Mistä olette tilanneet liput ennakkoon esim. musikaaleihin, nähtävyyksiin yms?
Keskustelujen perusteella nuo ennakkotilaukset ovat välttämättömiä, ei pelkästään hinnan, vaan myös jonotuksen välttämiseksi.
Antakahaan kokeneet Lontoon kävijät vinkkejä ensikertalaisille:)
Lippujen tilaus ennakkoon?
4
351
Vastaukset
- Paikan päällä
Musikaaleihin ja teattereihin ei missään nimessä kannata tilata etukäteen lippuja. Sieltä paikan päältä saa ns. puolihintalippuja pilvin pimein. Käytännössä kaikkiin näytlöksiin saa niitä half-price lippuja monestakin kohteesta siinä Leicester Squaren ympäristöstä.
Nähtävyyksistäkään ei oikein minulle tule mieleen mihin kannattaisi tilata etukäteen. Ainoastaan Ceremony of Keys on sellainen mihin täytyy tilata liput etukäteen.
Kysele hotellista esim Madame Tussaudiin jos olette menossa tai London Eyehin. Niihin kun yleensä on jono. Muihin nähtävyyksiin ei niinkään paitsi ehkä Toweriin. - musikaali
Tilasin helmmikuussa 2011 2 lippua täältä: http://www.lontoonmusikaalit.fi/ liput We will rock you musikaaliin. Näytös oli tiistaina illalla, ja silloin ainakin lippuja olisi saanut ostettua vielä paikanpäälläkin, ja lippukojuista. Matka toteutui maaliskuun lopulla, jolloin Lontoossa oli jo ihana kevät.
- 135135
Leicester Squaren varaan ei välttämättä kannata lipun ostoa jättää, jos haluaa johonkin tiettyyn esitykseen. Meidän porukasta osa halusi säästää ja ostaa lippunsa Phantomiin puoleen hintaan, mutta ilman jäivät (vaikka teatteri ei loppujen lopuksi ollut edes täynnä). Me muut olimme käyneet pari päivää aiemmin teatteri lippukassalla. Minä suosittelisin siis teatterin omaa lippukassaa.
- IlariH
Nyt löytyisi 4 lippua Phantom of The operaan Her Majesty's Theatressa 29.10.2011 klo 19.30. Ketä kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882