Kun astut Abc:n sisään kaikki hiljenevät ja suut loksahtavat auki kuin näkisivät marsilaisen ja tunnet takaraivossasi miten kaikkien katseet porautuvat sinuun ja seuraavat jokaista askeltasi.Ja pois lähtiessäsi joku kuiskaa,ylivieskalainen.
Miksi Haapaveellä tuijotetaan Ylivieskalaisia?
9
158
Vastaukset
Joo ylivieskalaaset ovat niin hölmölääsen näköösiä.
- mörköhirviö
heh heh, ootko jussi milloon viimeksi kattonu peiliin ?
- onkos niillä
eeshousua jaloissaa, kyssyy utelias Vattulanraitilta ?
- munasillaan..
Munasillaan näkyvät kävelevän, pitkä heppi roikkuu jalkojen välissä.
- .-
Sama homma taas.
- se naurattaa aena
hooposethan tuijottaa myös ja varsinkin tosijaan , silimät pullistuu oikeen päästä, ku tuijottavat jo nelijän saan meetrin päästä, sitte kun ne tulee kohalle, ne kääntää pään pois
ne on meleko hullunkurisia nuo hooposet - vadelma on kuiteski
komein kakista.
Sanno vieskasetki ja nivasätki. - .-.
Jos et käännä päätä pois,voit joutua pian jopa tervehtimään,eihän sellainen peli vetele!!
- ikioma kunnia !
nii määki oon sen tulukinnu
ei piä mennä munnaamaan ihtijjään ja tervehtimmään, jos vaekka ei
tervehittäs vastaan - siinähä menis koko kunnia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677