velipojan kullia

runkkis77

Olin jo hyvin kauan katsellut ja ihaillut pikkuveljeni kalua, siitδ asti kun hδn sai munakarvat ja kulli alkoi kasvaa.Ja se kaluhan vaan kasvoi! Kateellisena olen katsellut useaasti veljen sapelia.Ja seisokkipituuskin on tullut tutuksi kun en ole saanut pidetyksi nδppejδ erossa…Ties kuinka monet kerrat olen hiukan kokeillut kalua veljen nukkuessa.Ja haaveillut miltδ se mahtaisi maistua suussa jne.Ja joskus haaveet ilmeisesti voivat toteutua!
Tδmδ seikkailu tapahtui parisen vuotta sitten, minδ olin 25 ja veljeni 21 ,olimme veljen kanssa erδiden perhetuttujen mφkillδ ja saunan ja saunakaljojen yms. jδlkeen menimme parvelle yφksi.Saunassa jo olin katsellut veljen pitkδδ ja paksua kalua, jonka terska varsinkin oli muhkean nδkφinen esinahan alla.Meillδ oli veljen kanssa vielδ sama taipumus ajella ja trimmailla munakarvoja , joten uuden leikauskenkin saatoi tarkistaa lauteilla ollessa.
Nukkumaan siis mentiin ja minδ herδsin yht’δkkiδ yφllδ johonkin, kai tihkusateen ropinaan katolla tms. Ja mitδ nδinkδδn?! Veli nukkui selδllδδn jalat hiukan harallaan ja pelkδt kalsarit jalassa vδhδn matkan pδδssδ sδngyllδ!Menin varovasti kontalleni sδngyn viereen ja katselin hiukan pullottavaa varustusta kalsareissa.Kosketin kalua varovasti ja se alkoi heti hiukan nytkδhdellδ.Veli nukkui tasaisesti hengittδen ja niinpδ hieroin estottomammin kalua ja palleja kalsareiden lδpi.Kalsarit olivat veljen kesδpijama, eli lahkeensuista lerpahtaneet trunks-malliset ja niinpδ ei tarvittu paljoa kun olin varovasti heivannut kalun ja hiukan sδnkiset pallit esiin.Kalu alkoi jo kohota kunnolla ja taipua napaa kohti.Hieroin sitδ hitain liikkein ja liikutin hellδsti esinahkaa edestakaisin.Tδmδ oli kuin unta!!! Sain vihdoinkin hieroa lδhes estoitta veljen kyrpδδ.Veli vδitti pituutta olevan 19 senttiδ, en tiedδ oliko se ihan totta, mutta paksu ja pitkδ kalua kyllδ oli!
Kun kalu oli tδydessδ tanassa ja olin runkkaillut sitδ jo hyvδn tovin, pδδtin uskaltaa ottaa sen suuhuni.Ja sekin onnistui! Veli vain tuhisi hiljaa nukkuessan, mistδ lie nδki unta kun minδ touhusin hδnen aisansa kimpussa…Terska oli tosiaan suuri ja pehmeδ ja lδmpφinen.Nuolin sitδ kuin tikkaria ja pyφrittelin kieltδni sen ympδrillδ ja vaossa hitaasti ja nauttien joka hetkestδ.Tunne imeδ terskaa oli aivan sanoinkuvaamattoman ihana.Otin vartta suuhun hiljalleen ja lopulta huuleni koskettivat hipoen trimmattua karvakolmiota, siinδ vaiheessa terska oli kyllδ kitalaessa asti ja ilmeisesti syvδkurkkuhoito teki hyvδδ.Sormeilin pallejakin ja nostelin niitδ vuorotellen ylφs ja alas, otinpa nekin hetkeksi suuhun.Niin makeilta eivδt pallit olekaan maistuneet aikoihin.
Ja veli vain nukkui…Vaikka epδilykseni hδnen tietδvδn mitδ teen herδsi kun kalu alkoi veltostua jossain vaiheessa ja sitten kuitenkin nosti uudestaan uljaammin vielδ pδδtδδn kun olin sitδ kaikin taiteen keinoin hieronut ja lutkutellut.Uskaltaudin jopa silittδmδδn reisiδ ja hiplasin hiukan nδnnejδkin, ilmeisesti kaikki tδmδ teki hyvδδ koska kalu seisoi tosiaan aivan kovana kankena koko ajan.Runkkasin, silitin,hivelin, suutelin, nuolin ja imin kalua ja palleja.
Sitten olin tuntevani jotain sykδhtδvδn varressa kuin merkiksi laukeamisen lδhestymisestδ.Otin kalun uudestaan suuhun ja aloitin kunnon imun koko varren mitalta ja lopulta pidin terskaa suussa ja runkkasin vartta ja sitten veljen hengitys kiihtyi hiukan ja kalu alkoi sykkiδ varresta ja suuhun alkoi ryφpytδ lδmmintδ ja paksua, makeaa spermaa!!!
Nielin ja nielin, veli oli kehuskellut suurilla satseillaan ja totta se oli.Siinδ minδ isoveli sain suuhuni pikkuveljen nektaria, niin ettδ tuntui.Ja tuntui aivan mielettφmδn ihanalle saada vihdoinkin sitδ mahlaa poskeen.Mahlaa tuli melkoinen lasti ja sitten kalu vielδ nytkδhteli kiiltelevδnδ kun hieroin sitδ varovasti rauhoitellen.
Laitoin veltostuneen, mutta yhδ hiukan sykkivδn veljen kyrvδn takaisin kalsareiden sisδδn.Menin takaisin nukkumaan sperman suloinen maku suussani.

8

12434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm.

      Ihan saakelin ärsyttävää lukeä kun noita ÖÖÖÖÖÖÖÖ-kirjaimia vilisee tuolla tekstissä! Tee jotain asialle.

    • Anonyymi

      6666 katsojaa






      0

      Ei

      • Anonyymi

        8050 katsojaa josta 2 on minä


    • Anonyymi

      veljelläni on myös komee kulli 23cm olen mitannut koska saan sitä aina peppuuni kun vaan pyydän kummallakaan ei nuorena tyttö ystävää joten sain spermaa suuhun ja peppuun usein

      • Anonyymi

        veljelläni saman kokinen minulla 17cm kerran yhdessä mittailtiin asuttiin kotona kummallakaan ei tyttistä oli ihana imeskellä ja ottaa spermat kurkkuun veli vaan ilmoitti kyllä nyt on taas kovana otatko ja minä otin halus myöhemmin kokeilla nussia oli hommannut liukkarin valmiiks kyllä tuntu kipua mutta liikkuminen auttoi otin eka kertalaisena ihan pohjaan veli purkautui huutaen ja minä myös


      • Anonyymi

        Kyllä spede joku sut siellä hoitelee. Eikös niitä pedari kavereitaskin ole siellä riittämiin.


    • Anonyymi

      samoin minä vanhemmalla veljelläni oli tosi upee kalu seisoi saunassakin kun oli ilman tyttistä jo 2viikkoo ollut runkkas aina välillä kysyi autatko sanoin pitää ensin mitata jee 22cm runkkasin sitten imeskelin ja nuoruuden harjoittelun avulla otin syvälle sykähdys ja lastia tuli kurkkuuni ei löystynyt äkkiä peppu huuhtelu suihkulla istuin ja hvitaasti liuutin pohjaan ratsastin kunnes kuuma lasti peppuuni tätä jatkettiin monesti

      • Anonyymi

        Joko taas oliko sikalassasi kilffaa hei.


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe