Luufinnit

vastauskasidfjaksfdj

Huomasin justiinsa, että silmän aluuella on tällaisia muutama. Miten ne saisi pois, sillä en halua, että niitä tulee lisää. Katsoin wikipediasta hakusanalla Luufinni, ja huomasin, että ihan oikeilla jäljillä olen. Löytyykö siis apteekista mitään ainetta jolla nämä saisi pois. Pitää varmaan olla varovainen, sillä olemmehan aika herkällä alueella sillä silmän alueella.

2

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Käy kosmetologilla poistamassa. Jos ei ole kovin lähellä silmää, onnistuu suht helposti. Ihoa pehmennetään ja lämmitetään ensin ja sitten ihan neulalla tehdään pieni reikä ja puristetaan kovettunut möhnä sieltä pois. Itse olen ihan kotona omin avuin muutaman ison poistanut. Ei ehkä muiden kannata matkia... Millään aineella niitä ei pois saa.

Niiden lisääntymiseen ei vissiin itse voi vaikuttaa. Nuoremmalla iällä mulla oli niitä lukuisia, mutta nyt jo kolmenkympin puolella ei enää näy. Ilmeisesti geenit, ikä ja hormonit vaikuttavat.

• jaahas11

Itse en suosittele kosmetologilla käyntiä, on meinaan aika ronskia touhua kun sitä väkisin ulos puristetaan.
      Riko iho neulalla todella varovasti finnin kohdalta (riko finnin "katto"), tee se niin ettei sinuun satu laisinkaan eli neula todellakin rikkoo vain ihon pinnan. Puhdista iho ja anna olla päivän pari ihan rauhassa. Sitten rapsuta kevyesti kynnellä finniä joka suunnasta, jos se on valmis niin se lähtee helposti irti. Jos ei lähde, odota vielä vähän aikaa ja yritä uudestaan.
      Itse teen näin, ei satu, eikä verta tule koskaan (kuten aina kosmetologin käsittelyssä kun se väkisin sieltä kaivetaan!). Samalla tekniikalla lähtee niin pienet kuin isotkin.
      Mutta muista, tee se hellästi! Less is more!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe