Olisiko ketään sellaista joka haluaa lapselleen vara mummin, rakastan lapsia ja haluaisin sellaisen pienen 3-7 vuotiaan vara mummiksi. Vielä parempi olis jos lapsella ei olis mummia tai jos on, ei välitä tai asuu kaukana ettei voi olla lapsen kanssa. Vaikka olis yksinhuoltaja, sais apua samalla myös lapsen hoidossa jos haluaa käydä välillä yksin asioilla tai levätä. Rakastan lapsia täällä olis vapaa mummi jollekin pikkuiselle. Ota yhteyttä tähän viestiin jos kiinnostaa, olen todella luotettava ja lapsi turvassa mun luona.
täällä vapaa mummi
5
210
Vastaukset
- ????????????
Missäpäin Suomea?
- mummin kulta
Asun eteläkarjalassa, missä päin vastaaja asuu. Oliskos siellä tarvetta varamummille. Odotan innolla vastausta jos vaikka siellä olis kaipaamani mummin kulta, lapsi joka tarvii mummia ja mummi joka kaipaa pientä, joka saa sanoa mua mummiksi.
- ....................
Onko varamummeilla jotain yhdistystä tms. virallisempaa paikkakuntakohtaista toimintaa? Ap. voisi johonkin sellaiseen ottaa yhteyttä ja vastaavasti jonkun sellaisen kautta varamummia tarvitseva saisi luotettavampaa apua. Näin netin kautta en uskaltaisi heti luottaa varamummiin....
- mummin kulta
En tiedä onko sellaista olemassa, kai jokainen voi luulla vaikka mitä, kun lukee tälläisen ilmoituksen, eikä välttämättä ota yhteyttä, koska maailma on paha ja tehdään vaikka mitä. Olen kylläkin Jeesukseen uskova ja rakastan kaikkia ihmisiä, en vois tehdä kenellekään mitään pahaa. Luulin löytäväni tätä kautta mahdollisesti lapsen joka tarvii mummia. Rakastan lapsia ja olisin halunnu auttaa pientä rakasta Jumalan luomaa ja olla hänelle todella mummi, rakastava ja hellivä niinkuin kaikkien lasten pitäis saada rakkautta ja hellyyttä. Kai mun pitää etsiä toista kautta pikkuinen jolle saan olla mummi.
- vitun homo
tommoseen voisi ampua/vetää turpaan haluat vaan tappaa lapsia saatanan pedofiili eihän niitä kaappauksia ikinä tapahdu tässä esimerkki http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=3&t=10116&start=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776