Avioeron jälkeen oli tietysti mieli jonkun aikaa synkkänä, mutta pikkuhiljaa alkoitaas naiset kiinnostaa ja kun eräs varsin maukkaan näköinen naaras ehdotti maksullista touhua, niin päätin ottaa neuvosta vaari ja en ole katunut. Tässä saa juuri sen mitä haluaa ilman parisuhteeseen kuuluvia naisen ainaisia oikuttelu-kiukuttelu-narinoita. Ei tarvitse esittää nuoleskelevaa prinssiä tai mitä tahansa roolia saadakseen naisen innostumaan. Pikkuhousut lentää samantien nurkaan kun vaan ilmaisee tarpeensa ja raahaa itsensä paikalle. Ei myöskään tarvitse uhrata aikaa naisen tyytyväisyyteen, nainen voi hoitaa sen itse itselleen sopivilla tavoilla.
Homma on kaikinpuolin rentouttavaa ja en enää haikaile missään tapauksessa parisuhde helvettien perään, ne jätän ilomielin niille masokisteille jotka haluavat harrastaa turnajaisia naisten omassa kiukuttelu lajissa. Siinä ei oikein järjestä ole missään vaiheessa apua. Huijaamisesta ja lahjomisesta kyllä, mutta siihenkin kyllästyy ennen pitkää. Naiset ovat keksineet itselleensopivan älyn eli tunneälyn jolla he koittavat selittää omaa järjetöntä käyttäytymistään ja järkevän älyllisen toisten ymmärtämisen puutetta.
Tässä huora/asiakas suhteessa voi käydä myös normaalia keskustelua ilman, että naisen sisäinenhullu vallanhimoinen parisuhdenarsisti saa raivokohtauksen.näitä etuja voisi luetella loputtomiin joku muu voi jatkaa jos haluaa...
Käytän maksullista naista 1-4 kertaa viikossa.
33
1011
Vastaukset
- ;--))
Avioeron jälkeen oli tietysti mieli jonkun aikaa synkkänä,
Mieli synkkä )) hah.
naisen sisäinenhullu vallanhimoinen parisuhdenarsisti saa raivokohtauksen.näitä etuja voisi luetella loputtomiin joku muu voi jatkaa jos haluaa...
Jopas jotain )))
Nyt sitten naamaa naurattaa maksullisen kanssa ))- Jallivaara
Totta kirjoitat, osaltaan. Mutta maksullisen etu piileekin juuri siinä.
Ei ole tarvetta eikä mitään edellytystä selitellä tekojaan, miksi ja miksi...?
Yksinkertainen on kaunista: Raha automaattiin ja palvelu pelaa
(siis näin synonyymisenä kielikuvailmauksena).
Jos itselleen helvetin haluaa, niin sitten ei muuta kuin sitä "oikeaa"
ja ihanaa "elämänkumppania" etsimään. Mitään muuta ei saa kuin
paskaa käteen, kottikärryillä.
Mikäli joku äijä sitten on niin tyhmä, että ei ymmärrä realiteettia siitä,
että maksullinen on ns. kaikkien naitavissa, saa äijä vain syyttää
itseään hyväuskoisuudesta. - Älyllinen mies
Jallivaara kirjoitti:
Totta kirjoitat, osaltaan. Mutta maksullisen etu piileekin juuri siinä.
Ei ole tarvetta eikä mitään edellytystä selitellä tekojaan, miksi ja miksi...?
Yksinkertainen on kaunista: Raha automaattiin ja palvelu pelaa
(siis näin synonyymisenä kielikuvailmauksena).
paskaa käteen, kottikärryillä.
Mikäli joku äijä sitten on niin tyhmä, että ei ymmärrä realiteettia siitä,
että maksullinen on ns. kaikkien naitavissa, saa äijä vain syyttää
itseään hyväuskoisuudesta.sama sääntö kuin jallivaaroilla pätee myös eläinmaailmassa. Sielläkin kimainen apina hyppää naaraan selkään, parittelee sen suuremmin tunteilematta tai näkemättä vaivaa suhteiden eteen. Apinatkin käyttäisivät rahaa, jos osaisivat.
Tervemenoa jallivaarat apinoiden planeetalle. - Jallivaara
Älyllinen mies kirjoitti:
sama sääntö kuin jallivaaroilla pätee myös eläinmaailmassa. Sielläkin kimainen apina hyppää naaraan selkään, parittelee sen suuremmin tunteilematta tai näkemättä vaivaa suhteiden eteen. Apinatkin käyttäisivät rahaa, jos osaisivat.
Tervemenoa jallivaarat apinoiden planeetalle.Sähän ilmeisestikin tajuat kupletin juonen. Kippis sille :)
Tämä maailmahan on itse asiassa ihmisapinoiden asuttama jo nyt,
joten riittää kun menee ulos :)
Miksi turhia tunteilla, koska loppupeleissä ne ei merkkaa paskaakaan,
vain se merkkaa mitä nyt teet, eilinen on mennyttä ja huomisesta ei
tiedä, joten mitä sitä suotta murehtimaan. - ho ho ho
Älyllinen mies kirjoitti:
sama sääntö kuin jallivaaroilla pätee myös eläinmaailmassa. Sielläkin kimainen apina hyppää naaraan selkään, parittelee sen suuremmin tunteilematta tai näkemättä vaivaa suhteiden eteen. Apinatkin käyttäisivät rahaa, jos osaisivat.
Tervemenoa jallivaarat apinoiden planeetalle."Apinatkin käyttäisivät rahaa, jos osaisivat. "
Itse asiassa... Do Monkeys Pay for Sex? eli Maksavatko apinat seksistä? http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1700821,00.html
Myöskin http://news.cnet.com/Freakonomics-writer-talks-monkey-business/2100-1026-6177655.html?part=dht&tag=nl.e433 jossa
"After a brief grooming ritual, the monkeys who exchanged the coin started to have sex. Immediately after the incident, the paid monkey went over to Chen to get food in exchange for returning the coin, Dubner said."
Että sillä tavalla. Seksi on vaihdon välineenä apinoillakin. Älyllinen mies kirjoitti:
Tervemenoa jallivaarat apinoiden planeetalle."sama sääntö kuin jallivaaroilla pätee myös eläinmaailmassa. Sielläkin kimainen apina hyppää naaraan selkään, parittelee sen suuremmin tunteilematta tai näkemättä vaivaa suhteiden eteen."
Olet jäljillä. Pelkästään seksiä hakiessa ihmiset toimivat näin. Toiset ovat valmiita näkemään vaivaa sen eteen. Jotkut eivät halua nähdä vaivaa ja ostavat sitä. Jotkut eivät muuten seksiä saakaan, kuin ostamalla sitä. Lopputulos on sama.
Tunnepuoli satunnaisen seksin hankkimisessa on sivuseikka. Vaikka seksistä ei maksaisikaan, vain sukupuolielimet kohtaavat. Seksiin vakituisessa suhteessa liittyy tietenkin tunnepuoli.- ho ho ho
ho ho ho kirjoitti:
"Apinatkin käyttäisivät rahaa, jos osaisivat. "
Itse asiassa... Do Monkeys Pay for Sex? eli Maksavatko apinat seksistä? http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1700821,00.html
Myöskin http://news.cnet.com/Freakonomics-writer-talks-monkey-business/2100-1026-6177655.html?part=dht&tag=nl.e433 jossa
"After a brief grooming ritual, the monkeys who exchanged the coin started to have sex. Immediately after the incident, the paid monkey went over to Chen to get food in exchange for returning the coin, Dubner said."
Että sillä tavalla. Seksi on vaihdon välineenä apinoillakin.Ja katos perrhanaa, nythän tosta on uutinen suomeksikin.
http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/113767-tama-uutinen-leviaa-verkossa-apina-oppi-rahan-osti-heti-seksia - ^_>^
d_ram kirjoitti:
"sama sääntö kuin jallivaaroilla pätee myös eläinmaailmassa. Sielläkin kimainen apina hyppää naaraan selkään, parittelee sen suuremmin tunteilematta tai näkemättä vaivaa suhteiden eteen."
Olet jäljillä. Pelkästään seksiä hakiessa ihmiset toimivat näin. Toiset ovat valmiita näkemään vaivaa sen eteen. Jotkut eivät halua nähdä vaivaa ja ostavat sitä. Jotkut eivät muuten seksiä saakaan, kuin ostamalla sitä. Lopputulos on sama.
Tunnepuoli satunnaisen seksin hankkimisessa on sivuseikka. Vaikka seksistä ei maksaisikaan, vain sukupuolielimet kohtaavat. Seksiin vakituisessa suhteessa liittyy tietenkin tunnepuoli.Omalla kohdalla tärkeä on aina ollut tunnepuoli, myös lyhytaikaisissa suhteissa.
Molemminpuolinen haluaminen on myös hyvän seksikokemuksen edellytys.
Itsetuntokin voi silloin hyvin.
Mikään näistä ei toteudu vain rahalla ja aidon läheisyydenkin kokeminen jää aika kylmäksi. Onkin vaikea kuvitella mitä aktista saa ylipäänsä silloin enää irti jos ei aito vuorovaikutus toisen kanssa edes kiinnosta.
- ,---))
****** käteen, kottikärryill
Jopas olet melkoisessa tunkiossa maannut .
Vapaaehtosesti .
Kaikenmoista mutta mitäpä sitä sinulle tyydyttävistä liitoista puhumaan
kerran itselläsi ei ole paremmasta kokemusta.
Ok korvaat helvettis maksu- automaatilla kuulostaapa somalta ),- Jallivaara
Se missä olen ryöminyt tai maannut, sitä en rupea tässä kertomaan.
Vapaaehtoisuudesta en osaa arvioida, kun reilut 25 vuotta sitten olin
typerys ja uskoin siihen, että toiseen voi luottaa. No maailma näytti
puolensa ja opetti elämän raadollisuuden...se siitä.
Mikäli joku on onnellinen suhteissaan, hyvä niin. Itse en ota yhtään
"arpea" itseeni kenenkään vuoksi. Omahyväistä tai ei, samapa tuo mulle.
Ei mulla enää helvettiä ole enkä siihen uudestaan lähde. Korvaan sen
millä korvaan. Helppoudella ja yksinkertaisuudella, niin se kulkee.... - ,----))
Jallivaara kirjoitti:
millä korvaan. Helppoudella ja yksinkertaisuudella, niin se kulkee....Luota sitten automaattiisi sepä ei petä mutta hei mitäs jos kortsu pettää .
Yksinkertaista tosiaan korvata pettynyt mieli valmiiksi pettävään automaattiin
tämä automaatti tuottaa useimmiten vain petettyjä naisia.
Vahinko kiertämään monen miehen voimalla tuhansia miehiä nielevällä
automaatilla.
Helppoa ,tasokasta,nopeaa.
Oletkos koskaan kuunnellut kuinka automaatti toistaa samoja asioita
päivästä toiseen.
Mutta hei malja yksinkertaisuudelle ja vaivattomalle elämälle ,----)) kirjoitti:
Luota sitten automaattiisi sepä ei petä mutta hei mitäs jos kortsu pettää .
Yksinkertaista tosiaan korvata pettynyt mieli valmiiksi pettävään automaattiin
tämä automaatti tuottaa useimmiten vain petettyjä naisia.
Vahinko kiertämään monen miehen voimalla tuhansia miehiä nielevällä
automaatilla.
Helppoa ,tasokasta,nopeaa.
Oletkos koskaan kuunnellut kuinka automaatti toistaa samoja asioita
päivästä toiseen.
Mutta hei malja yksinkertaisuudelle ja vaivattomalle elämälleMitä sit jos asiakkaan kortsu pettää? Olis tyhmää olla vain yhen ehkäisyn varassa. Itellänikin on 3v. ehkäisyimplanaatti. Se antaa täyden ehkäisyn, Asiakkaan käyttämä kortsu suojaa lähinnä sukupuolitaudeilta. Ku saa tarpeeks vakkariasiakkaita ja pitää hinnan ja palvelulaadun tarpeeks korkeena, nii ei tarvii ottaa koko ajan uutta tai tarjoo halpaa panoa. Ja kun on tarpeeks nuori ja hyvännäköinen, niinku mä oon, nii puitteet sille on hyvät.
- Jallivaara
vm_1992 kirjoitti:
Mitä sit jos asiakkaan kortsu pettää? Olis tyhmää olla vain yhen ehkäisyn varassa. Itellänikin on 3v. ehkäisyimplanaatti. Se antaa täyden ehkäisyn, Asiakkaan käyttämä kortsu suojaa lähinnä sukupuolitaudeilta. Ku saa tarpeeks vakkariasiakkaita ja pitää hinnan ja palvelulaadun tarpeeks korkeena, nii ei tarvii ottaa koko ajan uutta tai tarjoo halpaa panoa. Ja kun on tarpeeks nuori ja hyvännäköinen, niinku mä oon, nii puitteet sille on hyvät.
