Keskustelua Nintendogs and cats pelistä

thedarkwolf4040

Keskustelua nintendon uudesta pelistä nintendogs and cats:tä. Alkuun mulla on muutamia kysymyksiä
1.Mitkä ovat kolme parasta rotua?
2.Mikä on paras kilpailu?
3.Minkä nimisiä koiria/kissoja omistatte?(jos omistatte jo pelin)

ja laittakaa nimiehdotuksia!!!
Vastaan ite näihin kysymyksiin
1.Mitkä ovat kolme parasta rotua? Shiba, saksanpaimenkoira ja husky.
2.Mikä on paras kilpailu? Lure
3.Minkä nimisiä koiria/kissoja omistatte?(jos omistatte jo pelin) John, Xavier, Koyuki, Hutch, Zero ja Ariel

13

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nansku123456789

1.toy villakoira, chihuahua ja dalmis
      2.lure
      3.Remu ja Yumi

• Sprinklez

Mooi! :DD
      1. Spanieli, Jack Russelin Terrieri Ja Sit Chihuahua :)
      2. Lure Coursing.
      3. Pompero ( xD Siis Saippuakuplat Espanjaks ) , Kees ( Matkin Beniä xD ) , Rascal, Chloe, Pancake Ja Mars

• thedarkwolf4040

Saippuakuplat :D Monta ownerii sulla on ja minkä rotuisia koirasi ovat??? Olen utelias :D Toivottavasti kirjoittelet tänne useamminkin, että saadaan keskustelu pyörimään!

• Nintendogs+Cats Fani

Mul ei ole tätä peliä, mutta tiiän sen. Söpöimmät ovat sheltti, husky ja saksanpaimenkoira.. :D Onko pelissä muuten se koirahotelli ? (:

• Nimimerkki jugurtti

On koirahotelli! :)

• Nimimerkki miksi?

1. Shiba Inu, Mäyräkoira ja Kultainennoutaja
      2. En ole vielä kokeillut niitä x)
      3. Mäyräkoira Nakki, Mopsi Pulla ja kissa Rölli!

• Jepu.

Huh, onneks. :) Haluaisin kyl sen pelin. (ja konsolin tietty myös) Mut en saa niit maksaa liikaa. :(

• Jepux

No nyt mä ostin sen pelin. :DD

• thedarkwolf4040

Jepux//Onnea! Minkä nimisiä ja rotuisia koiria sulla on?? Olisi kiva tietää.

• Jebuxi

Kiitti! :D Mulla on Nelly niminen sheltti, se on valkoinen

• Dog

Moi !! 1. shiba, labratorinnoutaja ja husky. 2. kiekkokilpailu. 3. Anni Labratorinnoutaja. (aloitin pelin alusta! koska pelasin sen jo loppuun!!)

• SomeoneDog

Kellään tietoa miten pelissä voi opettaa koiran esim. leikkimään kuollutta 7 sekuntia? itselläni ei onnistu millään. ja paljonko owner pointseja tarvitsee, jotta saa muitakin vieheitä lureen kuin se banaani ja ne aloittelijavieheet. Itse olen muutaman kerran banaanivieheellä voittanut Master cupin. Ja miten opetetaan breikkaus, handstand, voltti ym. Help!
      oisin tosi kiitollinen jos vastaisitte

• Ninten00

1. Husky, shiba ja sakemanni (tai sheltti)
      2. lure tarjoaa eniten hauskuutta. Muissa voittaa liian helposti
      3. Husky Kira (yllätyin kovasti kun olin Kiran kanssa eka kertaa lenkillä ja vastaan tuli samanniminen pitbull!) Saksari Jackson, Corgi Piggy (ihan näköinen..) ja standard-kissa Tiger

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe