halvempi laajakaista

322222222kkkk32

omasta mielestäni isellä on liian kallis laajakaista nopeuteen 0,5M suhteutettuna. kertokaapa mulle mikä olis halvin laajakaista, vois olla vähä nopeempi ku nykyinen. ja pystyykö sitä nettiä olla muissakin koneissa esim kannettavaanki ja pöytäkoneeseen samaan aikaaos hommaan jonku boksin ja se jakais?

6

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4l!>S^hG

      Riippuu aivan siitä missä asut.

    • ongelma==senttejä

      Itselläni on 2€/kk maksava mobiilikaista saunalahdelta, teoreettinen nopeus on 15 Mbps tällä hetkellä mutta käytännössä jää tuonne ~7 Mbps tasolla.
      Liittymän mukana tuli ZTE Blade android-puhelin, jonka tosin ostin ja myin eteenpäin 10€:n voitolla.

    • uskallatko kokeilla mobiililaajakaistaa? copypastetan toiseen ketjuun kirjoittamani:

      Sonera on tätä kirjoittaessa pihalla kuin lumiukko
      - vanhentuva hitaampi tekniikka
      - kalliimpi (17,90 €/kk)
      - latausraja 20 GB
      - 20 GB:n jälkee nopeus vain 0,064 Mbit/s

      DNA:lla tekniikka kunnossa. Vuosittaisen konsulttiselvtyksen mukaan keskimäärin hieman nopeampi kuin muut, mutta peitto heikompi. Latausraja sentään 50 GB, jonka jälkeen vain prioriteettia alennetaan

      Saunalahdella tekniikka, hinta ja kattavuus kunnossa eikä ole latausrajoitusta

      • soneralla on edellämainitun (17,90 €/kk) lisäksi 11,90 €/kk liittymä jossa latausraja on 3 GB ... tarkoitettu kiinteän laajakaistan täydennykseksi

        dna:lla ja saunalahdella on 13,90 €/kk maksava "normaalinetti", SL ilman rajoitusta, dnalla 50 GB/kk
        dna:lla ja saunalahdella on halvempikin vaihtoehto, nopeus tai latausraja pienempi


    • Niko115

      Mun mielestä kannattaa miettiä käyttötarkoitusta. Jos asut isossa kaupungissa niin kannattavinta on käyttää ehdottomasti jotain laadukasta ADSL-yhteyttä tai kaapeliverkkoa, mutta korvessa joku langaton ratkaisu voi olla järkevämpi.

      Itse tosin tarvitsen molempia, käytän kotona Welhon laajakaistaa (kaapeli) ja iPhonessa on TeleFinlandin kiinteä datapaketti. Molemmat toimivat hyvin omiin tarkoituksiinsa.

      Laajakaista ja hinnat kannattaa muuten vertailla osoitteessa http://www.laajakaista.tv ... kattaa ilmeisesti koko Suomen.

      • > kannattaa muuten vertailla osoitteessa http://www.laajakaista.tv

        EI KANNATA, ainakaan langattomia, hinnat ovat ties kuinka monen vuoden takaisia. JA "alkaen"-hinnat johtavat harhaan kun unohtavat latausrajat

        täällä keskusteluissa ainakin sonera-alueella on paljon valituksia niiltä, jotka ovat epähuomiossa ottaneet liittymän, jossa on 1...3 gigatavun kuukausirajoitus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe