Kävin leikkauksessa kolme päivää sitten.
Ensimmäisenä iltana, heti leikkauksen jälkeen näkö oli mielestäni hyvä.
Sen jälkeen olen nähnyt pelkkää sumua.
Minulla leikattiin ainoastaan toinen silmä, joten pystyn elämään tämän asian kanssa, mutta onko se normaalia?
Näen maailman sumuisena sekä läheltä että kaukaa.
Silmätippoja olen käyttänyt määräyksen mukaan, eikä muita oireita ole.
Missään vaiheessa en ole tuntenut kirvelyä tai muuta sellaista.
Onko muilla tällaisia kokemuksia?
Femtolasik ja sumuinen maailma
3
202
Vastaukset
- ex-rillipää70
Itse kävin niinikään 3 pv sitten femtossa. Minulle ohjeeksi annettiin, että jos 2 vrk:n kuluttua on vielä sumuisuutta (eli to leikattu - la ei enää sumua), niin pitää ottaa heti yhteys leikanneeseen lääkäriin. Sumua ei saa olla.
Itselläni ei sumuisuutta enää ole, mutta sama tilanne sikäli, että leikkauspäivänä näkö oli parempi kuin nyt. Aamulla näen vielä kaukana olevan digitaalikellon, välillä taas en. Kai se vaihtelu sitten on normaalia? - Abc-123
Minulla on tarkastuskäynti ensi tistaina, joten taidan kyllä odottaa siihen saakka.
Annan lääkärin viettää juhannusta rauhassa :)
Minulla on toinen silmä (se jota ei leikattu) sen verran hyvä, että huomaan "sumun" ainoastaan silloin kun peitän sen silmän.
Toivotaan että poistuu itsestään. - ex-rillipää70
Jepjep :) En silti voi olla mainitsematta, että lääkärini suorastaan kehotti soittamaan tarvittaessa nimenomaan sumuisuuteen liittyen. Kuulemma sumuisuus on kahden, kolmen päivän päästä vielä erittäin helposti korjattavissa, mutta korjattavuustaso huononee nopeasti... Tämä ihan tiedoksi vaan.
Ei sillä, kyllä itsellänikin olisi melko korkea kynnys ottaa yhteyttä näin juhannuksena. Toisaalta... eiköhän siihen rahaan ole oikeus soitella grillin ääreenkin tarvittaessa :) Ja ainahan voi laittaa vaikka tekstiviestin, jos se tuntuu ystävällisemmältä vaihtoehdolta.
Enivei, toivotan onnea sinullekin toipumiseen - ihanaa nähdä ilman laseja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770