eläinrääkkääjä

pashapie

haminasta sivatinkylästä löytyy kuulemma eläinrääkkääjä tai rääkkääjiä. joku ammuskelee pihapiirissään toisten ihmisten lemmikkikissoja, ei osaa ampua hengiltä vaan jättää kitumaan. suosittelen pitämään lemmikit visusti sisätiloissa niinkauan kun kyseinen henkilö riehuu vapaana. ainahan näissä maalaiskylissä hulluja on ollut, mut tää "ihminen" vaikuttaa jo sairaalta. kylältä kuuluu öiseen aikaan kuulemma ammuskelua muutenkin, sehän ei ole laillista.kylässä paljon pienten lasten perheitä.ja sit tällanen tyyppi riehuu aseen kanssa.aika raukkahan se on kun ei uskalla kuin heikompaansa satuttaa,puolustuskyvytöntä toiselle ihmiselle kuuluvaa lemmikkiä.siis toisen omaisuutta. miten näitä aselupia myönnetään tällasille tyypeille?pitäsköhän ensin opetella ampumaan.

59

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 321214325432

Minä ainakin tapan kyykäärmeet ja muut vaaralliset jos näen.. sen takia että voivat olla vaarallisia varsinkin lapsille.

Ja ampiaiset myös.

• 23432423432

Myrkyllisiä hämähäkkejäkin on, näitä ristihämähäkkejä, minulla oli lemmikkinä sellainen, sitten vahingossa tökkäsin sen kuoliaaksi.

Harmitti vähän, kun olin jo suunnitellut sille terraariotakin.

• 346ybw456y2g56yqg354

" mitä täällä itket ja valitat pässi soita poliisit. " Aivan samaa mieltä!

• pashapie

kuules pässi, soitettu on.mitä vittua se tähän palstaan liittyy? mistä näitä dorkia oikein tulee?

• pkjhkjhrkh
        pashapie kirjoitti:

kuules pässi, soitettu on.mitä vittua se tähän palstaan liittyy? mistä näitä dorkia oikein tulee?

Haminasta.

• vv

poliisit paikalle,eläinsuojelurikos..mikä vaivaa,ettet osaa puhelimeen tarttua ja ilmoittaa viranomaisille..

• pashapie

viranomaisille todellakin on ilmoitettu.mitä se liittyy tähän että haluaa asian kantautuvan myös muiden ihmisten korviin ja herättää keskustelua? tai että haluaa varoittaa? mitä ne kytät tähän liittyy? kyttäasia on asia erikseen.

• Jalboi

Älkääpäs unohtako, että kissa on lainsuojaton muualla kuin omistajansa pihalla tai puutarhassa. Tosin eihän kissa itse sitä tiedä, mutta sen omistajan pitää se tietää ja hoitaa asia niin ettei kissasta ole muille haittaa.

• Valjaat

Samaa mieltä minäkin,oma kissa valjaissa,mutta naapurien kissat vapaina ja kun kun tulevat reviirille,ei silloin pitele valjaatkaan,vaan kissa peruuttaa valjaista ulos,pitää vaan vahtia kokoajan.

• NoFunAtAll719

Kuka pöllö väitti kissan olevan lainsuojaton? Kulkukissojen aika on hyvin pitkälti ohi, kiitos hyvien talvien, joten kissa on aina jonkun lemmikki. Toisen omaisuutta ei saa laillisesti tuhota/tappaa vaikka mikä olisi. Eikä se että "luulee" kissaa kulkukissaksi oikeuta mihinkään, se pitää tietää.
      Silti, vikaa on omistajassakin. Kissa on petoeläin eikä sitä saisi pitää vapaana jo senkään takia että se syö linnut ja keväisin niiden munat ja poikaset.
      Ja toisaalta kissa kuseksii naapuruston hiekkalaatikot ym. paikat joten motiivi ampumiseen löytynee sieltä.
      Kuitenkin ensin pitäisi ottaa yhteyttä omistajaan ja nätisti pyytää pitämään kissansa kurissa. Sen jälkeen, koska kissa ei taatusti puhelulla pihapiiristä katoa, tulisi hankkia kissan karkotetta. Ehkä toimii, ehkä ei.
      Jos katti ei näillä toimenpiteillä katoa niin sitten minäkin ampuisin sen.

• yugyggugu

siis kissa on" petoeläin mikä syö linnut niiden munat ja poikaset", ihanko pokerina sanot noin? se on kyllä totta mutta kissa saalistaa sen luontaisilla selviytymisvieteillä saadakseen ruokaa. ihminen taas käy kaupan lihatiskillä, ei ihminen nälkäänsä tapa vai olinko väärässä? emmekö eläkkään vuotta 2011? ihminen tappaa pahuuttaan, se selvivi sinunkin viestistäsi. kissat ovat nykyaikana aina jonkun ihmisen oma lemmikki, oli se sitten vapaana tai ei. ja se toinen pointti mikä näyttää nyt ihmisiltä unohtuvan on se että asutusalueella ei saa ammuskella.entä jos kohdalle olisikin osunut jonkun pieni lapsi? milläs sitä sitten puolustat? sanotko että kävi kusemassa aamumuroihin?

• -Kitty-
        yugyggugu kirjoitti:

siis kissa on" petoeläin mikä syö linnut niiden munat ja poikaset", ihanko pokerina sanot noin? se on kyllä totta mutta kissa saalistaa sen luontaisilla selviytymisvieteillä saadakseen ruokaa. ihminen taas käy kaupan lihatiskillä, ei ihminen nälkäänsä tapa vai olinko väärässä? emmekö eläkkään vuotta 2011? ihminen tappaa pahuuttaan, se selvivi sinunkin viestistäsi. kissat ovat nykyaikana aina jonkun ihmisen oma lemmikki, oli se sitten vapaana tai ei. ja se toinen pointti mikä näyttää nyt ihmisiltä unohtuvan on se että asutusalueella ei saa ammuskella.entä jos kohdalle olisikin osunut jonkun pieni lapsi? milläs sitä sitten puolustat? sanotko että kävi kusemassa aamumuroihin?

Itseasiassa kyllä, olet väärässä, ainakin tuon asian suhteen että kissa muka tappaisi nälkäänsä.... Meillä jää kyllä hiiret ja päästäiset ulos rappusille, kun kisu miukuu sisään ruokakupille... Kesykissa onkin maailmassa elävistä kissalajeista ainoa, joka tappaa vain huvikseen.

• y6y6y6y6yyy6y6y

Mitä v*ttua ne kissat tekee toisten pihoilla!? Häh? Että ottaa päähän ne idiootit joiden pitää kissa väkisin hommata ja sit se s*atanan elukka kulkee suurimman osaksi vapaana toisten pihoilla paskantamassa ja kusemassa. Meillä kävi talvella kissa kusemassa lastenrattaisiin ja kesällä paskantaa hiekkalaatikolla. Onko se sun mielestä ihan ok, et kissa kusee nukkuvan lapsen päälle? Kyseleekö se kissa et "onko sulla allergiaa, turpoaako sun henkitorvi kiinni jos kävelen sun päällä?"

Arvaas eläinten ystävä mitä kissalle käy kun sen saan kiinni..? Se on aivan turha vollottaa jos aivokapasiteetti ei riitä pitämään kissaa narussa, omalla pihalla.

• iuhuhihihi

tohon ei voi sanoa enää muuta kuin vanhan sanonnan: ihmisen sivistystaso on mitattavissa sillä miten hän kohtelee eläimiä.

• y6y6y6y6yyy6y6y
        iuhuhihihi kirjoitti:

tohon ei voi sanoa enää muuta kuin vanhan sanonnan: ihmisen sivistystaso on mitattavissa sillä miten hän kohtelee eläimiä.

