin paljon surua läheisilleen ja omaisilleen kuin mitä itsemurha aiheuttaa.
- ?
Kattele vaan se köysi ja tuu sitten tänne.
Sijotaan se tuonne puun latvaan ja yhessä kiskotaan se nokka maahan
Tehhään katapultti ja ammutaan muutama harakka venäjälle
Iliman suuntia en kyllä tiiä, mutta mitä sillä on väliä.
Käykö ?- ?
Enkä sitten muuten tarkota meitä.
Pikkusen sisua kehiin ja sitä hulluutta porskuttaa eteenpäin.
Pää ylös ja hymy naamalle.
Ja veltolla kaverilla en tee mitään että pysyhän ojennuksessa ja tolpillaan.
ja ihan tosi meillä on vielä taaplattavaa ja toisten kiusanaki jatketaan ja jaksetaan.
Niin vaan on ystävä hyvä !
- in hell yeahhh
Itsemurha-ajatukset on aivan normaalia. Kyllä sinä vielä pärjäät.
- Hei ap
Nyt pois tuollaiset puheet ja heti!
Jokainen ihminen on arvokas ja tärkeä.
On meitä muitakin haukuttu ja arvosteltu monia vuosia,mutta mitä sitten.
Ne on niiden säälittävien typeriä kommentteja, kun ovat vaan kateellisia ja heidän oma elämänsä on päin persettä ja yrittävät näin päteä raukat.
Ajattele nyt sinun läheisiä,jotka sinua rakastavat.Älä tee sitä!
Voimia sinulle.- ap
Mä en vaan enää jaksa elää.
En vaan jaksa.
- Kyllä jaksat
Ja perk*le vaikka muiden kiusaks ihan piruuttas.Kun olet nukkunut yön yli,niin olo on jo paljon parempi,usko vaan :)
- ei ihan vielä
Mäkään en jaksa elää. Joku päivä vielä mä lähden tästä maailmasta iloisesti vihellellen.
- höhhh
Niinhän me kaikki täältä lähdetään....joku päivä.
- ei ihan vielä
Mutta mä lähden parin vuoden sisällä. :)
- höpön höpön
Et lähde! Voit vaikka tavata sen oikean ja koko maailmasi kääntyy ylösalaisin.Ihmeitä tapahtuu,usko vaan sinäkin :)
- ei ihan vielä
En usko siihen oikeaan ja voin sitäpaitsi ihan hyvin jättää senkin romanssin kokematta, en menetä mitään.
- kt.
Etsi sit muita ystävii jos rakkaus ei kolahda! seura auttaa usein.
- Juu juu
Niin sä nyt sanot,mutta odota vaan kun kolahtaa :D
- ei ihan vielä
On sitä kolahdellu jo jonkin verran, sydän ihan lommoilla, ei taida toimia enää.
- Enpä väittele enää
Eiköhän ne kunnon yöunet ole kaikille se paras lääke näihin oireisiin.Hyvää yötä :)
- ei ihan vielä
Nuku sinä niitä unia jos toimii. Mä en täällä paria vuotta kauempaa tule olemaan. Öitä.
- näin on
Paremmat ajat ovat tulossa. Älä anna satunnaisen vastoinkäymisen nujertaa sinua. Olet hyvä ja arvokas ihminen. Muut ajatelkoot mitä tahrovat, se ei ole sinun arvosi mitta, sillä ihmiset käyttäytyvät monesti ajattelemattomasti ja pahansuovasti. Ei ole järkeä jonkun pahantahtoisesti käyttäyvän takaia tappaa itseään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525