G: Oletko itkenyt

:kyynel:

häntä kohtaan tuntemasta ikävästäsi?

(Mainitse myös oletko m vai n)

35

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m

k

• kyllä minä(n)

olen ja monta kertaa...

• niin (m)inä

kin ..

• n

k

• nainen oon

kyllä olen!

• Muutamia naisia

olen ikävöinyt kovastikin, mutta kertaakaan en ole sentään itkenyt ikävästä. Että mies itkisi ikävästä - ajatuskin siitä jo naurattaa...:DDD!!!

Tämänhetkinen ikävä enemmänkin masentaa ja turhauttaa.

• kyllä itkeä

pitää osata silloin kun surettaa .. se helpottaa.

• luonnonvoima :)
        kyllä itkeä kirjoitti:

mitään ei pidä... luonnollisesti niin, kuin tuntee

• Muutamia naisia
        kyllä itkeä kirjoitti:

Kysehän on ikävän vuoksi itkemisestä - suru on asia erikseen. Isän kuoltua itkin kerran, toisen kerran ollessani hyvin huolissani odotettuani erästä naista saapuvaksi hänen myöhästyttyään useita tunteja. Silloin itkin huolesta, kuvittelin hänelle sattuneen jotakin ikävää.

• Nainen 37v

Miksi mies ei saisi itkeä? Itse naisena olen lohduttanut suhteessa miestä heidän itkiessään. Kumpikaan miehistä ei epämiehistynyt silmissäni päin vastoin. Vaatii munaa olla heikko toiselle! Vaatii munaa heittäytyä suhteeseen niin, että uskaltaa olla oma itsensä myös heikkona hetkenä!

• Ikävöivä nainen

vastaa kyllä, olen itkenyt neljän tähden ikävääni (n>m)

• mulla on vaikka

kuinka monen tähden ikävä :)

• n

k

• itkusilmä.

En tiedä olenko itkenyt pelkästään ikävää vaan yleisesti elämän karuutta, miksi minulle käy aina näin.

• suren mitä suren

sama täällä. vaikea surra sellasta mitä ei koskaan ollutkaan ja siinä se itkun syy, kun ei ketään ikinä ollutkaan

• n

kun vielä jaksoin itkeä.

• n

k

• M....

Enemmän kuin yhteensä niiden vuoksi, joiden kanssa olen ollut aidossa suhteessa.

• n

l

• näin ikävä kyllä on

Pelkkiä virtuaali-itkuja olen täällä itkenyt. ikäväkin on lähinnä yleinen itku ikävää kohtaan.

n>

• :kyynel:

toisaalta vähän hassua kun on niin voimakkaita tunteita sellaista ihmistä kohtaan, johon ei edes päässyt tutustumaan kunnolla.
      Joskus väsyneenä ja stressaantuneena alan kyynelehtimään ja soperran yksikseni ääneen kuin pieni kitisevä lapsi, "mulla on ikävä sua". Ihan kuin se kuulis sen jossain, jos sen sanoo ääneen.

• N

Olen itkenyt, itken nytkin niin, että sielu ja sydän pakahtuu

• kyttään toista tääll

surua hän lähinnä aiheutti ja vihaa

• uteliaisuus...

Ketä kyttäät?

• Ai että olenko.

paljon muuta ole tehnytkään:(
      Miestä ikävöinyt.

• m

Enemmän kun elämäni aikana yhteensä, vauvanakin vähemmän, tää on jo outoa.

• lohtu sulle

Ehkä tää palsta itsessään itkettää sua.. On niin herkkää ja tunteellista koko touhu täällä :)

Sua pitäis joku lohduttaa, vai lohduttaako itkuissas joku sua? Vai miten pääset eteenpäin matkassasi?

• naikkonen korvesta

En kyllä ole ikävästä itkenyt. Muutaman kerran pettymyksestä.

• n, ja nyt kesällä

olen itkenyt päivittäin hänen vuokseen.

• nih.

Varo ettei tuu nestehukka. Näin helteellä pitää juoda runsaasti.

• olen ja paljon (n)

viimeksi viime yönä taksissa.

• ihan liikaa

olen itkenyt.,

n.

• n

En ole, vaikka välillä kaihoankin Häntä, mutta meidän juttu on ihan olematon Kaukon kanssa - vielä toistaiseksi.

• nnnnn............

No olen ja paljon. Ja ihan väärissä paikoissakin.

• ´´¨´¨´¨´¨´

Suuri ikävän möykky kaihertaa, mutta ei voi ääneen huutaa, ei soittaa, ei tekstata. Sit kuvittelee viel näkevänsöä liikenteessäkin punaisia autoja joka puolella.
      Mutta niin turhaa, lemmeleikki hetkautti pikkusen syvemmältä, kuin oli edes luvallista. Olen vain hissukseen, sinne painuu unholaan joooskus, vastapuoli nauttii olostaan ihanan hänen kanssaan jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      151
      11359
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4296
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      37
      2701
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      104
      1623
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      90
      1473
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1406
    Aihe