Keskiyö

thrush

Mitä näkisit sinkkutytölle rakkausasioihin?
Ja miten kesälomamatka tulee menemään... onko jotain hauskaa odotettavissa?

Mukavaa Juhannusiltaa!

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

no hei "rastas" ja juhannusta sinnekin! minä en juhli, en ole maalla tällä hetkellä, valitettavasti.
      sinä pidät sinkkuilusta ja omista kuvioistasi, luulisin. olet ahkera omissa tekemisissäsi.

se kesäloma ja matka, sinä odotat jännitystä ja kokemuksia. kyllä siinä kivaa onkin tiedossa, kesä on irtautumista arjesta ja pitkiä iltoja.
      pitkiä iltoja sinulle tuleekin, et malttaisi millään mennä nukkumaan.

hauskaa siinä mielessä, mitä tavallisesti pidät hauskana, saat toki.
      mutta voit saada muutakin hauskaa, joka on syvempää ja antaa miettimisen aihetta.
      voit päästää pienet itkutkin, kun keskustelut menevät syvemmille vesille.
      mutta se tekee sinulle hyvää, sinä tarvitset syviä sukelluksia pintaasi alemmas.
      anna mennä vain, puhu ja kuuntele, se kasvattaa sinua monta vuotta henkisesti!
      sitten, sitten sinä olet valmis antamaan tunteittesi keinahdella.

• thrush

Kiitos. Ei ole suurempia odotuksia matkasta, kun kyseessä vanha, tuttu paikka ja ihmiset. Mutta yllätyksiähän voi aina tulla eteen ja siksi kyselin :)

Hmmm, voisitko yhtään enempää raottaa noita sydämenasioita? Millainen mies elämääni ehkä olisi tulossa ja mistä hänet "löytäisin"?

• Keskiyö

sinä pidät traditioista ja perheestäsi. kaikki sujuu turvallisesti ja rattoisasti.
      mutta sydämesi odottaa enempiä, olet romanttinen sielu.

ihan tavallista suomalaista minä sinulle näen, kivaa ja luonnollista. sellainen myöhäisen illan juttutuokio avaa silmäsi asioille, joita et ole ennen kuullut. se tekee sinulle myös hyvää, koska olet hieman arka etkä välttämättä utele toisten ihmisten asioita.
      mutta tänä kesänä sinulla on mahdollisuus oppia lisää siitä, kuka sinä olet ja mitä kaikkea ympärilläsi tapahtuu / on tapahtunut.

sinua kiinnostaa suku, ihmiset, tapahtumat, miksi ja milloin. ja se on hyväksi sinulle. minä ajattelisin niin, että sinä viihtyisit tilavassa paikassa, jossa on hyvä hengittää.
      vielä vähään aikaan sinä et mene naimisiin tai muutenkaan sitoudu totaalisesti. sinun on kerättävä kaikenlaisia ihmiskokemuksia ja seikkailuja, olet taivaan lintu joka haluaa lentää sinne tänne ja katsella maisemia.
      lue kirjoja ja kuuntele musiikkia, ne antavat sinulle inspiraatioita.

sinä ehdit vielä rakastua tulisesti ja se on kestävää, kaikesta sitä ennen kokemastasi on sitten etua myöhemmässä elämässä.

• thrush

Naimisiin en ole koskaan halunnutkaan (mieli voi tietysti muuttua kuten kaikessa), mutta ettei vakavaa suhdettakaan näy, niin onpa harmillista. Ei omaa perhettä siis minulle :(
      Toivottavasti "sinkkutyttö" ei hämännyt, sillä minulle on kertynyt ikää mittariin karvan alle 40 vuotta ja elämää on jo nähty siellä täällä.

No mutta antaa elämän näyttää, ehkä perhe-elämä ei olekaan minun "tehtäväni" vaan joku muu :)

Kiitos paljon!

• Keskiyö

älähän hätäile! sinä et uskoakseni ole vielä nähnyt tarpeeksi elämää, sillä olet juuttunut joihinkin uriisi tunnollisuutesi takia.
      olisiko sinusta mahdoton ajatus, että tutustuisit mieheen jolla on lapsi/lapsia?

sinulla on hyvin paljon annettavaa, sinä olet avoin kirja johon mahtuu vielä paljon tekstiä. jos sinä todellakin haluat, niin sinä voit kokea kaiken naisellisuuteen liittyvän, kaikki ne ilot ja murheet, jos olet siihen valmis.

sinua saattaa odottaa kiltti mies, joka ei ole ns. kaupunkilainen. sinun kokemuksesi ja tulevat kokemuksesi ovat tervetulleita tälle hyväntahtoiselle kumppanille. voisit vaikka kokea täydellisen elämänmuutoksen.
      en minä sinun ikääsi ajatellutkaan, mutta minulla on sellainen tunne, että olet erittäin nuori sielultasi. sinä jaksaisit kokea vaikka mitä, sillä sydämeesi mahtuu tosi paljon, se ei vielä ole "täynnä". anna anteeksi, jos sanoin sen jotenkin töksähtäen.

niin, jos siis "ajaudut" tilanteeseen, jossa on ihmisiä ja keskustelun virinää, niin älä mene vielä nukkumaan, vaan kuuntele.
      kuuntele ketä lähelläsi on, kuuntele kenestä he kertovat, ja ole avoin ja kiinnostunut. sillä jollakin tavalla sinun sielusi siteet ovat avoinna tähän "maakuntaan".
      en osaa sanoa enempää, mutta sinä olet varovainen ja mietteliäs!

• thrush

Minulle kelpaa mies lapsilla tai ilman, mutta se ei silti estä minua tuntemasta surua siitä, etten ilmeisesti saa kokea raskautta ja äitiyttä omakohtaisesti. Enkä kai edes itse saa tehdä sitä päätöstä vaan aika tekee sen minun puolestani.

Kiltti mies maalta kuulostaa unelmalta, joten häntä sitten odottelemaan.
      Toivottavasti ehdin kasvaa aikuiseksi sitä ennen ;)

• Keskiyö

kokea raskaus ja kokea rakkaus ovat kaksi eri asiaa.

raskaus on sellainen asia, johon sinun on kypsyttävä ja oltava varma, että sitä haluat. ei sinua biologisesti mikään estä tulemasta raskaaksi!
      ehkä etenet ajatuksella rakkaus - raskaus...
      mikään ei ole poissuljettu.

minä sanoin, että tapaat miehen jolla on lapsia.
      se ei poissulje mahdollisuutta, että sinä saisit omia lapsia.
      mutta ole maltillinen ja avoin, sillä sinä selviät helpommalla, kun ensin tutustut rakkauteen.

tämä kuulostaa tietysti kummalta, mutta sinä ehdit vielä tehdä aivan niin kuin haluat! muutama kuukausi tai pari vuotta sinne tai tänne, ei ajalle ole merkitystä. aikaa ei ole edes olemassa.
      tee sisäinen päätöksesi ja lähde marssimaan avoin mielin, sinulla on koko elämä käytettävissäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe