Suomi24 Treffit

Erkki_ 47

Saamani vastaukset vaikuttavat aina hiukan epäilyttäviltä, tohtiiko vastata? Kai Suomi24:llä on jokin kontrolli väärinkäyttöä vastaan? Voi kun joskus joku aidontuntuinenkin laittaisi viestiä, mutta näitä riittää useita joka päivälle.

Esimerkkejä vastauksista:

"”hei

Hei nimeni on Olga. Etsin vakavaa suhdetta olen 29 vuotta vanha. Pidin profiilin, luulen, että olet mies, jota etsin. En voi istua pitkään päällä ja pyydän teitä kirjoittamaan minun postilaatikkoon [email protected] odottaa vastauksesi. Minä näytän teille kuvan

[email protected]

[email protected]

Am rakastaa nimen, olen kaunis, olen 5,9 jalka pitkä, olen 25 vuotta
ikä, am yksinkertainen minded henkilö, easy going henkilö, alistuva, uskollinen, rehellinen, huolehtiva, kaunis, ymmärrettävää, uskollinen, vilpitön, luotettava.Haluaisin todella mies, joka hoitaa ja rakastaa minua, minä tarvitsen miehen, joka tulee aina kertoa minulle totuuden hänen sydän.I tarve mies, joka on veljeni minun parhaita ystäviä ja jos luonto salli sitä mieheni, mutta jos avioliitto on pois, en mielessä mutta niin kauan meillä meni yhdessä todellisen rakkauden aion ehdottomasti olla
tyytyväinen.I lukea profiilisi i kehittää tunne, jota en halua aloittaa suhdetta kanssasi, joiden sisältöä oman profiilin, voit sopiva laji mies että tarvitsen elämääni, voit ottaa minuun yhteyttä tämän osoite,[email protected], jotta voin lähettää sinulle kuvani, ja voimme aloittaa
siellä eikä vain että minulla on jotain tärkeää kerrottavaa.

Odotan kuulemaan sinusta pian,

rakastaa.”

6

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drtwe56246

      oletko lapsellinen? Tai lapsen tasolla?

      • etyjwj

        Oletko sinä pikkutyttöjä puistossa kyttäävä?


    • Eipä kannata vastata, turhaa ajan haaskausta. Nimimerkillä, kokemusta on.. Sanontakin sanoo: Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, heh.. Vaikkei tässä tapauksessa se ruumis nyt niin kauheesti kärsinytkään..

      Nää taitaa olla jotain ihme robotteja, jotka siellä toisessa päässä vastaa.. :(

    • Ohooo!

      Ei todllakaan kannata yrittää huijata 610 euroa matka lippuihin jne.

    • sellast se on

      Kyllä treffin käyttäjät joutuu oleen itse niitä kontrolloijia eli ei muuta kuin painaa siitä "ilmoita asiattomasta profiilista" ja sitte jonkinlainen perustelu.

    • mullekansheti

      Luota ihmisiin, pane tilille 359.25.68.789 Merita heti dona tai pari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe