lopetetaan tää. mun pää ei kestä... en halua että käyt täällä jostain velvollisuuden tunnosta plussailemassa mun typeriä kirjotuksia. sori mut kun mun päivä alkaa mennä pers*****en niin se on sitte tätä. mut taidan olla oikeilla jäljillä? en tiedä mitä pitäis tehdä. enkä jaksa enää odottaa. en yhtään.
jos kuitenkin
3
279
Vastaukset
- ??????
niin odottaa sitä että valkotakkiset tulee hakemaan sut?
- huono työkaveri
just sitä. sais pikkuhiljaa poikkee tänne päin. siis tampereelle nääs.
- Se työkaveri?
Jos olet hän, niin en kyllä ole sua varmuudella tunnistanut. Moni kirjoitus osuisi kohdilleen, mutta mitään sellaista ei ole sanottu, josta voisin tietää oikeasti. Enkä myös ole varma mitä ajattelet oikeassa elämässä. Välillä tuntuu, että merkit olisi selvät ja sitten taas ettei olekaan. Olen täällä, koska ikävöin sinua ja vain siksi. Ikävöimiseni johtuu omista tunteistani.
Sinun pitäisi tehdä aloite! Ihan pieni riittää ja ennen lomia se on henkisesti helpompaa (vähemmän porukkaa paikalla ja kohta pääsee piloon lomalle ;-) Tolla toisellakin palstalla on keskusteltu miksi aloite olisi parempi olla miehellä. Olen samaa mieltä asiasta kuin suurin osa naisista siellä.
Ja jos et jaksa odottaa yhtään, soita, tekstaa tai kirjoita privamailiin. Vastaan kyllä. Tiedät työnumeron, kaikki tiedusteluista löytyvistä ei käytössä (tullut kytkykauppani kännykän takia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471