beduini safari beachbuggyn kanssa
meri retki snorklailu
luxorin retki 2 paivaa
kairon retki 2 paivaa.
laupunk kierros.
kaikki yhteensa 330 euroa
yhden paivan retki kairoon ja luxoriin 100 euroa alennusta.
egyptin matka retket
8
262
Vastaukset
- sanna ja timo
heippa! tilattiin juuri tripsinegypt retki paketti. kiitos !!!
- serkkä
Älkää ostako mitään tuolta tyypiltä! touhu on aikamoista huijausta!
- trips
Miten niin huijausta? Onko sinua huijjattu?
- serkkä
kyllä on!
- Vensku_
Miten sua huijattiin?
- serkkä
En saanut rahoilleni sitä vastinetta mitä luvattiin. Kaiken huippu oli se , kun tyyppi laittoi ruokaravintolan tarjoilijalle tarkoitetut tipit omiin tissiliiveihinsä.....
- Matkuri35
Me ostettiin kesäkuuss Love Egypt Travelista (El Daharissa) päivän Luxor-retki, mönkkärisafari ja päivän snorklausreissu Giftun islandille yhteishintaan 65€. Palvelu oli loistavaa ja saatiin todellakin rahoille vastinetta :) Mun mielestä päivä Luxorissa on ihan riittävä, beduiinikylä sinänsä oli pettymys mönkkärisafarilla ettei niitä vähäisen turistimäärän vuoksi näkynyt kuin muutama (siksi en usko että ne oikeasti siellä asuisivat, heh!), Itse aavikko oli hiano :)
- ee-gypti
Mikä on tilanne siellä uudella New Hurghadan alueelle,siellä varmaankin on myös niitä yksityis-yrittäjiä retkien suhteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078