Olen menossa työkomennukselle (onneksi suomen sisällä) mutten voi ottaa koiraa mukaani. Kesän aikana kavereilla ja muilla on menoa niin paljon että en heille koiraa oiken voi viedä.
Espoossa olen ja Savonlinnaan olen menossa reiluksi pariksi viikoksi. Lähtö puolessa välissä heinäkuuta. kertokaas omia kokemuksia miten koiranne ovat sopeutuneet hoitolaan ja miten siellä olleet.
suositelkaa koirahoitoloita
Apua vailla
2
143
Vastaukset
- htrhe5
riippuu koirasta ja hoitolasta. vie ajoissa tutustumaan hoitopaikkaan, niin se helpottaa koiraasi.
- jupeille vaan :)
Myöhäistä sinulle, mutta tätä hoitolaa on kehuttu http://www.juppsguard.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219