Eli sun mielestä on ok, että se kissa kusee mun lapseni päälle?

• Ktyb

y6, arvaas mitä räkänokallesi käy jos tapaan sen minun tontillani? Turha itkeä tai ottaa poliisin yhteyttä jos oma aivokapasiteetti ei riitä pitämään kakaroita omalla tontilla. Minun eläimeni ovat allergisia lapsille.

• y6y6y6y6yyy6y6y

Ei mun räkänokka ole sun tontilla, ei se osaa kävellä.

• Kylän koirat

Jäitä hattuun molemmille, tiedättekö missä on hyvää kissanhiekkaa?

• Haminan FAS

" Meillä kävi talvella kissa kusemassa lastenrattaisiin ja kesällä paskantaa hiekkalaatikolla. Onko se sun mielestä ihan ok, et kissa kusee nukkuvan lapsen päälle? Kyseleekö se kissa et "onko sulla allergiaa, turpoaako sun henkitorvi kiinni jos kävelen sun päällä? "

Niin, ymmärrän kyllä että joku kissan laskee vapaana kulkemaan mutta että jättää oman jälkikasvunsa vahtimatta. Niin tai viittaat varmaan tässä siihen että hurja tappaja kissa tunki väkisin vieraan ihmisen läsnäollessa lastenrattasiin ja alkoi tukehduttaa kakaraa vaikka hätääntynyt vanhempi yritti parhaansa mukaan pelastaa jälkikasvuaan kissaa haravalla lyömällä...voi voi mitä urpoja. Se nyt vaan on niin että kissoja ei tapeta ja sillä selvä. Haminalaiset liipasinherkät urpot voisi mennä itseensä. Mitäs luulette että viranomaiset tykkää asutusalueella ammuskelusta??. Olisiko se komiaa että tälläisen sankarin kissaa lopettaessa luoti ottaa kimmokkeen ja löytyy jonkun taaperon päästä.???. Kaikilla haminalaisilla varmaan on kyllä luodinkestävät lastenrattaat. Se että kissa on jollekkin niin paha että mailmasta ei suurempaa uhkaa löydy hänen lapsilleen kertoo ihmisen ajatusmailmasta. Juokaa ja polttakaa vähän lisää haminalaiset odotusaikana niin saadaan lisää tollasia ....*´ "#¤%¤% tähän mailmaan. Pointti tässä ei nyt ole se että jollekkin kissa on paha vaan se että joku ammuskelee Haminassa asutusaluella...ei se paljoa lohduta että hiekkalaatikolla ei ole kissanpaskaa jos kakara on jouduttu laittamaan multiin jonkun tätä vakavaa ja olemassa olevaa kissavaaraa torjuessa...UGH olen puhunut

• pashapie
        Haminan FAS kirjoitti:

" Meillä kävi talvella kissa kusemassa lastenrattaisiin ja kesällä paskantaa hiekkalaatikolla. Onko se sun mielestä ihan ok, et kissa kusee nukkuvan lapsen päälle? Kyseleekö se kissa et "onko sulla allergiaa, turpoaako sun henkitorvi kiinni jos kävelen sun päällä? "

Niin, ymmärrän kyllä että joku kissan laskee vapaana kulkemaan mutta että jättää oman jälkikasvunsa vahtimatta. Niin tai viittaat varmaan tässä siihen että hurja tappaja kissa tunki väkisin vieraan ihmisen läsnäollessa lastenrattasiin ja alkoi tukehduttaa kakaraa vaikka hätääntynyt vanhempi yritti parhaansa mukaan pelastaa jälkikasvuaan kissaa haravalla lyömällä...voi voi mitä urpoja. Se nyt vaan on niin että kissoja ei tapeta ja sillä selvä. Haminalaiset liipasinherkät urpot voisi mennä itseensä. Mitäs luulette että viranomaiset tykkää asutusalueella ammuskelusta??. Olisiko se komiaa että tälläisen sankarin kissaa lopettaessa luoti ottaa kimmokkeen ja löytyy jonkun taaperon päästä.???. Kaikilla haminalaisilla varmaan on kyllä luodinkestävät lastenrattaat. Se että kissa on jollekkin niin paha että mailmasta ei suurempaa uhkaa löydy hänen lapsilleen kertoo ihmisen ajatusmailmasta. Juokaa ja polttakaa vähän lisää haminalaiset odotusaikana niin saadaan lisää tollasia ....*´ "#¤%¤% tähän mailmaan. Pointti tässä ei nyt ole se että jollekkin kissa on paha vaan se että joku ammuskelee Haminassa asutusaluella...ei se paljoa lohduta että hiekkalaatikolla ei ole kissanpaskaa jos kakara on jouduttu laittamaan multiin jonkun tätä vakavaa ja olemassa olevaa kissavaaraa torjuessa...UGH olen puhunut

vihdoinkin joku täyspäinen! pelastit mun päivän! Tohon ei ole enää mitään lisättävää!

• Vorssssseli
        Haminan FAS kirjoitti:

UGH, sulla ei näemmä ole lapsia kun et tiedä että ne nukkuvat hyvin usein yksin rattaissa/vaunuissa, seurana itkuhälytin.
        Mikään hiton uhka kissa ei lapsille ole eikä tässä ole siitä kysymyskään.
        Jos keskitytte vain ampumisen tuomitsemiseen, seuraavat kissat ovat myrkytettyjä tai loukutettuja.
        Keskittykää itse ongelmaan, kuinka pitää kissat poissa toisten pihoilta.
        On helppo sanoa että kissoja ei tapeta ja sillä selvä.
        Lisään tuohon että kissoja ei pidetä vapaana ja sillä selvä.
        Ongelma on poistunut.

UGH olen sanonut.

• taas näitä sekopäitä
        Haminan FAS kirjoitti:

Ota lääkkeet tai painu hoitoon!

• Uusi kevennys

Naapurin takapihalla!!! Siitä hiekasta ei ole vielä yksikään kissa noussut ylös.

• hmmmm...
        Vorssssseli kirjoitti:

UGH, sulla ei näemmä ole lapsia kun et tiedä että ne nukkuvat hyvin usein yksin rattaissa/vaunuissa, seurana itkuhälytin.
        Jos keskitytte vain ampumisen tuomitsemiseen, seuraavat kissat ovat myrkytettyjä tai loukutettuja.
        Ongelma on poistunut.

UGH olen sanonut.

vai että vorsseli......siinä vink,vink jollekin......

• huolestunut äippä
        Vorssssseli kirjoitti:

Ongelma on poistunut.

UGH olen sanonut.

VORSSSSSSELI, mulla on myös pieni lapsi.mulla on myös kaksi kissaa.nää kissat vahtii mun lasta kun se nukkuu.Siinä vaunujen vieressä ne köllöttelee ja korvat höröllään tarkkailee ettei yksikään limanen sekopää eläintentappaja tule lähellekään mun lasta!!!
        Ja on itkuhälytin.Mut hyvänä äitinä en ikinä jätä lastani pelkän kaiuttimen varaan!??
        Ja mun lasta suojaa myös verkko, ootkos kuullut sellasesta??? Ei oo käynny mielessä et jos lapsi on noin jesuksen allerginen niin pelkkä ampiaisenpisto voi tappaa sen? Jos mun lapsi olis noin allerginen, en ikinä jättäis sitä jonkun itkuhälyttimen varaan. Ja sit on pokkaa syyttää kissaa?

Ja miten hemmetissä tässä uskaltaa laittaa enää lasta ulos nukkumaan jos naapurissa asuukin tollasia hulluja? ammuskelijoita ja kaiken maailman myrkkyjen levittelijöitä.Kiva laittaa lapsi isompana ulos leikkimään, kun ei tiedä mistäpäin luoti sinkoaa tai millon se pistää myrkkyä suuhun!

Luulis perheenisällä olevan jotain suurempiakin murheita ja luulis miettivän minkälaisen esikuvan lapselleen antaa.

• isolataus

kissa saa liikkua vapaana vain omistajan tontilla.vastuu on täysin kissan omistajalla !
      niin kyllästynyt kissan kusen hajuun,että kohta on minunkin mitta täys.
      miksi ottaa kissa jos ei halua tai kykene elämään sen kanssa lain vaatimalla tavalla !

nyt kirjoitan vain kissoista ja niitten omistajista ERITYISESTI !

• ällynlälly

lain vaatimalla tavalla eläminen tarkoittaa myös eläinten inhimillistä kohtelua sekä sitä ETTÄ ASUTUSALUEELLA EI SAA AMMUSKELLA!!! siinä on kuule jostain HIEMAN vakavammasta asiasta kysymys kun jostain kissankusen hajusta. laita pyykkipoika nenukkiin ja hanki elämä, ei ehkä noi luonnon tuoksut enää häiritse niin paljoo. haiseehan se lehmänpaskakin maalaikylissä, puhumattakaan sianpaskasta.pitäskö nekin sit ampuu kun ne julkeaa ulostaa? entäs sit nää kaksjalkaset kännissä kadut kuseksivat äijät? mitäs niille sitten tehdään?nehän tekee sen ihan tarkotuksella, pelkkää sikamaisuuttaan ja ällöttävyyttään.ei siks et ne merkkais reviiriään.ja on muuten huomattavasti oksettavampaa kun joku eläimen virtsa.

• voihan kissanpaskat

Haminassa näyttää olevan paljon sellaista väkeä, jotka haluaisivat kieltää lintujenkin lentämisen pihapiirinsä ilmatilassa jne. Toden totta, joittenkin elämän pihassa vieraileva kissa saa täysin raiteiltaan ja jotkut saavat jopa orkun siitä, kun saavat metsästettyä naapurin katin tai ainakin haavoitettua sitä.Vähäisiä ovat joittenkin ilot ja murheet. Se on kuitenkin ainakin totta, että kyseisen keskustelun pohjalta voi päätellä, että kaikilla ei elämä ole raiteillaan, kun äänen painot ovat noin jyrkkiä mokomasta asiasta.

• sun raiteet?

Kissa on ihmisen vastuulla,lintu ei. vissii ero?

• hiuhujhjy
        sun raiteet? kirjoitti:

Kissa on ihmisen vastuulla,lintu ei. vissii ero?

molemmat ovat eläimiä, jotka eivät ymmärrä olemassaolollaan häiritsevän ihmistä.ihminen taas tekee ymmärryksellä joka teon.vissii ero?

• pssstttt
        hiuhujhjy kirjoitti:

molemmat ovat eläimiä, jotka eivät ymmärrä olemassaolollaan häiritsevän ihmistä.ihminen taas tekee ymmärryksellä joka teon.vissii ero?

vielä kerran, aina kannattaa saada tekijä kiinni tällaisesta rikoksesta. on sen luokan törkeä eläinsuojelurikos että rapsahtaa sievoiset sakot ja kissanomistajalle tuntuvat vahingonkorvaukset päälle.myös myrkytyksestä ym.tappokonsteista. ainoa minkä saa tehdä on loukuttaa kissa ja toimittaa löytöeläintaloon, eläintä millään tavoin vahingoittamatta.

• voivoijaoi
        hiuhujhjy kirjoitti:

Huh-huh! kyl sulla on vaikeeta! ota itelles 9mm burana ni helpottaa !!

• hauveli hau hau

Muuten kissantappajilla on toi seksielämä vinksahtanut ja he saavat jotain tyydytystä siitä kun eläimelle aiheutuu kipua ja sen omistaja pahoittaa mielensä. Tappaja on tavallisesti mies joka ei pysty touhuamaan naisten kanssa allemmuskompleksinsa takia. Pienissä kylissä tälläiset tohvelisankariukkelit yleensä tiedetään...

• omat asiat

Mistä sä tiedät onko siellä ammuttu kissoja? ettei vaan ole räkätit saaneet kyytiä?
      Kannattais pitää huoli vaan omista asioista.. Kissa ongelmaa siellä on...sen tiedän että niitä on liikaa ja sitäpaitsi voihan se olla että ampuu "omia" kulkukissoja....ja toiseksi..siel on ainakin joku kellä ainakin 6 hevosta ja ei oo talleja ja hevoset juoksee kun hullut ja hirnuu kaiken päivää kun on paarmat kimpussa...jne..kyllä sitä asiaa löytyy valittaa vaikka mistä jos niikseen tulee...
      ja kulku kissoja saa ampua jos on omalla tontilla... parempi se kun että sikiävät ja tappelevat toisten lemmikki kissojen kanssa...

• hohhoijaaaaaaaaaaaaa

Ei muuten saa ampua!mitkä hemmetin omat lait sulla on? kissaa ei todellakaan saa ampua, oli se sitten ihan missä tahansa vaan.Ei voi katsos tietää onko kyseessä ns. kulkukissa(joita nykypäivänä ei juurikaan edes ole) vai JONKUN IHMISEN LEMMIKKI!!!
        Jos EPÄILEE kulkukissaksi, silloin yhteyttä otetaan eläinsuojeluyhdistykseen, jotka hoitavat nämä asiat lainmukaisesti ja inhimillisesti, jotka ottavat myös selvää onko todella kysymys kulkukissasta.

Ai mistä tietää et kissoja on ammuskeltu? siitä et oma kissa tulee reikä päässä kotiin kitumaan, omistaja joutuu viemään eläinlääkäriin lopetettavaksi ja lääkäri toteaa millä aseella on ammuttu ja antaa lausunnon. samaan aikaan toinen kissa on "kadonnut", ollut jo monta viikkoa...
        ai mistä tietää että kissoja ammutaan...voi v***u!!!

Lopuksi, maaseudulla on aina pidetty kissoja vapaana, kissaa on kunnioitettu koska se pitää hiiri ja myyräkannat kurissa.Kissa kuuluu maaseudun luontoon, luonnollisena osana. Jos kissat todella häiritsevät noin paljon, kannattaa miettiä asuuko ihan oikeassa paikassa vai olisiko syytä muuttaa kerrostaloon ja pysytellä ihan vaan neljän seinän sisällä.Ja ikkunat kandee pitää kiinni, ettei vaikka vahingossa tule kissan pissan haju jostain sisään. Sehän se onkin niin H******N vakavaa.

• hbsöofbosböf

Haminan fas!!!
      Oletko todella niin tyhmä vai leikitkö vaan?
      Kuvittele tilanne että olet juuri katsonut nukkuvaa lastasi rattaissa ja menet vaikka imuroimaan..ei sen tarvi olla kuin 15min väli lapsen tarkastamisen välillä että jonkun kissa on käynyt sun lapsen vaunuissa!
      Toiseksi: ei kait kukaan ammu kissoja tms eläimiä lapsia kohti!!!
      Niin ja vielä..ei siinä mitkään itku hälyttimet välttämättä auta...
      kissoja saa ampua jos tulevat toisen tontille- jokainen pitäköön kissansa kiinni.

• toinen hauhau

vaan se on sillä laillla, että asutusalueella esim. sivatissa ei saa ampua kissoja sen enempää muutakin. ampuminen on siis kielletty täydellisesti, joten on parasta on pitää pyssyt piilossa, sillä poliisisetä on paukuttelusta hyvin vihainen.

