Olet

aivan erityinen

mulle :) Toivottavasti saan joskus kertoa sen sulle!

29

467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 09

Missä näet häntä erityistä?

• ap.

Aika harvoin enää valitettavasti. Menee pääkaupunkiin.

• pakahtunut
        ap. kirjoitti:

Aika harvoin enää valitettavasti. Menee pääkaupunkiin.

miksi kerro lisää?

• ap.
        pakahtunut kirjoitti:

miksi kerro lisää?

Tavattiin ennen työn merkeissä nyt ei enää niin usein.

• olet myös jotain
        ap. kirjoitti:

Tavattiin ennen työn merkeissä nyt ei enää niin usein.

erityistä mulle... ja tulen joku päivä kertomaan sen!

• ap.
        olet myös jotain kirjoitti:

erityistä mulle... ja tulen joku päivä kertomaan sen!

Mulle? Ootko ihan varma että oon just hän? :)

• en ole.
        ap. kirjoitti:

Mulle? Ootko ihan varma että oon just hän? :)

puran tunteitani ja leikin tätä kuvitteluleikkiä niin kuin kaikki muutkin täällä tekevät. Itse asiassa en edes usko että olet oikeaa sukupuolta,. mutta niin kauan kun en tiedä sitä, sillä ei ole väliä. "Ole mulle vähän aikaa hän..."

• saat mulle kertoa

mullakin on kerrottavaa sulle jos tää nyt oli sulta mulle:)no mä kuitenkin kerron sulle jotain,just sulle multa:D

• s....

et saa. myöhäistä jo.. pärjään ihan hyvin.

hyvää yötä. Kävin vain ilmanpaineet laitamassa ja näyttää että oikea takarengas vuotaa.. sellaista kivaa...

ja nyt tervasaunaa, eilen koivua,,

• honey-honey

Samoin eräs minulle, ainutlaatuisin kaikista :-)

• jos oli vaalealle

Kerrothan sä...töissä joka päivä. Et sitä suoraan sano. Mutta se kuinka kävelet ja tervehdit minua aamuisin. Ja muutenkin kohtelet hyvin

• ap.

Menee tummalle.

• tummalle..
        ap. kirjoitti:

Menee tummalle.

miehelle?

• ap.
        tummalle.. kirjoitti:

miehelle?

Kuka täällä vastaa mun puolesta?? Mutta joo menee miehelle.

• kyllä!

Tummalle miehelle

• väärä.

ok. sitten en ole minä.

• kerro miten mun

kannattais sua lähestyä. tää epätietoisuus tappaa mut. luulen et oot tosi vihainen.

• miksi luulet mun

olevan vihainen???

• no onhan
        miksi luulet mun kirjoitti:

olevan vihainen???

mun käytös ollu vähän tönkköä ajoittain eikö sun mielestä?

• mistä mä voisin
        no onhan kirjoitti:

mun käytös ollu vähän tönkköä ajoittain eikö sun mielestä?

tietää, kun en edes tunne sua.

• ap.

Mua voisi lähestyä vaikka sillä tavalla että tekstaa, soittaa tai kirjoittaa sähköpostia, hänellä pitäisi olla mun numero ja sähköpostiosoite :)

• niin no et

varmaan ole oikea henkilö vaikka osuikin nuo ylemmät kuvaukset kohdalleen. ja kyllä tuntemattomalle voi olla vihainen ihan siinä missä kenelle muullekin. mutta ihan hyvä pointti silti.

• oletko nainen?

missä olet?

• en

ap tavoitteli viestillään tumma mieshenkilöä helsingistä ja tämä kuvaus sopi itseeni sen työjutun lisäksi. kysyin ap:lta miten minun kannattaisi häntä lähestyä.

eipä sikäli ei ollut mulle

• miksei voisi

olla sinulle? Etko usko, että ikävöimäsi nainen ikävöi sinua niin kuin sinä häntä?

• en. ei se mene niin

jos joku on käynyt selväksi niin se on että mun rooli on olla se huono joka ei saa aikaseksi ja jota sätitään. pakollinen välietappi jotta tietää tulevaisuudessa mitä huono on, jotta osaa arvostaa sitä hyvää. hän on se joka saa siitä voimaa ja aloittaa sen pohjalta oman paremman elämänsä. näin se vaan menee. muu on jotain mitä tapahtuu elokuvissa :)

• jahas.

ok. kiva että sulla on kuvio selvä! Ei sitten muuta kuin hyvää jatkoa koko loppuelämän itsesäälissä rypemiseen. Olethan niin huono.

PS: noin munaton jätkä ei edes ansaitse sitä naista. Mutta tiesit sen jo itsekin... ;)

• tiedän kyllä
        jahas. kirjoitti:

ok. kiva että sulla on kuvio selvä! Ei sitten muuta kuin hyvää jatkoa koko loppuelämän itsesäälissä rypemiseen. Olethan niin huono.

PS: noin munaton jätkä ei edes ansaitse sitä naista. Mutta tiesit sen jo itsekin... ;)

mitä olen ja itsesäälit jätän muille. kuvailin mulle oman roolini hänen silmissään turha kitistä koska et tiedä tilannettani etkä kykyäni sitä tulkita. äsköisestä post scriptistä viimeistään saa todisteet että olet ankea kaikin puolin etkä se kenelle kirjoitan ainakaan toivottavasti joskin en sitä täysin pois laske koska hän on temperamenttista sorttia ja jos itse sorrun joskus jonkun näistä luulemaan olevan itselleni niin miksi ei voisi hänkin. vaikkakaan se ei mitä todennäköisimmin mene niin, niinkuin yllä kuvailin. se olisi jo jotain astetta käsittämättömämpää tekopyhyyttä ..

• ap.
        tiedän kyllä kirjoitti:

mitä olen ja itsesäälit jätän muille. kuvailin mulle oman roolini hänen silmissään turha kitistä koska et tiedä tilannettani etkä kykyäni sitä tulkita. äsköisestä post scriptistä viimeistään saa todisteet että olet ankea kaikin puolin etkä se kenelle kirjoitan ainakaan toivottavasti joskin en sitä täysin pois laske koska hän on temperamenttista sorttia ja jos itse sorrun joskus jonkun näistä luulemaan olevan itselleni niin miksi ei voisi hänkin. vaikkakaan se ei mitä todennäköisimmin mene niin, niinkuin yllä kuvailin. se olisi jo jotain astetta käsittämättömämpää tekopyhyyttä ..

Voithan aina kertoa jonkun jutun tai jotain jonka vain "te kaksi" tiedätte niin sittenhän sen tietää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe