Kysyä voitaisko alkaa ihan uudelleen, puhtaalta pöydältä ja unohtaa kaikki helvetin mokat ja loukkaukset. Mutta miten uskaltaa.
Kellään
62
867
Vastaukset
- jaha.
provoautomaatti on kytkeytynyt päälle.
- Alkuper. kirj.
No ei kyllä ole vaan ihan tavallisen miehen kirjoittama viesti ! Sorry ettei osunut!
- on niitä
Alkuper. kirj. kirjoitti:
No ei kyllä ole vaan ihan tavallisen miehen kirjoittama viesti ! Sorry ettei osunut!
miesautomaattejakin, pääosin. Yksi ehtii paljon...24/7
- Alkuper. kirj.
on niitä kirjoitti:
No minä en nyt ainakaan. Muut saavat minusta nähden tehdä mitä lystäävät.
Älä sinäkään ota noin vakavasti ja tosissasi. - välihuomautus!!!
on niitä kirjoitti:
Yksi ehtii paljon...24/7> T< on .Nainenhan sä olet ja syyttelet muita.
- Kato peiliin kerran
välihuomautus!!! kirjoitti:
Yksi ehtii paljon...24/7> T< on .Nainenhan sä olet ja syyttelet muita.
Hohhoijaa...
- Kai se on
omasta itsestä kiinni. Jos on mokannut niin helppohan se on siivota omat sotkunsa maton alle ja laittaa uutta matoa koukkuun. Eri asia sitten miten itse siitä selviää ja minkälainen kala nappaa. Kaikki riippuu kaikesta. Avaimet on omassa kädessä.
- s....
voi kultaseni, minua ei tässä maailmassa enää hämmästytä mikään. Exä lipsautti jo aikaa.......että voihan hänkin joskus jättää kaiken. jne. ja ihmetteli että kyllä kestää:))))))))))))))))
- paha jos
loukkauksiin asti on menty mutta periaatteessa kaikki on mahdollista kyse on vaan siitä minkä itse haluaa tehdä mahdolliseksi. kaikki on kuitenkin oman pään sisällä ja sieltä se kaikki myös lähtee jos on lähteäkseen.
- Ei Manulle illallist
Kyllä se onnistuu jos molemmilla on pokkaa myöntää tehneensä virheitä ja rohkeutta puhua kaikki pahat asiat kerrankin halki. Se vaatii tahtoa ja oikeaa asennetta. Pitää pystyä jättämään mennyt taakse ja jos tarpeeksi tunteita ja tahtoa löytyy niin onnistuu, mutta kyllä se myös töitä vaatii. Muutosta.
- koska satutit
Minä ainakin olen huomannut odottavani että hän tajuaisi virheensä ja tulisi korjaamaan ne...
- 10011010101
Mutta toisaalta tiedän ettei niin ikinä tule tapahtumaan, en ilmeisesti ole minkäännäköisen vaivan arvoinen.
- Yksi virheellinen
Oletko sitten itse niin täydellinen, ettet tehnyt virheitä? Uhriaseteleman ei kyllä koskaan toimi jos haluaa uuden alun.
- satutimme
Molemmat satutimme. Mutta en voi tietää haluaisiko hän minun tekevän asialle mitään vai haluaako pysyvän etäällä.
- Ole rohkea
Ei ole olemassa puhdasta pöytää!
Ei voi unohtaa mokia ja loukkauksia!
Mutta voi antaa anteeksi!
Tehtyä ei saa tekemättömäksi, tekemätöntä ei saa tehdyksi. Korjatusta jää aina jäljet, mutta jos tekee hyvää työtä, sitä korjausta ei ehkä huomaa.
Olemme sitä, mitä olemme menneisyydessämme tehneet, jättäneet tekemättä, kokeneet, jättäneet kokematta, valintamme ovat meitä nyt. Historiamme on muokannut meistä mitä olemme.
Kysy antaako hän anteeksi. Voisiko hän vielä rakentaa luottamusta sinuun. Miksi epäröit? Hän voi vain kieltäytyä, mutta joka tapauksessa sinä voitit. Teit kypsän ratkaisun pyytää anteeksi. Se on teko, joka tekee sinusta paremman ihmisen, myös hänen silmissään :)- hienosti
sanottu
jos kaikki ei ainoastaan ymmärtäis ton, mutta toimis ton mukaisesti nii me taidettais elää utopiassa :) - Todella hienosti
muotoiltu.
- matti näsä
"tekemätöntä ei saa tehdyksi. "
Häh? Saahan, senkun tekee sen mitä pitää.
- Taustalta..
No kommentoinpa tähän vielä..
Minulla ainakin on.. Ainakin nämä p*skat palstat on ollut ISO VIRHE itsellä. Ei olisi ikinä pitänyt tänne eksyäkään.
Omasta puolesta kyllä voitaisiin alkaa ihan puhtaalta pöydältä ja unohtaa ne mokat ja loukkaukset (anteeksi et toistan sanojasi.. tiedän et se ärsyttää koska ärsyttää minuakin monesti näillä palstoilla.. mut niin ajattelen itsekin).
On ollut aika vaikeaa sietää tätä koko kuviota.. Ei muuten mut satuin rakastumaan sinuun/häneen. Ja se tekee tästä tosi vaikeaa. Ei ne tunteet.. Vaan tämä tilanne ja muut sekoilijat (varmaan voi sanoa monikossa..).
Mie menen nyt tekemään jotain muuta.. Olen vähän väsy kun ei tullut kovin hyvin nukuttua viime yönä ja selkäkin melkein kipeä.
Tulen sit illalla taas kurkkaamaan tänne..- Taustalta..
Olen sit kirjoittanut myös siinä viestiketjussa joka alkaa et 'Millaiset juhannusterveiset..'.
Mut nyt menen.. - Taustalta..
Taustalta.. kirjoitti:
Olen sit kirjoittanut myös siinä viestiketjussa joka alkaa et 'Millaiset juhannusterveiset..'.
Mut nyt menen..Tulin kurkkaamaan tänne..
Ei siinä taida auttaa muu kuin uskaltaa jotenkin.. Näillä palstoilla menee helposti ajatukset sekaisin. Ainakin minulla..
Pidän mielummin ne hyvät ja mukavat sanat tuossa mainitsemassani ketjussa..
Eli mukavaa Juhannusta sinulle/hänelle.. Jos vain satut huomaamaan tämän..
Eikä mene sit nämä ajatukset sellaiselle joka kirjoitti iltapäivällä tällä palstalla jotain venäläisistä. Ei taida sopia häneen sellaiset..
Mut miepä menen taas..
Ps. En ole sit kommentoinut muissa ketjuissa kuin tässä ja tuossa mainitsemassani ketjussa näillä palstoilla tänään. - Taustalta..
Taustalta.. kirjoitti:
Tulin kurkkaamaan tänne..
Ei siinä taida auttaa muu kuin uskaltaa jotenkin.. Näillä palstoilla menee helposti ajatukset sekaisin. Ainakin minulla..
Pidän mielummin ne hyvät ja mukavat sanat tuossa mainitsemassani ketjussa..
Eli mukavaa Juhannusta sinulle/hänelle.. Jos vain satut huomaamaan tämän..
Eikä mene sit nämä ajatukset sellaiselle joka kirjoitti iltapäivällä tällä palstalla jotain venäläisistä. Ei taida sopia häneen sellaiset..
Mut miepä menen taas..
Ps. En ole sit kommentoinut muissa ketjuissa kuin tässä ja tuossa mainitsemassani ketjussa näillä palstoilla tänään.Se toinen viestiketju alkoi et 'Juhannusta hänelle..' (tällä palstalla). Muistin väärin..
- Jatkan et
Taustalta.. kirjoitti:
Se toinen viestiketju alkoi et 'Juhannusta hänelle..' (tällä palstalla). Muistin väärin..
Tulinpa kurkkaamaan tänne..
Mukavaa loppuiltaa hänelle.. Ja kauniita unia sit kun sen aika on..
Ps. Kaipa minä sen tekstiviestin laitan joku päivä sinulle/hänelle.. Jos vain haluat sellaisen.
En ole sit kirjoittanut muihin ketjuihin kuin tähän ja tuohon mainitsemaani ketjuun (tällä samalla nimimerkillä) tänään. Enkä aio kirjoittaakaan.
Menenpä taas.. - Unohtui..
Jatkan et kirjoitti:
Ps. Kaipa minä sen tekstiviestin laitan joku päivä sinulle/hänelle.. Jos vain haluat sellaisen.
En ole sit kirjoittanut muihin ketjuihin kuin tähän ja tuohon mainitsemaani ketjuun (tällä samalla nimimerkillä) tänään. Enkä aio kirjoittaakaan.
Menenpä taas..Ja jos uskallan laittaa (siis sen tekstiviestin).. Olen nimittäin aika rikki kaikesta.
Minun olisi helpompi vain ottaa ja lähteä sinne Ruotsiin heti kun vain mahdollista. Ja jättää tämä kaikki vain taakseni. Ei sitä välttämättä ymmärrä kukaan. Tai no ehkä ystäväni..
Mut se jää nähtäväksi miten teen. Ei minulla ole enää oikein varaa koetella itseäni.. Ainakaan tuossa asiassa ja sillä tavalla kuin olen aiemmin tehnyt. Minulla nimittäin meni aika moni asia sivu suun kun valvoin öitä ja mietin vain kaikkea. Kun olisi pitänyt olla koulussa ja tehdä hommia. Mut elämä on.. Saa nähdä miten sit jatkossa. Toteutanko unelmiani siellä toisaalla..
Mut nyt menen.. Öitä.. - PLIIIIIIIIIIS !!!!!!
Jatkan et kirjoitti:
Menenpä taas..Laita se tekstari hänelle ja kysy SUORAAN. VIHDOIN. Loppuis tuo sun säälittävä räsymattona olo ja ennen kaikkea me muut saatais rauha sun näiltä lapsellisilta viesteiltäs.
- Jii.(nainen)
PLIIIIIIIIIIS !!!!!! kirjoitti:
Laita se tekstari hänelle ja kysy SUORAAN. VIHDOIN. Loppuis tuo sun säälittävä räsymattona olo ja ennen kaikkea me muut saatais rauha sun näiltä lapsellisilta viesteiltäs.
Antakaa sen olla... Jookos? Viestitelkööt niin paljon kuin haluaa, vapaa maa ja silleen... :)
- Taustalta..
Unohtui.. kirjoitti:
Ja jos uskallan laittaa (siis sen tekstiviestin).. Olen nimittäin aika rikki kaikesta.
Minun olisi helpompi vain ottaa ja lähteä sinne Ruotsiin heti kun vain mahdollista. Ja jättää tämä kaikki vain taakseni. Ei sitä välttämättä ymmärrä kukaan. Tai no ehkä ystäväni..
Mut se jää nähtäväksi miten teen. Ei minulla ole enää oikein varaa koetella itseäni.. Ainakaan tuossa asiassa ja sillä tavalla kuin olen aiemmin tehnyt. Minulla nimittäin meni aika moni asia sivu suun kun valvoin öitä ja mietin vain kaikkea. Kun olisi pitänyt olla koulussa ja tehdä hommia. Mut elämä on.. Saa nähdä miten sit jatkossa. Toteutanko unelmiani siellä toisaalla..
Mut nyt menen.. Öitä..Huomenta..
Ja ajatukseni menee sit sellaiselle miehelle jonka olen nähnyt viimeksi vähän yli vuosi sitten (koulun pihalla). Olen maininnut tuon aiemminkin täällä mut mainitsenpa uudelleen..
Ja koska täällä on ollut kaikenlaisia juttuja.. Niin me ei olla edes halittu koskaan. Ihan ihastuksesta on vain kyse.
Ja sehän tässä tämän vaikeaksi tekeekin kun en yhtään tiedä enää missä mennään. Se näkeminenkin jo yksinään auttaisi..
Mutta.. Turhapa sitä on täällä mietiskellä..
Mie menen muihin touhuihin.. Heippa..
Ps. Tämä oli sit eka viesti minulta näille palstoille tänään ja ainoaksi jääkin, ainakin toistaiseksi.
Ja tuolle yhdelle kommentoijalle.. Ei ole pakko lukea kaikkien kirjoituksia. En minäkään lue.. Itseasiassa, suurin osa jää minulta lukematta. - tosi ikävä et se on
Jii.(nainen) kirjoitti:
Antakaa sen olla... Jookos? Viestitelkööt niin paljon kuin haluaa, vapaa maa ja silleen... :)
myös niin vapaa et sulla on oikeus luulla että joku tänne näitä just sulle kirjoittelisi :)
- Jii.(nainen)
tosi ikävä et se on kirjoitti:
myös niin vapaa et sulla on oikeus luulla että joku tänne näitä just sulle kirjoittelisi :)
Mitä ihmettä? :D En minä luule, että mulle kukaan olisi kirjoittanut, mistä sellaista päättelit? Tiedän kyllä että tuo on Minna, joka Juhalle kirjoittelee Ouluun, ja on minunkin ketjuja sekoittanut kuvittelemalla, että kirjoitan "hänen piikkiin" tai että olen Juhan uusi nainen, tai joku ihmeen Anne-Mari tai Ansku (en edes tunne ketään tuon nimisiä) ja ties mitä... Aluksi kun en tiennyt vielä millainen nainen ja juttu on kyseessä, hän sai minutkin hermostumaan, mutta nyt kun tiedän jo mistä on kyse, niin kirjoitelkoot mun puolesta, jos se hänen oloaan helpottaa... Eihän noita ole pakko lukea. Kun huomaa, että -jaa se on Minna taas, niin hyppää vain yli... Eikö niin? :)
- niin no silti
Jii.(nainen) kirjoitti:
Mitä ihmettä? :D En minä luule, että mulle kukaan olisi kirjoittanut, mistä sellaista päättelit? Tiedän kyllä että tuo on Minna, joka Juhalle kirjoittelee Ouluun, ja on minunkin ketjuja sekoittanut kuvittelemalla, että kirjoitan "hänen piikkiin" tai että olen Juhan uusi nainen, tai joku ihmeen Anne-Mari tai Ansku (en edes tunne ketään tuon nimisiä) ja ties mitä... Aluksi kun en tiennyt vielä millainen nainen ja juttu on kyseessä, hän sai minutkin hermostumaan, mutta nyt kun tiedän jo mistä on kyse, niin kirjoitelkoot mun puolesta, jos se hänen oloaan helpottaa... Eihän noita ole pakko lukea. Kun huomaa, että -jaa se on Minna taas, niin hyppää vain yli... Eikö niin? :)
sulla on siihen oikeus. ja sä kyllä varmasti tiedät että tuota oikeutta väärinkäytetään ja monien taholta. ja vaikea uskoa ettet koskaan ikinä hetkeäkään olisi uskonut että hän sulle tänne kirjoittaisi koska tuskin jaksaisit itsekään. toki voinhan olla väärässä helpostikin, ehkä olet poikkeuksellisen sisukas :)
- Jii.(nainen)
niin no silti kirjoitti:
sulla on siihen oikeus. ja sä kyllä varmasti tiedät että tuota oikeutta väärinkäytetään ja monien taholta. ja vaikea uskoa ettet koskaan ikinä hetkeäkään olisi uskonut että hän sulle tänne kirjoittaisi koska tuskin jaksaisit itsekään. toki voinhan olla väärässä helpostikin, ehkä olet poikkeuksellisen sisukas :)
Kirjoitan tänne vain siksi, että jonnekin pitää silloin tällöin saada kertoa, että edelleen kaipaan -en voi kertoa enää henk.koht. sitä hänelle. Tämä on myös osittain ajankulua, ja paljon sitä, että olen jäänyt vähän koukkuun... Yritän päästä irti koko palstoista, olen jo saanut vähennettyä täällä tuhlaamaani aikaa...
- en halua latistaa
Jii.(nainen) kirjoitti:
Kirjoitan tänne vain siksi, että jonnekin pitää silloin tällöin saada kertoa, että edelleen kaipaan -en voi kertoa enää henk.koht. sitä hänelle. Tämä on myös osittain ajankulua, ja paljon sitä, että olen jäänyt vähän koukkuun... Yritän päästä irti koko palstoista, olen jo saanut vähennettyä täällä tuhlaamaani aikaa...
olen samassa tilanteessa kuin sinäkin, mutta jos ei voi enää henk. koht. kertoa että välittää, silloin on kaikki menetetty
- Jii.(nainen)
en halua latistaa kirjoitti:
olen samassa tilanteessa kuin sinäkin, mutta jos ei voi enää henk. koht. kertoa että välittää, silloin on kaikki menetetty
Kyllä minä sen tiedän, että kaikki on menetetty. Kuitenkaan en omille tunteille mitään mahda -ne vaan on ja pysyy.
- Jii.(nainen)
Jii.(nainen) kirjoitti:
Kyllä minä sen tiedän, että kaikki on menetetty. Kuitenkaan en omille tunteille mitään mahda -ne vaan on ja pysyy.
Jatkoa... Siis joskus on vain pakko kirjoittaa vaikka johonkin, että mulla on sua ikävä Jani, kuin pelkästään hokea sitä mielessään... Tiedän kyllä, että Janilla ei ole ikävä minua, taitaa vihatakin nykyisin... Tiedän kyllä, että siitä jos tänne ikäväni "tunnustan" ei ole yhtään mitään pienintäkään hyötyä, sillä hän ei kirjoituksiani lue, ja vaikka joskus jotenkin sattuisikin lukemaan, niin ei hän minuun yhteyttä ota, eikä anna anteeksi. Tiedän ihan tasan tarkkaan, että tästä ei ole yhtään mitään hyötyä, mutta joskus on vain "pakko"... Jos pystyisin -niin pyyhkisin tunteeni pois, mutta kun en vain kykene... Mutta nyt poistun täältä tuhlaamasta aikaa, ja yritän pysyäkin pois mahdollisimman pitkään.
- kerro...........
Jii.(nainen) kirjoitti:
Miksi et voi??
- Jii.(nainen)
kerro........... kirjoitti:
Miksi et voi??
Ai miksen voi kertoa henk.koht. että kaipaan..? Siksi, että hän on pistänyt kaikki viesti-yhteydet poikki. En saa yhteyttä häneen enää millään tavalla... Vaikka joku keino ilmaantuisikin, niin en enää ottaisi yhteyttä, sillä hän on tehnyt selväksi ettei halua olla tekemisissä. Kai minun täytyy kunnioittaa hänen tahtoaan, enkä voi häntä pakottaa tykkäämään itsestäni. Sääli että voikin olla niin päinvastaiset tunteet toisiamme kohtaan...
- Taustalta..
Taustalta.. kirjoitti:
Huomenta..
Ja ajatukseni menee sit sellaiselle miehelle jonka olen nähnyt viimeksi vähän yli vuosi sitten (koulun pihalla). Olen maininnut tuon aiemminkin täällä mut mainitsenpa uudelleen..
Ja koska täällä on ollut kaikenlaisia juttuja.. Niin me ei olla edes halittu koskaan. Ihan ihastuksesta on vain kyse.
Ja sehän tässä tämän vaikeaksi tekeekin kun en yhtään tiedä enää missä mennään. Se näkeminenkin jo yksinään auttaisi..
Mutta.. Turhapa sitä on täällä mietiskellä..
Mie menen muihin touhuihin.. Heippa..
Ps. Tämä oli sit eka viesti minulta näille palstoille tänään ja ainoaksi jääkin, ainakin toistaiseksi.
Ja tuolle yhdelle kommentoijalle.. Ei ole pakko lukea kaikkien kirjoituksia. En minäkään lue.. Itseasiassa, suurin osa jää minulta lukematta.Tulinpa kurkkaamaan tänne..
En tosiaankaan kuvittele et aloitus olisi juuri kaipaamaltani mieheltä mut vastasin siihen koska se tuntui sopivan tilanteeseeni. Mut koskaanhan täällä ei voi tietää varmasti..
Mukavaa loppuiltaa sinulle/hänelle.. Ja kauniita unia sit kun sen aika on..
Tämä on 2. viesti minulta näille palstoille tänään. Ja viimeiseksi jääkin.
Ps. En tiedä mitä tuo J (n) oikein höpisee.. Koska eihän hänen jutuissaan ole päätä eikä häntää. Miten olisin voinut muka väittää et hän on kirjoitellut minun piikkiini.. Eihän meidän nimet ala edes samalla kirjaimella. Ja tuskin meidän tarinatkaan täsmää yhtään. Et ihan höpöjä puhuu..
Mut siitäpähän vaan..
Menen taas.. - Ootko ihan dille
Taustalta.. kirjoitti:
En tosiaankaan kuvittele et aloitus olisi juuri kaipaamaltani mieheltä mut vastasin siihen koska se tuntui sopivan tilanteeseeni. Mut koskaanhan täällä ei voi tietää varmasti..
Ps. En tiedä mitä tuo J (n) oikein höpisee.. Koska eihän hänen jutuissaan ole päätä eikä häntää. Miten olisin voinut muka väittää et hän on kirjoitellut minun piikkiini.. Eihän meidän nimet ala edes samalla kirjaimella. Ja tuskin meidän tarinatkaan täsmää yhtään. Et ihan höpöjä puhuu..
Mut siitäpähän vaan..
Menen taas..jos mies ei vastaa sun tekstiviesteihin, niin luuletko, että hän täällä väsäilee sulle näitä aloituksia? Sulla on todellisuus hukassa pahemman kerran.
- Taustalta..
Ootko ihan dille kirjoitti:
jos mies ei vastaa sun tekstiviesteihin, niin luuletko, että hän täällä väsäilee sulle näitä aloituksia? Sulla on todellisuus hukassa pahemman kerran.
Tämän verran vielä kommentoin..
Niin.. No eipä varmaan väsäile.
Että varmaan totta tuokin.
Mut nyt menen. - Jii.(nainen)
Taustalta.. kirjoitti:
Mut siitäpähän vaan..
Menen taas..Siitä on jo aikaa, kun väitit minun "kirjoittavan sinun piikkiin"... En siinä viestissä maininnut omaa nimikirjaintani, vaan käytin jotain muuta nimimerkkiä. Asiat mitkä täsmäsivät sinun ja minun välillä olivat kaupunki ja miehen etunimen ensimmäinen kirjain (Oulu, J-mies). Nämä jos olen maininnut silloin tällöin, enkä ole omaa etunimeäni tai nimikirjaintani käyttänyt nimimerkkinä, tai kaipaamani j-miehen etunimeä maininnut, joka siis on eri kuin sinun kaipaamallasi -sinä olet väittänyt minun "kirjoittavan sinun piikkiin", luullut että olen sen Juhan uusi nainen, tai joku Anne-Mari tai Ansku tai joku vastaava "joka yrittää sekoittaa pakkaa" tai jotain... Miksi sinä aina kilahdat niin helposti?! Minähän puolustin sinua, kun ihmiset on kyllästyneet sun viesteihin! :D Mun puolesta saat kirjoittaa ihan siinä kuin muutkin, mutta olenpa vuoksesi oppinut laittamaan nimimerkikseni jonkin sellaisen, joka viittaa omaan nimeeni... Tosin silloinkin saatat luulla minua Juhasi uudeksi naiseksi, joten ei sekään aina auta... Mutta hyvänen aika nainen! Ota iisisti!! :D Ei ole mitään syytä aina haukkua kaikkia toisia höpisijöiksi... :)
- Joku muu..
Jii.(nainen) kirjoitti:
Siitä on jo aikaa, kun väitit minun "kirjoittavan sinun piikkiin"... En siinä viestissä maininnut omaa nimikirjaintani, vaan käytin jotain muuta nimimerkkiä. Asiat mitkä täsmäsivät sinun ja minun välillä olivat kaupunki ja miehen etunimen ensimmäinen kirjain (Oulu, J-mies). Nämä jos olen maininnut silloin tällöin, enkä ole omaa etunimeäni tai nimikirjaintani käyttänyt nimimerkkinä, tai kaipaamani j-miehen etunimeä maininnut, joka siis on eri kuin sinun kaipaamallasi -sinä olet väittänyt minun "kirjoittavan sinun piikkiin", luullut että olen sen Juhan uusi nainen, tai joku Anne-Mari tai Ansku tai joku vastaava "joka yrittää sekoittaa pakkaa" tai jotain... Miksi sinä aina kilahdat niin helposti?! Minähän puolustin sinua, kun ihmiset on kyllästyneet sun viesteihin! :D Mun puolesta saat kirjoittaa ihan siinä kuin muutkin, mutta olenpa vuoksesi oppinut laittamaan nimimerkikseni jonkin sellaisen, joka viittaa omaan nimeeni... Tosin silloinkin saatat luulla minua Juhasi uudeksi naiseksi, joten ei sekään aina auta... Mutta hyvänen aika nainen! Ota iisisti!! :D Ei ole mitään syytä aina haukkua kaikkia toisia höpisijöiksi... :)
Lopeta jo sinäkin J (n) hyvän sään aikana.. Et vaikuta mitenkään täyspäiseltä tuon jankutukses kanssa.
