Olisin niin halunnut nähdä sinut juhannuksena tai yleensä joskus.
En tänne halua kirjoitella mutta olet saanut mut ihan muihin maailmoihin.
Olet varmaan huomannut että käytökseni on vaihdellut iloisesta vihaiseen.Tosiasia on että en tiedä mitä minusta ajattelet ja yritän lukea sua siinä onnistumatta joten olen välillä niin vihainen ja pettynyt.
Haluaisin joskus keskustella sun kanssa asiat halki mutta...
Tiia
11
108
Vastaukset
- Yks -T-
Tuskin tää on mulle, mut voin Tiiana antaa vinkin, ett kannattaa selvittää asiat. Laita vaikka facebookin kautta viestiä jos et uskalla soittaa. Me Tiiat ollaan yleensä mukavia ihmisiä:)
- Spesiaali_-_
Kiitos vastauksesta.Tilanne on nyt niin että joko face-to-face tai puhelin.
Itse olen kyllä tuon ensimmäisen kannattaja mut aika ja paikka ei anna periksi.
No en tiedä kuin yhden Tiian ja hän on... wau ; ) - Tiia numero kaks
Spesiaali_-_ kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.Tilanne on nyt niin että joko face-to-face tai puhelin.
Itse olen kyllä tuon ensimmäisen kannattaja mut aika ja paikka ei anna periksi.
No en tiedä kuin yhden Tiian ja hän on... wau ; )Mulle on kanssa eräs mies ihan spesiaali numero yks! Oon ihan kanssa sen face to facen kannalla. Mun spesiaali on ihan WautsiWau...
- Spesiaali_-_
Tiia numero kaks kirjoitti:
Mulle on kanssa eräs mies ihan spesiaali numero yks! Oon ihan kanssa sen face to facen kannalla. Mun spesiaali on ihan WautsiWau...
Kiitos vastauksestasi myös.No hyvä et joku kannattaa myös f-to-f kohtaamista.Haluutko kertoa että mikä hänestä tekee WautsiWaun?
- Tiiuskainen
Kerro vähän lisää tästä Tiiasta;)
Josko vaikka... - Spesiaali_-_
Mitä haluat tietää?
- Spesiaali_-_
No kerran tässä viel pyörin niin laitan että hän on mua pari vuotta vanhempi.
- Yks -T-
Onkos teistä jompikumpi tai molemmat varattuja vai mitä tarkotat ettei aika ja paikka anna periksi?
- Spesiaali_-_
Ei olla varattuja,en itse ainakaan ja olen ymmärtänyt ettei hänkään.Tarkoitin että tapaamme samassa työpaikassa mutta mulla on omat työt ja hänellä omat joten se aika minkä jaamme ei ole niin pitkä.
- Tii t
Hmmmm...
Näimmekö tänään? - Spesiaali_-_
Tänään ei kyllä valitettavasti nähty.Eikä varmaan huomenna mutta taidan laittaa hänelle viestin ja pyytää vaikka kahville jos asia lähtisi omalla painolla rullaamaan siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774