joskus. Pyydän lähettämään sinullekin kutsun hautajaisiini.
Tuletko käymään haudallani
34
516
Vastaukset
- en tule.
En tule. Ei me oltu niin läheisiä kuiteskaan. Pyydä se vaalea neito
- tulisin
ja toisin kukkiakin
- heh heh
Näinkä tekisit? Salli minun epäillä
- 2011
Enpä taida tulla, koska hautajaiset ahdistavat niin paljon. En halua enää itkeä.
- elävä ruumis
Millaisia kukkia toisit?
- yks n
Jos ois mun hautajaisista kysymys niin sanoisin että ei kukkia, jonkun kimpun luonnon kukista vois arkun päälle (ehkä) laittaa, muuten ei mitään kukkia. Samat rahta voisi pistää vaikkapa syöpälasten hyväksi. Haluan hyvin pienet ja hiljaiset hautajaiset.
Tällanen toivomus olisi mulla, jos tilanne vaatisi. - --------------------
Nokkosia.
- viimeinen leposija
Mä en kertoisi enkä antaisi kenenkään muunkaan kertoa hautapaikkaani. Se olkoon jokaisen viimeinen leposija, ja nöyryyttäjien pitäisi siinä vaiheessa jättää hänet jo rauhaan
- tulen myöhemmin
Siinähän sun vaimollasi olisi nieleskelemistä.
- en tule kiitti
Miksi tulisin tuntemattoman ihmisen hautajaisiin?
- Hassu olet
En tuu. Enhän tiedä edes kuka olet.
- :D
Ouluun vai turkkuse pitäis tulla?
- ?
:D kirjoitti:
Miksi justiinsa Ouluun tai Turkuun? Mikä niissä kaupungeissa niin ihmeellistä on?
- Hassu olet
:D kirjoitti:
En tuu Ouluun enkä Turkuun kenenkään tuntemattoman haudalle tai hautajaisiin.
- Jii.(nainen)
Mun hautajaisiin ei tule luultavasti ketään tuttua tai sukulaista. Elän varmaan vanhaksi ja kuolen yksin... Kai seurakunta sitten hoitaa hautaamisen. Kerran näin telkkarista jonku ohjelman yksinäisten ihmisten hautajaisista. Niitten arkut oli sellasia vanerilaatikoita, tosi karun näkösiä lootia, ja paikalla oli muutama seurakuntaan kuuluva henkilö... Oli aika surullistaki tietenki, mutta toisaalta -mitäs väliä sillä sitten enää on millaset hautajaiset on ja onko paljo väkeä ja itkeekö ne ja kaipaako, kun itse on jo poissa.
- zz........
T nainenhan sä olet ja mitä vittua märehdit hautajaisista täällä. Ketään ei ole jätetty hautaamatta.
Narsistisena kokeilet vaan kaikki mahdollisuutesi täällä. Vedä nyt jotain rajaa jutuillesi. Kuolema on vakava juttu!!! - Jii.(nainen)
zz........ kirjoitti:
T nainenhan sä olet ja mitä vittua märehdit hautajaisista täällä. Ketään ei ole jätetty hautaamatta.
Narsistisena kokeilet vaan kaikki mahdollisuutesi täällä. Vedä nyt jotain rajaa jutuillesi. Kuolema on vakava juttu!!!Olen J -nainen, enkä tajua mitä vittua väität mun olevan joku muu... Ei mulle ole mitään merkitystä millaiset hautajaiset mulle tulee. Tuo on vain aika tod.näk. vaihtoehto, mutta jos vaikka roskikseenkin heittävät -niin aivan sama. Enhän ole enää itse paikalla katsomassa ja kokemassa. Matojen ruokaahan tässä loppujen lopuksi ollaan...
Ja sinä voit työntää T:t ja vaikka muutkin aakkoset hanuriisi. Et tiedä minusta yhtään mitään, et tunne minua, etkä tiedä kuka olen. Narsistejakin lienee aika vähän, ja suurin osa heistäkin on ns. lieviä tapauksia, ja ovat joko opettajia tai kansanedustajia (joskus molempia, kuten Urpilainen), sillä näissä ammateissa tarvii narsistisia luonteenpiirteitä -halun olla esillä yms.
Minä en ole opettaja enkä kansanedustaja, enkä muutenkaan millään tavalla esillä. Olen kuin hailakka tapetti, jota kukaan ei edes huomaa, joten voit työntää myös narsismin hanuriisi, ja istuttaa siihen vaikka narsisseja kasvamaan... Suollat sen verran paskaa tuntemattomille ihmisille, että lannoitteet sulla on jo omasta takaa... ;)
- s....
no ei ole väliä sillä olenhan kuollut.
- s....
Tai muutinkin mieleni. Ehkä voisit tuoda arkun päälle sen viimeisen kirjeen, käsinkirjoitetun. se olisi parasta.....ja kukaan muu ei saisi sitä lukea kuin minä.
:( - Tule mun
viereeni kulta. Pesen sun kyyneleet ja rakastan sut uneen, aamulla suutelen sut uuteen huomiseen. . .
http://www.youtube.com/watch?v=mW7oFBoB4-I&feature=relmfu - kaipaus-jää
Tulen ja tuon jotain oransseja kukkia. Oranssihan on sinun lempivärisi.
- ....................
Noup. :)
- --------------------
Voin poikani kanssa piipahtaa, jos asumme silloin samassa maassa..
- henkinen haamu
Tule mielummin keskustelemaan siitä asiasta kanssani, nämä palstat ovat aika huono keskusteluväline. Keitän kahvitkin, ja katsellaan ihan rauhassa mitä meidän aikatauluihin sopii...
;) - kosketus,,
Minua niin herkistää,, tämmöiset sydäntä riipaisevat surulliset kirjoitukset;( Mutta (jos) tämä viesti olisi sinulta ystäväni/minulle? Niin haluaisin että ottaisit minuun mitä pikimmin yhteyttä, että voitaisiin selvittää kaikki välillämme olleet väärinymmärrykset,, myös siksi, kun niin haluttaisi saada nyppiä ne kaikki partakarvasi, hyvin hitaasti, yksikerrallaan pois,,
- En tule...
...vaikka tässä onkin jonkin verran tullut seurusteltua hämyjen virtuaalivertaiskahjojen kanssa, niin uskoisin tilanteen pysyvän handuissa silleen ettei tartte kuolleiden kanssa ryhtyä seurustelemaan. Ja tuskin säkään sit seuraa kaipaat?!
Mut kiitti kuitenkin.- sait hymyn naamaan
Ihanasti sanoit ajatuksesi :)
- varjoisat veet
Ei tuo aloitus ollut mulle, kun en oikeastaan tunne ketään. Omat hautajaiseni olisivat pienet, kun ei ole monta läheistä.
- 22
Aivan samantekevää kuka marssii haudalle.Kuollut nyt tuskin siitä mitään tietää..Kuollut mikä kuollut.Ottakaa yhteyttä kun vielä elätte ja elättelette toivoa.
- joku vaan
Jos olisit Hän, niin aivan varmasti.
- älä häpäise
hänellä olisi pokkaa tulla minun haudalleni kaiken nöyryyttämisen jälkeen.
Minkäs ihminen mielenköyhyydelleen mahtaa - Terveisiä Helvetistä
Täällä on ihan helvetin tyhmiä viestejä. Ei ihme, ettette saa ketään, jos ajatusmaailma on viestien luokkaa.
- jos oli hänen
Jos teidät haudataan samaan hautaan, saatte olla vierekkäin, kuten nytkin työpaikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057