Totta puhut :))
- vaikka maine meneeki
vm_1992 kirjoitti:
Mitä sit jos asiakkaan kortsu pettää? Olis tyhmää olla vain yhen ehkäisyn varassa. Itellänikin on 3v. ehkäisyimplanaatti. Se antaa täyden ehkäisyn, Asiakkaan käyttämä kortsu suojaa lähinnä sukupuolitaudeilta. Ku saa tarpeeks vakkariasiakkaita ja pitää hinnan ja palvelulaadun tarpeeks korkeena, nii ei tarvii ottaa koko ajan uutta tai tarjoo halpaa panoa. Ja kun on tarpeeks nuori ja hyvännäköinen, niinku mä oon, nii puitteet sille on hyvät.
mahtavaa, olet siis ikuisesti nuori ja hyvännäköinen ! Wau ! Kun rupsahdat,
maine seuraa yhä. - ;-----((
vm_1992 kirjoitti:
Jaahas kun nämä valiot (vakiasiakkaat)
matkaavat siellä sun täällä ja naivat sitä sun tätä vironreikää
sun muita panopuita arvaas vain missä kaikessa liemessä ovatkaan uittaneet
kullinpäänsä ;((
Vaki-vakiasiakkuus on mitä ?
Kun se kondomipaha puhkee voit vain arvailla mitä sieltä saat
sisääs uiskentelemaan.
Mutta hei käy ittes takia säännöllisesti testeissä voi saahe sukupuoliherpes
elinkautisen hyvän tienestis päälle. - 3====O
;-----(( kirjoitti:
Jaahas kun nämä valiot (vakiasiakkaat)
matkaavat siellä sun täällä ja naivat sitä sun tätä vironreikää
sun muita panopuita arvaas vain missä kaikessa liemessä ovatkaan uittaneet
kullinpäänsä ;((
Vaki-vakiasiakkuus on mitä ?
Kun se kondomipaha puhkee voit vain arvailla mitä sieltä saat
sisääs uiskentelemaan.
Mutta hei käy ittes takia säännöllisesti testeissä voi saahe sukupuoliherpes
elinkautisen hyvän tienestis päälle.Ja ajatteles kun ne miehet palaa takaisin oman naisensa luokse ja sitten kotosalla paneskelevat omaa naistaan ilman kumia, niin miten taudit sitten siirtyy muhimaan kyseisten naisten aromipesiin. Kotiäidit ja muut parisuhdenaiset kun harvemmin käyvät sukupuolitesteissä, joten siinä on riskiä tarpeeksi. Sulllekin.
- ,-----((
3====O kirjoitti:
Ja ajatteles kun ne miehet palaa takaisin oman naisensa luokse ja sitten kotosalla paneskelevat omaa naistaan ilman kumia, niin miten taudit sitten siirtyy muhimaan kyseisten naisten aromipesiin. Kotiäidit ja muut parisuhdenaiset kun harvemmin käyvät sukupuolitesteissä, joten siinä on riskiä tarpeeksi. Sulllekin.
Tätä se on.3=======O
Viattomat kärsivät eikös vain olekkin mukavaa seksiä tarjolla.
Ensin kiertää seksipillujen kautta satoja/tuhansia kullia
Kulliukot siirtäävät tauteja viattomiin ihmisiin parisuhteissaan.
Paha maailma ei säästä ketään . - 3====O
,-----(( kirjoitti:
Tätä se on.3=======O
Viattomat kärsivät eikös vain olekkin mukavaa seksiä tarjolla.
Ensin kiertää seksipillujen kautta satoja/tuhansia kullia
Kulliukot siirtäävät tauteja viattomiin ihmisiin parisuhteissaan.
Paha maailma ei säästä ketään .Kannattanee siirtyä vain naisten väliseen seksiin ja jos haluaa jälkeläisiä niin niitä voi hankkia keinohedelmöityksen avulla tai hankkia ottolapsia.
- ;-------((
3====O kirjoitti:
Kannattanee siirtyä vain naisten väliseen seksiin ja jos haluaa jälkeläisiä niin niitä voi hankkia keinohedelmöityksen avulla tai hankkia ottolapsia.
Mihin se pahuus siitä katoaa ?3========O
Suurin osa maksullisista on juuri naisia ?
Kuinka muka lesbot olisivat sukupuolitaudeista vapaita ?
Homo-lespo-hetero-bi sekstailijat tarttuvat edellä kuvatuilla
tavoilla tautejaan viattomiin ihmisiin jotka luottavat partnerinsa
uskollisuuteen käymällä satoja/tuhansia asiakkaita naiskentelevien
huoraajien luona .
Kannataa olla panematta monen kanssa niin taudit saadaan vähenemään! - 3====O
;-------(( kirjoitti:
Mihin se pahuus siitä katoaa ?3========O
Suurin osa maksullisista on juuri naisia ?
Kuinka muka lesbot olisivat sukupuolitaudeista vapaita ?
Homo-lespo-hetero-bi sekstailijat tarttuvat edellä kuvatuilla
tavoilla tautejaan viattomiin ihmisiin jotka luottavat partnerinsa
uskollisuuteen käymällä satoja/tuhansia asiakkaita naiskentelevien
huoraajien luona .
Kannataa olla panematta monen kanssa niin taudit saadaan vähenemään!Entäpä kun yhden miehen/nasen nainen/mies jää leskeksi jo nuorella iällä, niin pitäisikö häneltä kieltää mahdollisuus uuteen suhteeseen? Uusi suhdehan tuplaa suhteiden määrän ja samoin mahdollisuuden tauteihin.
Jos pelkää tauteja niin kannattaa tyytyä pelkkään itsetyydytykseen. Sillä tavoin ei taida saada sukupuolitauteja.
Ja jos halutaan lisääntyä, niin se on suoritettava ainoastaan labortorio-oloissa, jossa kummankin osapuolen taudittomuus on tutkimuksilla ensin tutkittu.
Muulloin kummallekaan ei ole sallittu sukupuoliyhteyttä. - ,-----)))
3====O kirjoitti:
Entäpä kun yhden miehen/nasen nainen/mies jää leskeksi jo nuorella iällä, niin pitäisikö häneltä kieltää mahdollisuus uuteen suhteeseen? Uusi suhdehan tuplaa suhteiden määrän ja samoin mahdollisuuden tauteihin.
Jos pelkää tauteja niin kannattaa tyytyä pelkkään itsetyydytykseen. Sillä tavoin ei taida saada sukupuolitauteja.
Ja jos halutaan lisääntyä, niin se on suoritettava ainoastaan labortorio-oloissa, jossa kummankin osapuolen taudittomuus on tutkimuksilla ensin tutkittu.
Muulloin kummallekaan ei ole sallittu sukupuoliyhteyttä.Eipäs nyt mennä lillukanvarsia poimimaan.
Kyse on pelkästään seksikumppanien määrästä.
Saamme vapaasti testauttaa seksitautien pelossa
seksitaudit maksutta ja hoitokin on ilmaista lähes
kaikissa tapauksissa
Ajatteles nyt järjellä monet kumppanit varmistavat asian
sukupuolitestein uuteen suhteeseen mentäessä.
Mutta tämä ei poista sitä tosiaan jos makaa sadan /tuhannen
seksikummppanin kanssa riskit kasvavat.
Ei ole kyseessä pelkkä tuplaus vaan sadan /tuhannen seksikumppanien
tuplat.
Miltei joka viides kantaa tietämättää tai tietäen lopun ikäänsä
sukupuoliherpestä tämä tauti tarttuu suojankin kanssa koska
herpesrakkulat ovat usein sukuelinten ulkopuolisella alueella.
Jos seksitarjoilija makaa vuodessa tuhannen miehen kesken
todennäköisesti 200 miestä on taudin kantajia. - no nythän mä hokasin
vm_1992 kirjoitti:
Tämän vm_1992:n kuvasta päätellen, onko kyseessä H:lla alkava
nainen pääkaupunkiseudulta ? Vanhempasihan ei tiedäkään...vielä !
Ajatella, mutsikin terveydenhoitoalalla ja isäs pomo... Mitähän ne tuumisi,
jos vähän kertoisi kuulumisia... Tänne ei olisi kantsinut laittaa valokuvia ! - äijäx
vm_1992 kirjoitti:
piilomainontaa parhaimmillaan :)
no nythän mä hokasin kirjoitti:
Tämän vm_1992:n kuvasta päätellen, onko kyseessä H:lla alkava
nainen pääkaupunkiseudulta ? Vanhempasihan ei tiedäkään...vielä !
Ajatella, mutsikin terveydenhoitoalalla ja isäs pomo... Mitähän ne tuumisi,
jos vähän kertoisi kuulumisia... Tänne ei olisi kantsinut laittaa valokuvia !No mitähän sä luulisit heidän tuumivan? Varmaan ihmettelis et mitä sä oot vetäny ku oot noin sekaisin. Mut sanois sit, et koska tyttö on täysi-ikäinen, nii hän saa tehdä ihan mitä hän itse haluaa. Mut mun etu- eikä sukunimi ei kyl ala H-kirjaimella, eikä mun vanhemmat oo noissa ammateissa. Et ohi meni!