Ja kuka sinua uskoo? Ei kukaan. Niinpä.
Mut hyvät jatkot! Ja öitä. - Jii.(nainen)
Joku muu.. kirjoitti:
Lopeta jo sinäkin J (n) hyvän sään aikana.. Et vaikuta mitenkään täyspäiseltä tuon jankutukses kanssa.
Ja kuka sinua uskoo? Ei kukaan. Niinpä.
Mut hyvät jatkot! Ja öitä.Kylläpä kauniisti vastaat toiselle... :) Et vaikuta kovin söpöltä ja kivalta ihmiseltä... En ole koskaan väittänyt olevani täyspäinen, joten ei paljon hetkauta, jos haluat tuolla tavalla loukata minua (haukkumalla hulluksi). Eikä tässä mistään uskon asioista ole kyse, en odota että joku uskoisi minua... Ja missä asiassa tarkalleen? Noissa Minnaan liittyvissäkö? Olkaa uskomatta... En tajua, miksi sinua niin kovasti liikuttaa, ellet sitten ole itse Minna :)... Ja minulla on oikeus jankuttaa vaikka hamaan hautaan asti jos mua huvittaa! :D Tiedä vaikka vattuillessani alankin jankuttaa oikein työkseni täällä... No en ehkä kuitenkaan, on sitä muutakin tekemistä. Kumma vaan, että pitää vetää kaikesta herneet nenään, mutta sielläpä vetelet. Muista vain, että se hankaloittaa hengittämistä, kun on sieraimet täynnä herneitä, ja saattaa tulla hapenpuute, ja maailma näyttää kovin sumuiselta ehkä senkin vuoksi ja järki hämärtyy.... Minä sen sijaan kärsin vain syntymähumalasta, mutta herneistä keitän keiton, enkä vedä nenään. ;) Öitä vaan sullekin ja kauniita unia... :)
- Jii.(nainen)
Jii.(nainen) kirjoitti:
Kylläpä kauniisti vastaat toiselle... :) Et vaikuta kovin söpöltä ja kivalta ihmiseltä... En ole koskaan väittänyt olevani täyspäinen, joten ei paljon hetkauta, jos haluat tuolla tavalla loukata minua (haukkumalla hulluksi). Eikä tässä mistään uskon asioista ole kyse, en odota että joku uskoisi minua... Ja missä asiassa tarkalleen? Noissa Minnaan liittyvissäkö? Olkaa uskomatta... En tajua, miksi sinua niin kovasti liikuttaa, ellet sitten ole itse Minna :)... Ja minulla on oikeus jankuttaa vaikka hamaan hautaan asti jos mua huvittaa! :D Tiedä vaikka vattuillessani alankin jankuttaa oikein työkseni täällä... No en ehkä kuitenkaan, on sitä muutakin tekemistä. Kumma vaan, että pitää vetää kaikesta herneet nenään, mutta sielläpä vetelet. Muista vain, että se hankaloittaa hengittämistä, kun on sieraimet täynnä herneitä, ja saattaa tulla hapenpuute, ja maailma näyttää kovin sumuiselta ehkä senkin vuoksi ja järki hämärtyy.... Minä sen sijaan kärsin vain syntymähumalasta, mutta herneistä keitän keiton, enkä vedä nenään. ;) Öitä vaan sullekin ja kauniita unia... :)
No vastasinpa itsekin melko rumasti, joten en ole kovin herttainen ja söpö minäkään... Pahoittelen...
- Joku muu..
Jii.(nainen) kirjoitti:
Kylläpä kauniisti vastaat toiselle... :) Et vaikuta kovin söpöltä ja kivalta ihmiseltä... En ole koskaan väittänyt olevani täyspäinen, joten ei paljon hetkauta, jos haluat tuolla tavalla loukata minua (haukkumalla hulluksi). Eikä tässä mistään uskon asioista ole kyse, en odota että joku uskoisi minua... Ja missä asiassa tarkalleen? Noissa Minnaan liittyvissäkö? Olkaa uskomatta... En tajua, miksi sinua niin kovasti liikuttaa, ellet sitten ole itse Minna :)... Ja minulla on oikeus jankuttaa vaikka hamaan hautaan asti jos mua huvittaa! :D Tiedä vaikka vattuillessani alankin jankuttaa oikein työkseni täällä... No en ehkä kuitenkaan, on sitä muutakin tekemistä. Kumma vaan, että pitää vetää kaikesta herneet nenään, mutta sielläpä vetelet. Muista vain, että se hankaloittaa hengittämistä, kun on sieraimet täynnä herneitä, ja saattaa tulla hapenpuute, ja maailma näyttää kovin sumuiselta ehkä senkin vuoksi ja järki hämärtyy.... Minä sen sijaan kärsin vain syntymähumalasta, mutta herneistä keitän keiton, enkä vedä nenään. ;) Öitä vaan sullekin ja kauniita unia... :)
Juu.. No älä yhtään ihmettele jos en pidä sinua ihan täyspäisenä. Ja missähän se hullu-sana oli tuossa kommentissani.. Jaa a.. Jotain lukihäiriöitä taitaa sulla olla. Mut ei sillä.. Kyllä siihen senkin voi lisätä. Olet ihan oikeassa siinä.
Mutta siitäpä vaan.. Sen kun jankutat. Minulle se on ihan se ja sama.
Ja sellainen asia.. En ole luulemasi henkilö. Että varmaan kannattaa sinunkin sulkea välillä se kone ja tehdä muuta. Koska taidat olla tullut aika sokeaksi näiden sivujen suhteen. Eli ilmeisesti palstavakkari.
Mutta hyvät jatkot, edelleenkin! ;) - Jii.(nainen)
Joku muu.. kirjoitti:
Juu.. No älä yhtään ihmettele jos en pidä sinua ihan täyspäisenä. Ja missähän se hullu-sana oli tuossa kommentissani.. Jaa a.. Jotain lukihäiriöitä taitaa sulla olla. Mut ei sillä.. Kyllä siihen senkin voi lisätä. Olet ihan oikeassa siinä.
Mutta siitäpä vaan.. Sen kun jankutat. Minulle se on ihan se ja sama.
Ja sellainen asia.. En ole luulemasi henkilö. Että varmaan kannattaa sinunkin sulkea välillä se kone ja tehdä muuta. Koska taidat olla tullut aika sokeaksi näiden sivujen suhteen. Eli ilmeisesti palstavakkari.
Mutta hyvät jatkot, edelleenkin! ;)Pakko sanoa, että vaikutat todella huumorintajuttomalta ja ikävältä ihmiseltä näiden kirjoitustesi perusteella Minna... Äläkä väitä ettet olisi hän, sillä kyllä sinut tunnistaa. Se jos sanoo toiselle ettei hän vaikuta täyspäiseltä, on sama kuin sanoo toista hulluksi, vai mitä se Sinun mielestäsi tarkalleen ottaen tarkoittaa? Olen sua aika monet kerrat tsempannut, kun olet jotain itsemurha -paskaa tänne palstoille kirjoittanut, mutta enpä taida tsempata enää... Enkä taida puolustaakaan sinua enää, jos joku haukkuu sua kirjoittamiesi viestien perusteella. Enkä tämän enempää sinulle vastaa tässä tai muussakaan ketjussa. Vello sinä vain katkerissa liemissäsi tästä eteenkinpäin, senhän näytät parhaiten osaavan. Ja vaikka aika vakituisesti näillä palstoilla tuhlaankin aikaani, niin enpä ole sentään monta vuotta tuntemattomien kanssa täällä riidellyt kuvitellen heitä tuntemikseni henkilöiksi, niinkuin sinä luulet vähän yhtä jos toistakin siksi Juhaksi, tai joksikin Anne-Mariksi tai Anskuksi ja milloin miksikin vuokranantajaksi... Että hyvät jatkot vaan Sullekin Minna. ;)
- *
Yksinkertaisesti pyytämällä anteeksi ja ehdottamalla tuota. Kyllä uskaltaa jos vaan tarpeeksi tahtoo.
- KOETA EDES
ELÄMÄ ON NIIN HELVETIN LYHYT JA VAIKEAA JOS KAKSI LIIAN SÄRMIKÄSTÄ MIES & NAINEN LIIAN SUURET TUNTEET
- Voit yllättyä...
...Iloisesti. Sen kun vaan kerrot, että olet omalta osaltasi pahoillasi tapahtuneista, ja kysyt voisiko ko. henkilö vielä harkita toista mahdollisuutta... Eiköhän ole ihan mahdollista, että hän on samoissa ajatuksissa, ja pahoillaan myös... Jos sinusta tuolta tuntuu, mutta et kuitenkaan toimi nyt, niin myöhemmin sua harmittaa. Elämä on kovin lyhyt ja epävarma, ei ole aikaa loputtomiin odottaa jotain "oikeaa" hetkeä. Aina on oikea hetki sanoa olevansa pahoillaan! Rumat sanat eivät ole sellaista, ettei niiden yli voisi päästä. Kokeile.
- why not...
Samaa mieltä, tärkeää on myös puhua asioista avoimesti. Ihmiset tekevät virheitä. Jos rumien sanojen tilalle tulee kauniita ja puhtaalta pöydältä aletaan oikeasti rakentamaan ihmissuhdetta ei hajoittamaan, voi mikä tahansa olla mahdollista.
- Aina voi.
kysyä, niin minäkin tein, mutta vastapuolella ei ollut luonnetta edes puhua tuttavuuden jatkumisesta. Kyse ei siis ollut rakkaussuhteesta vaan ihan muusta, kuitenkin tärkeästä ihmisestä, joka jätti ikävän jälkeensä.
Eli olehan rohkea:) - ei ole puhdasta pöyt
Jokaiselle ihmiselle annetaan mahdollisuus. Ja jokainen toimii omalla tavallaan. Kun ihminen mokaa, hän normaalisti katuu ja pyytää anteeksi, tai hyvittää sen välittömästi jollakin tavalla. Eikä tietenkään jatkossa toimi samalla tavalla.
Jatkuvat loukkauset on mielestäni asia erikseen. Siinä toimii niin että tarkoituksella loukkaa toista. Kyllä minusta tällaisessa tilanteessa olisi "suurinta rakkautta" luovutaa ja antaa "uhrin" korjata haavansa ja jatkaa ansaittua elämää. - Yksi ehtii paljon...
Yksi ehtii paljon...24/7
- Herätyyyys!!
Sinähän sen tiedät, jos täällä sen ajan päivystät. Taitaa mennä nyt vähän vainoharhaisuuden puolelle. Laitahan vaikka viikoksi netti sulki ja tee irl jotain mukavaa!
Tämä palstailu ei sovi ihan kaikkien mielenterveydelle. - näin se vaan on...
Herätyyyys!! kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, jos täällä sen ajan päivystät. Taitaa mennä nyt vähän vainoharhaisuuden puolelle. Laitahan vaikka viikoksi netti sulki ja tee irl jotain mukavaa!
Tämä palstailu ei sovi ihan kaikkien mielenterveydelle.tuo on kyllä vainoharhaisuuden huippu syyttää toista täällä olemisesta ympäri vuorokauden jokaisena tuntina. Silloin itsellä täytyy heittää yläkerrassa,jos niin luulee.... joten aloita itsestäsi se netin sulkeminen ole hyvä, ei näytä tekevän hyvää sun mielenterveydelle.
- ajatus vainen...
se ei auta, jos tyhjentää pöydän ja unohtaa kaikki mokat ja loukkaukset. Pitäisi muistaa ne vriheet ja oppia niistä jotain ettei niitä tule uudestaan toistettua, vasta sitten on mahdollista aloittaa rakentamaan uutta ja siihen tarvii molempien panosta, kukaan ei siihen yksin pysty. Se kysyykin sitten rohkeutta myöntää ne OMAT virheensä, toisen virheitähän jokainen moittii ja näkee kokoajan :D
- mun mielipide
Se riippuu mokan suuruudesta, ja kuinka nopeasti esittää katumuksen. Periaatteessa en usko puhtaalta pöydältä aloittamista uudelleen. Opiksi voi ottaa ja seuraavassa suhteessa korjata
- Varsinkin, jos...
ei sen enempiä kyseinen suhde kiinnosta.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Multa ei kukaan tulis ikinä mitään anteeksi pyytelemään, eikä haluais olla missään tekemisissä mun kanssa. Oma oli mokani ja itse saan seuraukset omasta tyhmyydestä kestää. Ne loukkaukset avas vaan mun silmät tajuamaan minkälaisena ihmisenä muut mut näkee ja se kuva ei ollut kaunis, mutta tiedänpä nyt ettei tämän näkösen kannata mitään turhia kuvitelmia parisuhteesta mielessänsä rakennella. En kiinnosta ketään ja se siitä.
- 11+7
Onhan täällä ja itse olen kysynyt ja pyytänyt anteeksi että loukkasin rakkaintani jota rakastan eniten. En pettänyt en mitään sellaista. Vain yhden väärän teon tein ja hän ei anna korjata virheitä eikä anna anteeksi vaikka pyysin. Ihmeellistä että kaksi jotka on onnellisia yhdessä niin toisen tunteet loppuu seinään eikä toinen voi antaa näyttää ja unohtaa toisen virheitä.
- Jospa vielä tähän
Hienoa, että täällä on toiveikkaita viestejäkin.
Jos pohtii, mitä kaikkea on jo uskaltanut tai missä on haastanut itsensä, ehkäpä sitä rohkeutta löytyy vielä... Onnea.- ..jospa minäkin..:)
Ehkei olisi edes pitänyt kurkata, kun olin niin vakaasti päättänyt, että nämä ihanat kesäpäivät elän muualla kuin virtuaaliprovoiluissa... irl !!!
Mutta kiva aamuhetki meneillään (miten kahvikin maistuu niin hyvältä :) ja palstan pahin provoilijakin taitaa nukkua, joten... why not?
Niinpä. Mitä kaikkea olenkaan uskaltanut ja missä haastanut itseni, kun periaatteena on ollut, että sitä just on pitää tehdä, mikä pelottaa. Tätäpä juuri on tullut pohdittua viime viikkojen aikana.... Mikä on tuo "järkäle", jota kierrän kuin kissa kuumaa kermakuppia?
Kaikella on tarkoituksensa ja kaikesta löytyy hyvää, varsinkin kun saa oppia itseään: se suurin järkäle löytyy peiliin kurkkaamalla :)).
No niin, toinen kupillinen, eväät reppuun ja järvelle!
- lainesara
Voihan sitä aina kokeilla, ite oon kokeillu ja vaikeeta on ollu. Mutta jos on kova tahto nii kyl se onnistuu. mullaki onnistuu aina siihe pisteesee asti kunnes nään se henkilön! mut roheesti koittamaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318