Rakas ystäväni

Odottamattomia

31

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiiin

me ainakin saamme toisemme se on kirjoitettu taivaan rantaan

• siltikin.

Emme saakkaan. Sinusta jäi silti ihana kaunis muisto sydämeeni.

• iiiin

piti vielä kirjoittaa et jos pyydän niin hän palaa
      eli silloin me saamme toisemme

• Taas jättämisviesti

Miehelle vaiko naiselle?

• pois tämmöset

paskat täältä.

• ensiksi pois sinä

itse olet pahinta mallia joten häivy ekana ole hyvä

• Lienenkö ystäväkään?

Vastaan voin ehkä tullakin mutta pyytämään en tuu!

• Kummaa logiikkaa

Tuota... Jos ei haluakaan niin ei varmastikaan saa!

• ap.

Ei ole kummaa logiikkaa, puuttuvat vain tunnisteet. Naiselle menee ja kyse ei ole mistään jättämisistä. Yksinäisyyttään sitä kirjoittelee tänne. Jos tämä paska loukkasi jotakuta, sama se. Ota miestä vahvempaa, niin minäkin ja seison silti huomispäivänä omilla jaloillani. Hyppää järveen! Niin minäkin.

• emme niin
    • w345678uikj

Hyvää Juhannusta. Toivottavasti teillä onnistuu.

• ikävä on...*****

Mä soittaisin heti jos tietäisin sun puhelinnumeros.
      Mutta kyllä mä tajuan, että et sä musta välitä, et ois muuten lähtenyt...

• M

Nimimerkki: Odottamattomia
      Aivan kuin tuon olisi kirjoittanut minun ystäväni...ehkä! Voinhan ainakin olettaa ja toivoa niin! Emme koskaan saa toisiamme, mutta haluan muistaa sinut vain kauniina sydämessäni

• ap.

Niin se on, varmaankin. Tämän kappaleen sanat osuvat kohdalleen aika monenkin kohdalla. Upea ja mykistävä sanoitus. Parempi jättää tähän omalta kohdaltani kommentit täällä. Toivottavasti kaikkien Juhannus on mennyt mukavissa merkeissä. Ja kesäähän on vielä jäljellä vaikka kuinka paljon;)

http://www.youtube.com/watch?v=ZvGxAIsfPjU

• Lienenkö ystäväkään?
        ap. kirjoitti:

Niin se on, varmaankin. Tämän kappaleen sanat osuvat kohdalleen aika monenkin kohdalla. Upea ja mykistävä sanoitus. Parempi jättää tähän omalta kohdaltani kommentit täällä. Toivottavasti kaikkien Juhannus on mennyt mukavissa merkeissä. Ja kesäähän on vielä jäljellä vaikka kuinka paljon;)

OH! Kiitos! Tuo ääni! Jumaloin sitä! The King is dead - long live the King!!!

• Heko heko osta lego

Heko heko... "Aivan kuin tuon olisi kirjoittanut minun ystäväni..." Tuohan voi olla kuka ikinä hyvänsä ja kenelle ikinä hyvänsä, niin mitään sanomaton viesti. Sen voi jokainen vainoharhainen omia itselleen. Miten te jaksatte????

• lähes ehdotin
        ap. kirjoitti:

sitä samaa tässä itsekin mietin

• nk
        Heko heko osta lego kirjoitti:

Heko heko... "Aivan kuin tuon olisi kirjoittanut minun ystäväni..." Tuohan voi olla kuka ikinä hyvänsä ja kenelle ikinä hyvänsä, niin mitään sanomaton viesti. Sen voi jokainen vainoharhainen omia itselleen. Miten te jaksatte????

No voi VITTULAINEN!!!! Miten sinä jaksat pilata jonkun pienen kauniin ajatuksen?! Tuo oli vaan herkkyyttä EI sen KUMMEMPAA!!!!! Toki ihmisiä on MILJOONIA ja MILJOONAT niistä ajattelevat nuin - kaipaavat jotain saavuttamatonta!!!!! SO??? Mee pyöriin johonki muualle, koska ME kyllä jaksamme! Se ole mitään saaterin vainoharhaisuutta, TOLLO!!!!! JAKSELE sinä jossakin muualla!!! TSEMPPIÄ!

• vaikenen
        ap. kirjoitti:

"Let's Be Friends"... Kappaleen sanat sopivat lähes täydellisesti minuun...
        Kun vain olisimme edes ystäviä, sekin riittäisi, ainakin aluksi....

• IhaNaisesi

Voi kiitos :-)) Pyydän, ehdota.

• <<<<<<<<<<<<<

Lauluja on ilmeisesti kaukainen sukulaistyttö ainakin sukunimen perusteella. :)

Elämä on lyhyt eli olisiko aika selvittää asiat jos on vielä jotain auki olevaa?

• pipin

taidan rakastaa sinua. tiedän ettei toisiamme saada, enkä tiedä haluaisimmeko edes.

• vuosi -97

Mikset kysy suoraan tunteista tältä ihmiseltä? Vaikea tässä on arvuutella kenelle viesti on tarkoitettu?
      Minulla on kenties hieman sama tilanne. Minun tunteeni eivät ole sammuneet 14 vuoteen mihinkään silloista heillani kohtaan. Silti olemme ystäviä. Minulla on nyt oma elämä ja olen parisuhteessa mutten enää tiedä olenko onnellinen? Kenen kanssa sittten olisin? Asiat on monimutkaisia..

• M

vuosi - 97
      Olisihan se sattuma kun se olisikin itselleen tarkoitettu :) Olen myös tuon kannalla, että kannattaa kysyä suoraan. Itse olen vaan todella arka moiselle, ikävä kyllä! Ja minä oon sitten todellakin niitä jotka arvailevat ja se on todella puuduttavaa ja voimia vievää! Mutta minkäs teet!
      Mutta jotten joutuisi nyt sinun osaltasi arvailemaan niin voitko sinä kertoa oman ikäsi...tai sukupuolesikin riittäisi :) ?

Rakkaalle ystävälle ei kirjoitella nimettömiä viestejä.

• ap.

Paitsi silloin kun hän tietää sen ja lähettelee niitä itsekin;)

• eipä kukaan
        ap. kirjoitti:

Paitsi silloin kun hän tietää sen ja lähettelee niitä itsekin;)

näyttänyt tietävän ....

• Odottamattomia
        eipä kukaan kirjoitti:

näyttänyt tietävän ....

Joku pelleilee nimim. ap. En minä, alkuperäinen viestin kirjoittaja, joten pesen käteni tästä ja poistun.

Ei tämä ole kuitenkaan kuoleman vakavaa. On ollut mieltä lämmittävää tavata ihminen, aito ja ihastuttava nainen, jota todella rakastaa ja aina tulee rakastamaan- omalla platonisella tavallaan. Jossain toisessa elämäntilanteessa tilanne olisi toinen. Sen tiedän ja hän tietää sen myös.

Ja lopuksi, jonnekin sitä on ajatuksiansa laitettava kun sellaiselta tuntuu, ja tämä palstahan on sitä varten tarkoitettu.

Hyvää kesää!

• ei paljo naurata

niin on kai liian myöhäistä ollaan jo liian jästipäitä (sinä olet ja minähän en alistu) jos oltais vain tavattu nuorena..?? jos sittenkään.kärsin tästä silti, lähes rukoilen että pääsisi irti jotenkin sinä kai jaksat vain loputtomiin?

• Tuo "koskaan"

taisi pyöriä mielessäni jo kauan sitten. Vaikka olisin halunnut, niin joskus asiat voivat mennä pieleen... Tai omat tekemiset.

• vuosi 97

Olen nainen. Se oli silloin joskus aikoja sitten. Nuo elämäni tapahtumat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      152
      11518
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4346
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2708
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1636
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      92
      1481
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe