Keskustelua nintendon uudesta pelistä nintendogs and cats:tä. Alkuun mulla on muutamia kysymyksiä
1.Mitkä ovat kolme parasta rotua?
2.Mikä on paras kilpailu?
3.Minkä nimisiä koiria/kissoja omistatte?(jos omistatte jo pelin)
ja laittakaa nimiehdotuksia!!!
Vastaan ite näihin kysymyksiin
1.Mitkä ovat kolme parasta rotua? Shiba, saksanpaimenkoira ja husky.
2.Mikä on paras kilpailu? Lure
3.Minkä nimisiä koiria/kissoja omistatte?(jos omistatte jo pelin) John, Xavier, Koyuki, Hutch, Zero ja Ariel
Keskustelua Nintendogs and cats pelistä
13
235
Vastaukset
- Nansku123456789
1.toy villakoira, chihuahua ja dalmis
2.lure
3.Remu ja Yumi - Sprinklez
Mooi! :DD
1. Spanieli, Jack Russelin Terrieri Ja Sit Chihuahua :)
2. Lure Coursing.
3. Pompero ( xD Siis Saippuakuplat Espanjaks ) , Kees ( Matkin Beniä xD ) , Rascal, Chloe, Pancake Ja Mars - thedarkwolf4040
Saippuakuplat :D Monta ownerii sulla on ja minkä rotuisia koirasi ovat??? Olen utelias :D Toivottavasti kirjoittelet tänne useamminkin, että saadaan keskustelu pyörimään!
- Nintendogs+Cats Fani
Mul ei ole tätä peliä, mutta tiiän sen. Söpöimmät ovat sheltti, husky ja saksanpaimenkoira.. :D Onko pelissä muuten se koirahotelli ? (:
- Nimimerkki jugurtti
On koirahotelli! :)
- Nimimerkki miksi?
1. Shiba Inu, Mäyräkoira ja Kultainennoutaja
2. En ole vielä kokeillut niitä x)
3. Mäyräkoira Nakki, Mopsi Pulla ja kissa Rölli! - Jepu.
Huh, onneks. :) Haluaisin kyl sen pelin. (ja konsolin tietty myös) Mut en saa niit maksaa liikaa. :(
- Jepux
No nyt mä ostin sen pelin. :DD
- thedarkwolf4040
Jepux//Onnea! Minkä nimisiä ja rotuisia koiria sulla on?? Olisi kiva tietää.
- Jebuxi
Kiitti! :D Mulla on Nelly niminen sheltti, se on valkoinen
- Dog
Moi !! 1. shiba, labratorinnoutaja ja husky. 2. kiekkokilpailu. 3. Anni Labratorinnoutaja. (aloitin pelin alusta! koska pelasin sen jo loppuun!!)
- SomeoneDog
Kellään tietoa miten pelissä voi opettaa koiran esim. leikkimään kuollutta 7 sekuntia? itselläni ei onnistu millään. ja paljonko owner pointseja tarvitsee, jotta saa muitakin vieheitä lureen kuin se banaani ja ne aloittelijavieheet. Itse olen muutaman kerran banaanivieheellä voittanut Master cupin. Ja miten opetetaan breikkaus, handstand, voltti ym. Help!
oisin tosi kiitollinen jos vastaisitte - Ninten00
1. Husky, shiba ja sakemanni (tai sheltti)
2. lure tarjoaa eniten hauskuutta. Muissa voittaa liian helposti
3. Husky Kira (yllätyin kovasti kun olin Kiran kanssa eka kertaa lenkillä ja vastaan tuli samanniminen pitbull!) Saksari Jackson, Corgi Piggy (ihan näköinen..) ja standard-kissa Tiger
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293208Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2943153Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531848
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81808Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123