Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Keskustelua Nintendogs and cats pelistä

thedarkwolf4040

Keskustelua nintendon uudesta pelistä nintendogs and cats:tä. Alkuun mulla on muutamia kysymyksiä
1.Mitkä ovat kolme parasta rotua?
2.Mikä on paras kilpailu?
3.Minkä nimisiä koiria/kissoja omistatte?(jos omistatte jo pelin)

ja laittakaa nimiehdotuksia!!!
Vastaan ite näihin kysymyksiin
1.Mitkä ovat kolme parasta rotua? Shiba, saksanpaimenkoira ja husky.
2.Mikä on paras kilpailu? Lure
3.Minkä nimisiä koiria/kissoja omistatte?(jos omistatte jo pelin) John, Xavier, Koyuki, Hutch, Zero ja Ariel

13

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nansku123456789

      1.toy villakoira, chihuahua ja dalmis
      2.lure
      3.Remu ja Yumi

    • Sprinklez

      Mooi! :DD
      1. Spanieli, Jack Russelin Terrieri Ja Sit Chihuahua :)
      2. Lure Coursing.
      3. Pompero ( xD Siis Saippuakuplat Espanjaks ) , Kees ( Matkin Beniä xD ) , Rascal, Chloe, Pancake Ja Mars

    • thedarkwolf4040

      Saippuakuplat :D Monta ownerii sulla on ja minkä rotuisia koirasi ovat??? Olen utelias :D Toivottavasti kirjoittelet tänne useamminkin, että saadaan keskustelu pyörimään!

    • Nintendogs+Cats Fani

      Mul ei ole tätä peliä, mutta tiiän sen. Söpöimmät ovat sheltti, husky ja saksanpaimenkoira.. :D Onko pelissä muuten se koirahotelli ? (:

      • Nimimerkki jugurtti

        On koirahotelli! :)


    • Nimimerkki miksi?

      1. Shiba Inu, Mäyräkoira ja Kultainennoutaja
      2. En ole vielä kokeillut niitä x)
      3. Mäyräkoira Nakki, Mopsi Pulla ja kissa Rölli!

    • Jepu.

      Huh, onneks. :) Haluaisin kyl sen pelin. (ja konsolin tietty myös) Mut en saa niit maksaa liikaa. :(

      • Jepux

        No nyt mä ostin sen pelin. :DD


    • thedarkwolf4040

      Jepux//Onnea! Minkä nimisiä ja rotuisia koiria sulla on?? Olisi kiva tietää.

    • Jebuxi

      Kiitti! :D Mulla on Nelly niminen sheltti, se on valkoinen

    • Dog

      Moi !! 1. shiba, labratorinnoutaja ja husky. 2. kiekkokilpailu. 3. Anni Labratorinnoutaja. (aloitin pelin alusta! koska pelasin sen jo loppuun!!)

    • SomeoneDog

      Kellään tietoa miten pelissä voi opettaa koiran esim. leikkimään kuollutta 7 sekuntia? itselläni ei onnistu millään. ja paljonko owner pointseja tarvitsee, jotta saa muitakin vieheitä lureen kuin se banaani ja ne aloittelijavieheet. Itse olen muutaman kerran banaanivieheellä voittanut Master cupin. Ja miten opetetaan breikkaus, handstand, voltti ym. Help!
      oisin tosi kiitollinen jos vastaisitte

    • Ninten00

      1. Husky, shiba ja sakemanni (tai sheltti)
      2. lure tarjoaa eniten hauskuutta. Muissa voittaa liian helposti
      3. Husky Kira (yllätyin kovasti kun olin Kiran kanssa eka kertaa lenkillä ja vastaan tuli samanniminen pitbull!) Saksari Jackson, Corgi Piggy (ihan näköinen..) ja standard-kissa Tiger

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe