Etsin sperman luovuttajaa Helsingistä

Plussaa

Hei ,olen n.30v työssä käyvä nainen,kaikki asiat kunnossa,paitsi lapsi puuttuu.Sinä terve 20-35vuotias mies,joka olet valmis lähtemään kanssani testeihin...Ottaisitko yhteyttä! Minä maksan testit ja saat rahaa,jokaisesta yritys kerrasta.En odota sinulta mitään velvoitteita.

13

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [romeo]
    • mies kommentoi

Yleisimmille taudeille ei ole testejä, herpestestit eivät pysty erottelemaan tyypin 1 ja 2 tautia ja kondyloomatestit eivät pysty kertomaan mikä noin 400 papilloomaviruksesta on kyseessä.

Kyse on siis erittäin yleisistä taudeista, jompikumpi on noin puolella väestöstä, myös naisilla.

Muuten ihan hyvä ja kiinnostava tarjous mutta olen yli-ikäinen ja rahaakin on enemmän kuin eläissäni pystyn käyttämään.

• labbish.

Herpestesti pystyy erottelemaan herpesviruksen tyypin.....

• Plussaa

Hei mies kommentoi.... jos noin ajattelee,miten ikinä pystyy ketään tapaamaan esim baareissa,joissa työni takia ei ole aikaa käydä.miten muuten luulet minun saavan lapsen,ehdotuksia?

• mies kommentoi

Normaali varovaisuus kannattaa olla.

Sekä miehissä että naisissa on riskikäyttäytyjiä ja sellaisia jotka osaavat varoa ja harrastavat vain pitkäaikaisia suhteita. Baareista löytänee enimmäkseen riskikäyttäytyjiä.

Ei kai naiselle lapsen hankkiminen ole isokaan vaiva, jopa minä voisin alkaa hommiin jos asiasi ovat muuten kunnossa.

• plussaa

Hei, elämän arvot ja asiat on mitä parhaimmin. Minulla on ollut vain pitkiä suhteita. Ja viimeksi olimme monta vuotta kihloissa,mutta erosimme,kun lasta ei kuulunut. Minulle tehtiin tutkimukset hiljattain ja mitään syytä ei löytynyt,miksi en voisi tulla raskaaksi. Olen haikein mielin kuluneen vuoden aikana seurannut ystävieni onnea vierestä,kun he työntelevät lastenvaunuja... Toivottavasti minäkin pian. :)

• mies kommentoi

Elämä on.

Itselläni on kolme lasta, onneksi. Ensimmäinen taisi saada alkunsa kertalaakista.

Sinun tapauksessasi taitaa olla noin kolmanneksen mahdollisuus että vika oli miehessä, kaksi kolmannesta ettei syytä koskaan löydy.

En minäkään siis ihmeisiin pysty vaikka tiedän olevani lisääntymiskykyinen ja tauditon. Mikä yhdistelmä on harvinaisempi kuin kuvittelisi.

• plussaa

Olet varmasti tosi onnellinen lapsistasi! Toivottavasti minunkin tilanteeni muuttuu pian. Lienee vain odoteltava tässä työn ohella,että joskus tapaan miehen.

• mies kommentoi

Ovat varsin ärhäköitä, onneksi myös lahjakkaita.
        Vanhimmasta tulee varatuomari vuoden päästä.

En oikein käsitä miksi tuossa tilanteessa odottelisit sitä oikeaa. Riittävän hyviä on pilvin pimein ja asiat hoituvat helposti kunhan kerrot aikeistasi.

• plussaa

En minä oikeaa odotakaan,vaan miestä,joka on valmis luovuttamaan spermaa ja tulemaan testeihin kanssani..Muuta häneltä en vaadikaan.

• mies kommentoi

Helppoahan tuo.

Tosin arvelisin että itselläsi on tautiriski noin kolminkertainen, kunnon testeihin pääsee vain mikäli valehtelee naineensa afrikkalaista ja silloinkin vain ihotautiklinikalla. Muuten testaavat klamydian joka kumminkin testataan neuvolassa ja hoituu antibiooteilla sekä HIV:n joka on tosi harvinainen paitsi homoilla, afrikkalaisilla ja huumeiden käyttäjillä.

Ei olisi ollenkaan mahdoton ajatus, ei vaikka pitäisi aluksi mennä espanjalaisen inkvisition kuultavaksi.

• anon.

kuinka sinúun saa yhteyden?

• spermanluovuttaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe