Niin, kokemuksia?
Kokemuksia Gummeruksesta?
10
236
Vastaukset
- köydelle oksaa
Lähetin romaanikäsikirjoitukseni 29.5 Gummerukselle ja sain tänään tasan kuukautta myöhemmin hylkäävän vastauksen. Onhan se kokemus.
- Umts Umtsis
Aika nopeasti se tuli - minulla kesti noin kolme kuukautta.
- rosa-m
Minulla kesti noin 7 kuukautta.
- Juuri tänään
sain kokemuksen Gummeruksesta.
Hylyn nimittäin. Oli odotettu, sen verran hurjia ruotsinkielisiä hahmoja tuli kehitettyä.
Muistakaa kirjoittaa kilttejä suomenruotsalaishahmoja, niin ehkä ette saa hylkyä:) - köydelle oksaa
Snälla gubben. Fy fan!
- No niin juu
Olisko ollut Like tai Kniga oikeampi osoite? Gummerus on sovinnainen kustantamo. Hei haloo, Päätalo! Elämää tavisten maailmassa.
- Knigaa ei
enää ole.
- X-Treme CvC
Kovasti näyttää Kniga olevan voimissaan:
http://www.johnnykniga.fi/news/index- Jahas, jahas
Bonnierin ansiota?
Lähetin kuukausi sitten oman kirjoitukseni Gummerukseen. Ei hyvältä näytä. Heti iskee paniikki ku jokainen sanoo että hylätty tuli. Että sieltä se hylätty taitaa pasahtaa. Ja jos ne julkasee kerta sovinaista tekstiä on munki henkilöt ehkä liian rajuja tai ainaki juoni on liian raju. Hei hei hylätty nähdään pian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770