Mikä ei ole Jumalan puhdasta sanaa sen näkee hedelmistä ja itse kirjasta, koraanista joka on karkeaa jumalanpilkkaa häpäisevien ja törkeiden valheiden ansiosta.
Muhammed sallii julkisen murhan, aviorikoksen, epäsiveellisyyden ja avioerot, muita törkeitä kauhistuksia ja petoksia tässä mainitsematta niistä sen enempi mutta kaikesta todistaa ne muslimit jotka viattomien veren tarraamina ovat todistaneen kristinuskoiselle maailmalle, mitä koraani opettaa ja kuinka se on aina ollut teoissa nähtävissä.
En halua todistaa enempi tästä historiasta mutta joka lukee sanomalehtiä, kuulee uutisia islamin maailmasta ja sen pyrkimyksistä niin tietää itsekin mistä islamin uskossa on kysymys ja kumpi on mielestäsi oikea muslimi se jota kutsutaan maltilliseksi vaiko se joka kirjaimellisesti noudattaa koraanin tappokäskyjä kuten al-qaida ja siitä olisi enempi sanottavaa.
Islamin ja koraanin tuntemus
asian tunteva
1
124
Vastaukset
- nauroin
kerros missäs Muhammad saw sallii aviorikoksen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699