- kuvasta tunnistaa
vm_1992 kirjoitti:
No mitähän sä luulisit heidän tuumivan? Varmaan ihmettelis et mitä sä oot vetäny ku oot noin sekaisin. Mut sanois sit, et koska tyttö on täysi-ikäinen, nii hän saa tehdä ihan mitä hän itse haluaa. Mut mun etu- eikä sukunimi ei kyl ala H-kirjaimella, eikä mun vanhemmat oo noissa ammateissa. Et ohi meni!
Mun mielestä vanhemmat häpeäis tollaista kakaraa, mikäli eivät
itsekin toimi samalla alalla. Eihän se omena kauas puusta putoa. - sinusta tunnistaa
kuvasta tunnistaa kirjoitti:
Mun mielestä vanhemmat häpeäis tollaista kakaraa, mikäli eivät
itsekin toimi samalla alalla. Eihän se omena kauas puusta putoa."Mun mielestä vanhemmat häpeäis tollaista ..."
Mitä sinun mielipiteellä on merkitystä sen kanssa, miten he ajattelevat omasta lapsestaan ja hänen tekemisistään? Ei siis yhtään mitään! - helppous
Jallivaara kirjoitti:
millä korvaan. Helppoudella ja yksinkertaisuudella, niin se kulkee....ja yksinkertaisuus? Kuvaavat varmaankin sun pään sisäistä toimintaa hyvin.
- seksi on kivaa
Mä tapailen silloin tällöin yhtä maksullista 22v tosi kaunista ja tosi hyvä kroppaista naista. Joskus olin kauan ilman seksiä ja se alko vit...aa niin hommasin maksullisen naisen. Ei tarvii ainakaan puutteessa elää. Olen mies 36. Rumaa maksullista naista ja kovin vanhaa en panis. kyllä se pitää olla kaunis nainen jos siitä pitää maksaa.
- suomen
horotko kauniita? höpö höpö. huoraus tekee naisesta kuin naisesta ruman.
- ;----))
On kivaa siihen asti kun kaikki pelaa kivasti. Kaunis ei tuota sinulle yllätysmunia.
Tästä seksikivasta huolimatta sinuna pytäisin
" ennen kivaa" menette sukupuolitesteihin .
testauttakaa myös "elinkautiskiva sukupuoliherpe".
Jos kivasi epäröi vähääkään voit vain arvata mitä kiva pitää sisällään ?
Tämän jälkeen seksi on vielä kivempaa kunnes kiva jakaantuu
lisääntyy monella "mä tapilen kivalla ".
Ollappa katossa katsomassa kuinka kivaa muilla miehillä onkaan ?
Nämä uudet kivat kantavat yllätysmunia kauniille )) - -
Kirjoittamasi perusteella käsityksesi parisuhteesta ovat vähintäänkin kummallisia, jos nyt maksulliselta koet saavasi kaiken sen haluamasi mitä parisuhteistasi hait. Laittaa hieman ajattelemaan, että kukahan niissä suhteissa se narsisti on mahtanut olla.
Nyt maksat muutamasta tunnista viikossa viisinumeroisen summan euroja vuodessa. Tulotasot vaihtelee ja ihmisten kiinnostukset, mutta normaalituloisella tuollainen kertoo jo jonkinlaisesta pakonomaisuudesta. Voi miettiä, mitä ajattelisi ihmisestä, joka esim. rahapeleihin käyttäisi saman verran.
Hyvä tietysti, että olet löytänyt sen mikä sinut tekee onnelliseksi, mutta valtaosalle ihmisistä prostituoidun palvelut eivät millään muotoa rinnastu ihmissuhteeseen, lisäksi siinä jos missä nainen käyttää valtaansa. - Taidat olla pelle
Onko sulla edes omakohtaista kokemusta intiimipalveluista? Tiedätkö niistä ylipäätään mitään??
- Jallivaara
Maailma on täynnä meitä, pellejä :)
Elämä on katos vain skitsoa komediaa, kuka on paras koomikko ja
kuka paras komedienne, se selviää vasta lopussa,,, jos sittenkään :)
Kaikki maksaa eikä ilmaista lounasta ole, ja jos halvalla palvelua saa,
niin sitten saa :))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800