omasta mielestäni isellä on liian kallis laajakaista nopeuteen 0,5M suhteutettuna. kertokaapa mulle mikä olis halvin laajakaista, vois olla vähä nopeempi ku nykyinen. ja pystyykö sitä nettiä olla muissakin koneissa esim kannettavaanki ja pöytäkoneeseen samaan aikaaos hommaan jonku boksin ja se jakais?
halvempi laajakaista
6
378
Vastaukset
- 4l!>S^hG
Riippuu aivan siitä missä asut.
- ongelma==senttejä
Itselläni on 2€/kk maksava mobiilikaista saunalahdelta, teoreettinen nopeus on 15 Mbps tällä hetkellä mutta käytännössä jää tuonne ~7 Mbps tasolla.
Liittymän mukana tuli ZTE Blade android-puhelin, jonka tosin ostin ja myin eteenpäin 10€:n voitolla. uskallatko kokeilla mobiililaajakaistaa? copypastetan toiseen ketjuun kirjoittamani:
Sonera on tätä kirjoittaessa pihalla kuin lumiukko
- vanhentuva hitaampi tekniikka
- kalliimpi (17,90 €/kk)
- latausraja 20 GB
- 20 GB:n jälkee nopeus vain 0,064 Mbit/s
DNA:lla tekniikka kunnossa. Vuosittaisen konsulttiselvtyksen mukaan keskimäärin hieman nopeampi kuin muut, mutta peitto heikompi. Latausraja sentään 50 GB, jonka jälkeen vain prioriteettia alennetaan
Saunalahdella tekniikka, hinta ja kattavuus kunnossa eikä ole latausrajoitustasoneralla on edellämainitun (17,90 €/kk) lisäksi 11,90 €/kk liittymä jossa latausraja on 3 GB ... tarkoitettu kiinteän laajakaistan täydennykseksi
dna:lla ja saunalahdella on 13,90 €/kk maksava "normaalinetti", SL ilman rajoitusta, dnalla 50 GB/kk
dna:lla ja saunalahdella on halvempikin vaihtoehto, nopeus tai latausraja pienempi
- Niko115
Mun mielestä kannattaa miettiä käyttötarkoitusta. Jos asut isossa kaupungissa niin kannattavinta on käyttää ehdottomasti jotain laadukasta ADSL-yhteyttä tai kaapeliverkkoa, mutta korvessa joku langaton ratkaisu voi olla järkevämpi.
Itse tosin tarvitsen molempia, käytän kotona Welhon laajakaistaa (kaapeli) ja iPhonessa on TeleFinlandin kiinteä datapaketti. Molemmat toimivat hyvin omiin tarkoituksiinsa.
Laajakaista ja hinnat kannattaa muuten vertailla osoitteessa http://www.laajakaista.tv ... kattaa ilmeisesti koko Suomen.> kannattaa muuten vertailla osoitteessa http://www.laajakaista.tv
EI KANNATA, ainakaan langattomia, hinnat ovat ties kuinka monen vuoden takaisia. JA "alkaen"-hinnat johtavat harhaan kun unohtavat latausrajat
täällä keskusteluissa ainakin sonera-alueella on paljon valituksia niiltä, jotka ovat epähuomiossa ottaneet liittymän, jossa on 1...3 gigatavun kuukausirajoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482