vastaa nyt minä vaan

Rokkari vai mikä?

Mulla subbarina 2 kpl Jl audion 12 7w4 yhteisessä refleksi laatikossa joka todella tukeva ja kunnon kerros hiekka hartsi sekotetta. No niin ajattelin vahvistimeks tota Rokkarin suurinta subi vahvistinta Fanatic audiolta. Olisko järkeä vai suositteletteko jotain muuta ja mitä? Pitäs saada ääntä ja painetta ja mun mielestä ainakin elementit on hyvät. Oli ne ainakin kalliit ja onhan puhuttu että Jl tekee maailman parhaat elementit. Virtaa taakse tulee 50 johto tulevalle subi vahvarille ja sille on 1.5 gz konkka valmiina. Etupäälle on oma 50 johto. Eikö noi isoimmat ja kallit Rokkarit ole kuitenkin vielä kunnon vahvareita eikä mitään Etiopia tuontia niinkun pienimmät ja halvimmat?

7

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hifiharrastaja 6v

Veljelläni on JL audion 12w3v3 ja sitä ruokkii Ground zeron vahvistin, että sitä kautta pidän Ground Zeroa parempana.

Jos noista kahdesta pitäisi valita niin ottaisin JL audion vahvistimen.

• minä vaan

Siihen mikä on paras en ota kantaa, mutta ei jl audion tuotteissa ainakaan rahojaan kaivoon heitä ilman hyötyä. Tuo t2500 mitä ilmeisesti tarkoitat on hyvä subivahvistin ilman mainoswatteja, mutta hinta/laatu ei mieletäni kohtaa ko vahvistimessa. Suosittelisin tuolle vahvistimelle jo yksistään vähintään 100mm2 virtapiuhoitusta edestä tai sitten vahvistimen läheisyyteen toista akkua.. tai kahta. Vaihtoehtoja tuohon rokkarin tilalle on monia mutta nekin lähinnä maku asioita mistä kukakin tykkää. Äänenlaadullisesti paremmat vahvistimet ovat sitten ihan eri luokkaa kun nuo perus luukutteluvahvistimet.

• Rokkari vai mikä ?

Kiitos kiitos. Mitään pelkkää luukuttelu vahvistinta en aio hankka. Jos meinaat minä vaan että sulla muita hyviä vaihtoehtoja Rokkarille niin kerro nyt kun kerran aloitit. Toi edellinen vastaaja kertoi Jl audion olevan hyvä tai sitten kaartui Gz puoleen. Tää valinta on vaikea kun vaihtoehtoja on paljon mutten halua rahoja enkä elementtejä pistää turhaan.

• hifiharrastaja 6v

Kickerin warhorse ois aikas kova, mutta on kyllä kallis, varmaan yksi kalleimmista vahvisimista. :)

• minä vaan

Äänenlaadullisesti hyvät elementit eivät välttämättä tarjoa niin paljoa tehoa kun nuo mutta eipä sitä mahdottomasti tarvitsekkaan. Esim dls A6 vahvistin per elementti, GZ:n GZUA2225SQ vahvistin on hyvä. Braxin 2-kanavaiset ovat hyviä, joskin myös hintavia. Mitään yhtä merkkiä on turha lähteä hehkuttamaan että olisi täydellinen, tai edes lähellä sitä. Voi olla että joku laitteisto soi paremmin toisella, kuin itsellä. Ei ne hyvät komponentit ole tae siitä että soi nätisti tai lujaa. Niihin asioihin vaikuttaa moni muukin asia.

• Jensen15

Laita ennemmin Jensseenin 15-tuumaanen

• Rokkari vai mikä

No enpä taida nyt kumminkaan Jenseniä laittaa. Ja mielestäni kysyin vahvistinta valmiiks koteloiduille Jl audion subbareille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      144
      5548
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3962
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      2350
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2107
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      29
      2012
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1953
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      20
      1884
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      42
      1745
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1654
    Aihe