Oi että menin ihastumaan sinuun.. Nyt me nähdään joka viikko. Entä jos kertoisin sinulle tunteistani, mitäköhän sanoisit? Jos et pitäisikän minusta niin silti joutuisimme tapaamaan, eikä se olisi helppoa.
Uneksin sinusta iltaisin ja kuvittelen mitä kaikkea haluaisin kertoa sinulle ja jakaa kanssasi..
autokoulun opettajani
5
231
Vastaukset
- autokoulunopettaja
Jos olet ihastunut, hymyile! Siitä arvaan :)
- mjaa`a
saattaahan aika monet hymyillä?? heh :)
- lätkässä--
Mullakin aika sama tilanne, olen ihastunut autokouluopeen ;) Pasi Koponen, tietäisitpä vain että sinuun on ihastuttu! olisinpa voinut kertoa ihastuneeni sinuun kun kysyit onko minulla poikaystävää tai muuta suhdetta - en uskaltanut
- ViisitähtineN
Nuo ajo-opet tahtoo olla oikeita sydäntenmurskaajia... Sitä ollaan niin ystävällistä siinä vieressä istuvalle, mutta kun sen näkee töiden ulkopuolella, niin ei olla näkevinäänkään... ;)
- joo-oh
just niin: se autokoulu jossa mä käyn, niin siellä moni tyttö on ihastunut opettajaan.. kai se just on se niiden positiivinen asenne, kannustaminen ja sit ne on yleensä mukavia, rentoja ja naureskelee..
ja jos niihin meinaa pitää jotain kontaktia koulun ulkopuolella, niin ei tuu yleensä mitään - ne ei todellakaan huomaa tai ovat tehokkaasti huomioimatta :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661