Pk-seudun yksinäisille

YhäYrittäjä

Ja toki muillekin mutta tämä tulee niin lyhyellä varoitusajalla, että kovin kaukaa tuskin ehtii tulemaan.
Ajattelin tästä kohta lähteä kaivariin mattolaiturille ja kenties joku toinen yksinäinen tahtoo seuraani lyöttäytyä.
Kohta tästä lähden ja uskoisin noin 2200 tienoilla olevan paikalla, siellä sitten keskenäni eväitä mussutan mustissa vaatteissani ja reippaasti voi tulla sanomaan hei.
En pure vaikka saatan siltä näyttää:)

En tiosin usko, että kukaan tulee mutta jos ei tällä kerralla, niin ehkä seuraavalla:)

15

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myöhässä

Näin vasta nyt viestisi, olisin muuten tullut. Toivottavasti näen viestisi seuraavalla kerralla ja ehdin mukaan. Juttuseura olisi kelvannut.

• 45776967969

Heh, saatoin sattumalta mennä siitä ohi noihin aikoihin. En ole varma, koska en tuijotellut kelloa. Enkä myöskään kiinnittänyt huomiota laituriin. Olin nimittäin kävelyllä Kaivarissa ja Eirassa.

• jenniiiina

oho, luin nyt vasta...
      taisin itsekin olla noihin aikoihin lenkillä siellä päin, mutta (huono) tapani on tihrustaa enemmän purjeveneitä kuin ihmisiä...

• YhäYrittäjä

Et varmaan sattunut olemaan vaalea hiuksinen tyttö mustissa shortseissa ja joku harmaa paita päällä?

• YhäYrittäjä

Ohhoh, tännehän on ihan tullut vastauksiakin:) En olisi kyllä uskonut ollenkaan.

Muutama ihminen siitä käveli ohitse sillä tavalla katsellen mutta eipä kukaan lyöttäytynyt seuraan:P

No ilmoituskin oli vähän epämääräinen ja kiireessä tehty sekä lyhyellä varoitusajallakin vielä laitettu mutta täytyypä toteuttaa tämä uudestaan vähän fiksummin tuossa joku kerta, viimeistään heinäkuussa kun loma alkaa:)

En siellä itsekään sitten viihtynyt kuin 20 vaille 23:een, koska tuli kylmä, että toivottavasti kukaan ei sen jälkeen tullut:)

• ^^***^^^

Toivottavasti löydät seuraa, kun vaikutat kohtuu rohkealta. Olen itse sen verran ujo, että uskalla lähestyä ihmisiä.

• YhäYrittäjä
        ^^***^^^ kirjoitti:

Toivottavasti löydät seuraa, kun vaikutat kohtuu rohkealta. Olen itse sen verran ujo, että uskalla lähestyä ihmisiä.

No en nyt sanoisi, että kamalan rohkea olen, jos monen monta kertaa olen mielessäni miettinyt, että jonkun yksinäisen näköisen luokse menisin ja kysyisin.. ja kertaakaan sitä ei ole vielä tapahtunut.

Mutta uskoisin, että jonain päivänä se vielä tapahtuu ellei aika lopu kesken.

On toki vuosien saatossa helpottanut mutta toisaalta taas on aika turhauttavaa, kun yrittää ja yrittää vuodesta toiseen eikä muuta tulosta tule, kuin että on vähän helpottanut.

Kuitenkaan ei ole paljon vaihtoehtoja, koska muuten tulevaisuuteni on porkkalanniemen lintutornista sukellus kohti kalliota.

Minkä ikäinen olet? Suosittelen ja rohkaisen oikeasti olemaan vaan reipas, koska odottamalla ei mikään muutu ainakaan vaan menee vain ajan kanssa vaikeammaksi.
        Itseäkin harmittaa, että en aikaisemmin tuota tajunnut, niin nyt ehkä tässä iässä jo olisi paremmat eväät.

• nimim.

Kiva idea ja olisin itsekin saattanut tulla, mutta en ollut tällä kertaa paikkakunnalla.

Laitahan tosiaan ensi kerralla vähän aiemmin, niin ehtii muutkin paikalle :)

Oletko muuten m vai n?

• nimim.

Entä kuinka vanha olet?

• Kesä mies.

Kyllä minä uskaltaisin jutella sun kanssa jos tietäisin missä olet.

• YhäYrittäjä

No tarkoitus onkin tässä ollut, että vähän tuntomerkkejä ja tietoja laittaisin itsestäni, ei vaan vielä ole ehtinyt.

Olen siis Helsinkiläinen 28v. mies ja tuntomerkkejä on: Liikun autolla tai pyörällä ja kummankin kulkupelin ollessa kyseessä on päävärit musta ja punainen. Tietysti, jos olen autolla, niin sen sitten jätän jonnekin ja jatkan kävellen, silloin minut taas tunnistaa helposti siitä, että oli kuinka lämmin vain, niin pitkät housut on aina jalassa ja ne on mustat:P
      Uskon erottuvani aika hyvin katukuvasta juuri sen takia, koska aina myös paita (ellei ole sattunut vahinkoa) on musta.
      Eli mustat vaatteet, vaikka olisi kuinka lämmin:P
      Aurinkolasit on yksityisyyssuojani, niin nekin on usein päässä ja monster energy usein kädessä:P

Varsinkin näillä säillä, tykkään harrastaa sitä, että ostan vähän evästä ja iloitsen niistä tuolla auringonpaisteessa ja viihdyn tosiaan paikoissa kuten kaivari, hietsu, aurinkolahti jne vastaavat paikat ja pyorällä hortoilen sitten ympäri sekin on semmoinen näky, että varmaan huomataan, kun on spesiaalimpi pyörä kuitenkin:P
      Saatan siis tosiaan hortoilla siellä missä on muita ihmisiä, se on kai joku toivo että joku tulisi luokseni jotain sanomaan mutta samalla kuitenkin olen sivussa kamalimmasta tungoksesta luonnollisesti:P

Tässä olikin jo jotain ja jos tämmöistä tyyppiä näkyy, niin saa vapaasti tulla lyöttäytymään matkaan.
      Samaten, jos joku toinen harrastaa samoilua samoilla alueilla, niin voi ilmoitella minulle, niin voidaan vaikka ehkä sopia jotain.
      Ja jos joku haluaa itsestään ilmoitella samaantyyliin, niin minun puolestani voi joko tähän topicciin tai sitten tehdä ihan oman:)

Syy miksi nyt tämmöisen hassun jutun keksin tehdä on kai se, että kun aina toivon, että joku tulisi luokseni.
      Olen kuitenkin kyllästynyt siihen, että tuloksettomia yrityksiä ovat omani, ne on kuitenkin kovan työn ja yrityksen takana ja alkaa masentaa, että ne on aikalailla hyödyttömiä, vaikka kuinka yritän ja yritän.
      Siksi minusta olisi aika, että joskus joku tulisi minun luokseni, eikä aina minun pidä olla se joka yrittää.
      Tosin surullista on se, että pitää ilmoittaa itsestään näin, että ilman sitä ei kukaan ainakaan tule..
      *huokaa*

• Myöhässä

Harmi että menit itsesi kuvailemaan, olisi ollut hauska tulla sinne ihan noin vaan. Vaikutat varsin hauskalta hepulta, ei siinä mitään.

• YhäYrittäjä

:D
        No Ajattelin, että useimmissa tapauksissa se varmaan madaltaa kynnystä, jos voi olla aika varma siitä, että on menossa puhumaan sille jolle luulee menevänsä:P

Olisin miekin tuossa viikonloppuna sille eräällä sievälle tytölle jutellut, jos tosiaan tietäisin, että onko yksinäinen vai ei.
        No yritän ensikerralla.

Ja no hauskuudesta en tiedä, mielialat vähän nykyään vaihtelee..:P

• Myöhässä

Seuraavan kerran kun mietit, että menetkö vai et niin mene ihmeessä. Iteltä meni tähänastisen elämän hienon asia sivusuun kun epäröin ja ajattelin "No yritän ensikerralla.".

• YhäYrittäjä

No näin olen miekin koittanut ajatella mutta alkaa olla niin pessimistinen sen aisan kanssa, kun ei vaan onnistu se seuran hankkiminen ei sitten millään. Siis naisseuran..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2186
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      32
      1519
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32