• röhröhviiiih

Ei saa ampua, sori vaan.ei myrkyttää eikä muutakaan kärsimystä tuottaa. Mitä kohtaa lauseessa et ymmärrä? Kyseessä on TÖRKEÄ ELÄINSUOJELURIKOS. Näistä asioista on kyllä poliisin kanssa juteltu ja heitä kiinnostaa paljon myös tämä AMPUMA-ASEEN KÄYTTÖ ASUTUS-ALUEELLA.Poliiseja taas EI paljon kiinnosta jos sössötät jotain noin säälittävää et" ei kait kukaan ammu lapsia kohti". Ei sillä ole mitään väliä.Se mikä on kielletty, on kielletty.

Elikkäs tässä tapahtuu jo kaksi rikosta.
        Ei kannatta tulla "tietämään" nettipalstalle, jos ei oikeasti tiedä.

• ...

Nii tai 5 min ja amppari onkii lennelly rattaisiin ja pistäny sun kekaraas ja se kuoleekii sinne allergiaansa ku imuri huutaa loput 10 min niin ettet kuule lapsen itkuu...Siinnä ei juu itkuvehkeeet auta.. teipatkaa ne vitun rotat(lapset) ja eläimet itteenne kiinnija pysykää kotona.

• onnea hamina

En tiedä... pitäskö itkeä vai nauraa kun lukee tätä ketjua.

• Who shot the sheriff

Eli siis käytetään jalkajousta sen kissan tappamisessa, niin ei pauke kuulu ja poliisisetä pysyy tyytyväisenä! Kyseinen kapine on vielä lupavapaa elikkäs jokainen täysi-ikäinen voi kyseisen kapineen poistaa edullisesti lähimmästä eräliikkeestä ja ei muuta kuin naapurin töpöhännän perää jalkajouset tanassa!

• poirot...

olet säälittävä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• opettele lukemaan

onko nää haminalaiset todella näin lukutaidottomia? Eläinsuojelurikos on eläinsuojelurikos riippumatta yhtään siitä millä välineellä tai konstilla sen tekee. Eikä poliisisetä ole kuule yhtään tyytyväinen.

Täytyy muuten olla tyhjä elämä jos kissa saa ihmisen noin agressiiviseksi. Eikö todella ole suurempia murheita? Ilmeisesti haminalaisilla ei ole. aika säälittävää........

• ihiuuhhh

kato poika alkaa provosoimaan.......onko tosiaan niin että joskus joku kissa todella on pissinny sun muroihin? Alkaa kuulostamaan niin naurettavalta;)

• Semmonen juttu

Erittäin mielenkiintoinen keskustelu! Alkaa kissan ampumisesta ja loppuu siihen, että Haminalaiset ovat säälittäviä, koska joku ampui kissaa Sivatissa

• fpspoki

Niin no kyllähän haminalaisten säälittävyys on aina tiedetty, ilman kissanampumistakin.....:D

• xmies 2

Isot ihmiset voivottelevat täällä kissoista heille koituvaa vaivaa. On todella surkeaa, jos elämä on NOIN helvetin pientä. Tosimies uskaltaa tykätä mirristä, mutta kun useilla on vaan pehmeiden juttujen surmaaminen päässä. Äitikompleksi?

• kompleksi

Miten toi äitikompleksi liittyy edellisiin?

• kissaa viikseen.

haulia hattuun kisuille ry.eiköhän perusteta.talvi ja kevät pyynissä ammutut kisut nyljetäisiin ja nahat parkitaisiin.nahat myytäisiin ja niistä saaduilla rahoilla voitaisiin tehdä retki vaikka tallinnaan paikalisia kisuja katsomaan.

• osmos1

nahoista rukkaset. annetaan vaikka vähävaraisille.

• itisutaa ruski

annetaan ne ryssille jotka hakee leipää suomalaisille köyhille tarkoitetusta ruoka jonosta,voivat sitten tumputtaa hanskaan kun on oma maha täysi.

