halvempi laajakaista

322222222kkkk32

omasta mielestäni isellä on liian kallis laajakaista nopeuteen 0,5M suhteutettuna. kertokaapa mulle mikä olis halvin laajakaista, vois olla vähä nopeempi ku nykyinen. ja pystyykö sitä nettiä olla muissakin koneissa esim kannettavaanki ja pöytäkoneeseen samaan aikaaos hommaan jonku boksin ja se jakais?

6

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4l!>S^hG

      Riippuu aivan siitä missä asut.

    • ongelma==senttejä

      Itselläni on 2€/kk maksava mobiilikaista saunalahdelta, teoreettinen nopeus on 15 Mbps tällä hetkellä mutta käytännössä jää tuonne ~7 Mbps tasolla.
      Liittymän mukana tuli ZTE Blade android-puhelin, jonka tosin ostin ja myin eteenpäin 10€:n voitolla.

    • uskallatko kokeilla mobiililaajakaistaa? copypastetan toiseen ketjuun kirjoittamani:

      Sonera on tätä kirjoittaessa pihalla kuin lumiukko
      - vanhentuva hitaampi tekniikka
      - kalliimpi (17,90 €/kk)
      - latausraja 20 GB
      - 20 GB:n jälkee nopeus vain 0,064 Mbit/s

      DNA:lla tekniikka kunnossa. Vuosittaisen konsulttiselvtyksen mukaan keskimäärin hieman nopeampi kuin muut, mutta peitto heikompi. Latausraja sentään 50 GB, jonka jälkeen vain prioriteettia alennetaan

      Saunalahdella tekniikka, hinta ja kattavuus kunnossa eikä ole latausrajoitusta

      • soneralla on edellämainitun (17,90 €/kk) lisäksi 11,90 €/kk liittymä jossa latausraja on 3 GB ... tarkoitettu kiinteän laajakaistan täydennykseksi

        dna:lla ja saunalahdella on 13,90 €/kk maksava "normaalinetti", SL ilman rajoitusta, dnalla 50 GB/kk
        dna:lla ja saunalahdella on halvempikin vaihtoehto, nopeus tai latausraja pienempi


    • Niko115

      Mun mielestä kannattaa miettiä käyttötarkoitusta. Jos asut isossa kaupungissa niin kannattavinta on käyttää ehdottomasti jotain laadukasta ADSL-yhteyttä tai kaapeliverkkoa, mutta korvessa joku langaton ratkaisu voi olla järkevämpi.

      Itse tosin tarvitsen molempia, käytän kotona Welhon laajakaistaa (kaapeli) ja iPhonessa on TeleFinlandin kiinteä datapaketti. Molemmat toimivat hyvin omiin tarkoituksiinsa.

      Laajakaista ja hinnat kannattaa muuten vertailla osoitteessa http://www.laajakaista.tv ... kattaa ilmeisesti koko Suomen.

      • > kannattaa muuten vertailla osoitteessa http://www.laajakaista.tv

        EI KANNATA, ainakaan langattomia, hinnat ovat ties kuinka monen vuoden takaisia. JA "alkaen"-hinnat johtavat harhaan kun unohtavat latausrajat

        täällä keskusteluissa ainakin sonera-alueella on paljon valituksia niiltä, jotka ovat epähuomiossa ottaneet liittymän, jossa on 1...3 gigatavun kuukausirajoitus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe