HEI!
Kaipaisin vertaistukea jolta kulta muulta joka on plussannut nyt ihan hiljattain, olisi mukava vaihtaa ajatuksia.
Tai jos tiedätte jonkin keskustelupalstan jossa olisi juuri nyt plussanneita, niin olisin linkistä kiitollinen.
Live-elämässä kun ei ole ketään puhekumppania.
nyt plussanneita?
12
93
Vastaukset
- +++
Mä en ole vielä raskaustestiä tehnyt, mutta
aika varma olen raskaudesta. Lasta yritetty ja nyt on kuukautiset myöhässä
ja aina muuten on tullut ajallaan. Maanantaina aattelin testin tehdä ja varmistua asiasta kuitenkin :) - juhannus+
Tuu kertomaan sitten kuinka kävi :)
- Toiveikas!
Itte oon tehnyt monta tesitä ku menkat nyt jjoku 3 viikkoa myöhässä mut aina nega. pahoinvointia kyllä ollu ja palellu. Luulen et olen kuitenkin raskaan koska ala vatsa vihlontoja on ollu ja ihan pikku tihkuvuotoja mut varmistan asia vielä maanantaina soittamalla ajan verikokeisiin ja tietty käymällä niissä :). Onnea teille raskaudesta!
- juhannus+
Toiveikas, toivon sinulle onnea verikokeeseen, toivotaan että siellä on kohonneet hcg-arvot ! :)
Tule kertomaan sitten kuinka kävi :) - pelkään...
Tein raskaustestin 24 päivä.. nyt kovasti jännitän että olenko oikeasti kun koko ajan tunne että menkat alkaa..
- juhannus+
Hei!
Teepäs huomenna uusi testi :) Sehän kuuluu asiaan että on menkkaoireita :) - pelkään...
Tein silloin 3 testiä ku tein.. ja kaikki näytti
- IceCrystal-90
juu mullakin tuntui kyllä pitkään plussaamisen jälkeen että menkat alkais.. mut jotenki tiesin jo ennen testien tekemistä että nyt olen raskaana, ku tuntui että jatkuvasti piti käydä pissalla :D muutenkin oli semmonen höntti olo, raudan maku suussa yms.
- +++
Plussasinhan mäkin tänään, en odottanut huomiseen saakka testin tekemistä :))
- juhannus+
HEI!
Mentäisiinkö esimerkiksi kaks plus sivuille ja sinne keskusteluun odotusaika ja tehtäisiin oma "keskustelu" ?
Saataisiin ns. anonyyminä vielä vaihtaa ajatuksia keskenämme,kuitenkin ollaan nyt kaikki sanoissa lähtökuipissa :) - +++
Mennään vaan..=)
- uus+
Hei vaan jos ette ole vielä täältä kadonneet!
Plussasin viime viikolla, siis juuri ennen juhannusta, testejä olen kyllä tehnyt jo 3 kpl ;) Nyt vaan peukut pystyssä että kaikki menee hyvin, vatsa on oireillut (kramppaillut ) useamman päivän, mikä huolettaa. Raskausoireita ei oikeastaan ole, mitä nyt hieman etomista ja pissalla ravaamista.
Onnea ja tsemppiä kaikille plussanneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805