• hamina, tyhmien alue

Niin. Tulit sitten höpöttämään asiasta, josta sinulla ei ole oikeasti mitään mielipidettä. Pääasia, että pääsit sanomaan sanat: Ryssä, suomalaiset köyhät, ruokajono, tumputtaa.
        KOmmenttisi informaatioaste oli nolla.

• jfjdhgsdl

HUHHUH!!!Toivottavasti sivatissa ei ole niin vastuuttomia vanhempia, että antavat lastensa juosta öiseen aikaan aseen lähettyvillä. Ja myöskin MAASEUDULLA on aina poistettu häiriötekijä pihapiiristä sen kummempia miettimättä. Antakaa maalaisten olla maalaisia! Rääkkäys kylläkin on maalaisiltakin väärin.

• hui ruski.

ja ryssä tumputtaa kissan nahkaan maha täysi suomalaisilta vanhuksilta varastettua leipää syötyään.

• jhjdhgsdl

IDIOOTTI

• Järki mukaan

Kissan ja koirien omistajana olen sitä mieltä , että lapset ja eläimet ovat aivan eri viivalla. Eläin on eläin ja lapsi on ihminen. Ei verrattavissa! Velvollisuuteni eläinten omistajana on pitää ne omassa pihapiirissä kiinni, elleivät muuten pysy pihassa. Mitäs virkaa on sellaisella lemmikillä, joka kuljeksii kylillä. Ehkä huonot koti-olot ajaa ne pois kotoa! Kissoillakin on omat lakipykälät, kuten myös koirilla, joita omistajan on noudatettava, jos välittää lemmikistään. En minäkään pidä siitä, että vieraat kissat ja koirat tulee meidän pihaan, oli mulla itsellä sitten eläimiä tai ei!!!

• animaltruelover

kuinka tyhmä pitää olla, jos ei tiedä että kissat ne nyt vaan kuleksii kylillä. Luonnollisesti! Ne pyydystää hiiriä ja myyriä pois aiheuttamasta riesaa ihmisille, etenkin maaseudulla.Siis erittäin hyödyllinen eläin. Ja kuuluu muutenkin osana luontoon.Osana luonnon kiertokulkua.Kissa ei ole mikään hamsteri, jota pidetään häkissä vankina.Eikä koira, jota talutetaan hihnassa. Huomaa kyllä että et tiedä kissoista mitään.

Itse kunnioitan enemmän eläimiä kuin ihmisiä.Älä kysy miksi.Käytä järkeäsi.
      Mikä mielestäsi tekee eläimestä vähempiarvoisen kuin ihminen?

• konska

Minua ei häiritse meidän pihalle eksyvät kissat, koirat tai mitkään muutkaan eläimet. Minusta on ihana katsella noita upeita luontokappaleita! Naapurin kissa piehtaroi onnessaan auringon lämmittämällä hiekalla....todella rauhoittava ja kaunis näky. En voi käsittää että joitain ihmisiä tuollainen häiritsee!?? Olenkin sitä mieltä että tuollaisilla ihmisillä ei voi olla kaikki ihan kunnossa.....jotain mätää täytyy olla. Se on aika surullista, ettei kunnioiteta luontoa. Ja siihen kuuluvia asioita,kuten eläimiä. Jos on paha olla, pitää mennä lääkäriin eikä tulla sättimään eläimiä ja niiden onnellisia omistajia.

• Motiivia mietin

Ei tuskin ole paha olla, veikkaan että tulee vaan hyvät kiksit kun saa sen kissan posautettua hengiltä. Jos kulkukissa niin laillista jopa?
      Ja taajaman ulkopuolella 150m asutuksesta saa ampua omalla maalla jos huvittaa.
      Hirvijahtia oli joskus koira häiritsemässä niin sen sai ampua poies kanssa, en tiedä onko laki jo muuttunut?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      905
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe