Ps. 53:2 Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa." Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on.
Totuus:
Ps. 53:3 Jumala katsoo taivaasta ihmislapsiin nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä, ketään, joka etsii Jumalaa.
Ps. 53:4 Mutta kaikki he ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
Epäuskon näkyvä seuraus:
Ps. 53:5 Eivätkö he mitään käsitä, nuo väärintekijät, jotka saavat leipänsä syömällä minun kansaani, eivätkä avuksensa huuda Jumalaa?
Ps. 53:6 Siinä heidät valtaa kauhu, missä ei kauhistavaa ole; sillä Jumala hajottaa niiden luut, jotka sinua saartavat. Sinä saatat heidät häpeään, sillä Jumala hylkää heidät.
Hullu mikä hullu
7
53
Vastaukset
- Totuus tekee vapaaks
Joh. 14:5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni,
sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä. - Jeesus on portti
Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
***) Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.- savon ukko
Ompa karmeita juttuja kirjoitelleet. Tokkopa tuo Jeesus noin sanoi, mutta apostolit osasivat juttujaan värittää, että se tehoaisi syntisiin.
Koska sinun kirjoituksesi ja haventamisesi on toisia kohtaa mitä karmaisempaa, niin ehkä uskot noihin teuratamisjuttuihin itsekkin.
Minulla on hieman toisellainen käsitys Jumalasta ja hänen silloisesta uskollisesta palvelijastaan Jeesuksesta.
- Jeesus on tie
Ainakin kaksi kirjoittajistamme ovat siis epäuskossa ja siksi täysin kiistatta matkalla kohti helvettiä.
Miettikää nyt vielä te kaksi henkilöä jotka täällä irvistelette Jumalan sanalle ja räävitte suutanne Jeesuksen todistajille, ettei tule myöhäinen katumus.
Jumala ei nimittäin valehtele, hän tekee sen minkä lupaa. Joka epäuskossa täältä lähtee sen, paikka on ikuisesti helvetin tulessa.
Tänään on armon päivä vielä, kääntykää siis, nouskaa ylös unestanne niin Kristus teitä valaisee. - df-ghj.kl
Laita esiin nuo oppisi Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla??
Ellet onnistu niin olet Luder/Lutheria epäjumalanas palveleva eksyttäjä!
Jeesus ei ole luvannut olla omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappavan rikollisuuden rikollisten kanssa:
Matt. 28:19-20
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.' - cf.-g-hjk
Epäuskonseuraus!
Epäuskoa on Jumalan ja Jeesuksen Lain vastaisuuksie tekevien herroihin uskominen!!!
Kirkollisveroja maksamalla ruokit epäuskoasi tilaamalla murhia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/ - savon ukko
Aloittajan otsikkoa siteeraten, hullu on hullu, joka juoksee päätään seinään raamattu kainalossa jota on tutkinut päänsä sekaisin. Sen jälkeen päästää suustaa saatanallisia haukkumia ja kirouksia toisten päälle.Viha polttaa suonissa, kun saatana painaa niskasta ja huutaa, että syytä heitä vihaa heitä kiroa heitä. Siinä on Jeesuksen pyhyys, Jumalan armo kaukana. Siinä on saatana päälystettynä ulkokullatulla sekopäisen suusta valuvalla raamatunlauseitten sekamelskalla. Siitä on pyhyys ja autuus kaukana. Se ei kanna hedelää kuin helvetin kirouksien voimalla kasvavaan kyykärmeiden sikiöpesään, missä Jeesuken tien sotkija tulee kitumaan ikuisest, ja varmasti.
....ellei kadu sanojaan, ja ala alkaa lähestyä "syntisiä" toisella tyylillä,kuten Jeesuskin.
ps. taitaa olla toivoton tapaus Herramme yrttitarhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406