Tämä sivusto on muuttunut aivan turhaksi.
Ei ole muuta kuin lapsellisia tai inhorealistisia kommentteja.
Turhuuden turhuus
9
148
Vastaukset
- Kauko Karahka
Näinhän näillä palstoilla ajan mittaan tapaa käydä, vaikka alussa tämäkin palsta oli asiallinen.
Käyppäs joskus huviksesi pitkäveto palstalla.
Huomaat äkkiä, että siellä keskustelu on aivan muuta kuin pitkävetoon liittyvää.
Ylläpito toimii siellä jotenkin, kun asiaton keskustelu poistetaan aika nopeasti.
On täällä joitakin sellaisia keskutelupalstoja, joiden aiheet eivät häirikköjä niinkään kiinnosta ja siellä on ihan asiallistakin keskustelua.
Jos asiallista keskustelua tosissaan kaipaa, niin silloin täytyy mennä erillisille harrastus keskustelu foorumeille, joille yleensä joutuu kirjautumaan, jos jotain aikoo kirjoittaa ja siellä hyvin nopeasti bannataan, jos kirjoittaa asiattomia tai ei pysy keskusteluan aihealueeseen liittyvässä. - Minkin ruiskaus
Sää oot ny heittäytyny ihan melankoliseks, mää oon ainaski sun palstakaveri :)
- Minkin ruiskaus
Minä sanoin ensin, että semmosta !
- Minkki on raatelija!
Minkin ruiskaus kirjoitti:
Minä sanoin ensin, että semmosta !
Älä hillu mun nimimerkilllä tai teen sulle samoin !!
- Sorsan spruutaus
Tosirealisti on tänään yksinäinen, miten viihdyttäisimme häntä ?
- tosikitisijä
Haluaakohan se olla kuuluisa?
- vastaamaton lukija
Mitkä on lapsellisen kommentin määritteet?
Minusta tietämättömyys, väärä oletus, väärä tieto, ja niiden pohjalta annetut kommentit eivät ole lpsellisia vaan harhaanjohtavia, joskus jopa hauskoja.
Mutta ennenkaikkea juuri nämä seikat luovat keskusteluita, joissa kaikki ilmaista työtä tekevät saavat olla mukana korjaamassa asioita. Mitä siitä hyötyen?
Ittelle tulee ainakin hyvä mieli kun on saanut auttaa jotain. Mutta en tee sitä työksi. Monesti jätän vastaamatta, koska en vastaa muiden teoista. - nyrkilläturppaan
Mitä muuta voi odottaa SUOLI KAKSNELOSELTA, sanoohan sen jo nimikin :D
- Aika paha...
Ilahdutetaan Tosirealistia hieman Juhannuspäivän kunniksi, hän niin tykkää näistä kirjoitusvirheistä, että laitanpa tänne poliisin päivittäistiedotteen
siinä muodossa kuin se on julkaistu heidän kotisivuillaan.
"Tiedotteet 23-24.06.2011
24.06.2011
22.06. 2011 klo 22.00 oli joku rikkonut kerrostalon alaoven ikkunan Mänynäädänkatu 10:ssä Kokkolassa. Tekijästä ei ole tietoa.
22.06.2011 klo 21.30 aikaan oli Kälviällä tavoitettu epäilty rattijuoppo. Kuljettaja oli puhaltanut 1,40 promilleä. Häntä vietiin Kokkkolaan pooliisiasemalle tarkkusmittaria varten ja se sen tulos oli 0,74 mg/l
22.06.2011 klo 22,45 oli Perhosta varastettu henkilöauto OFA-111. Auto on edelleen kateissa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117