Tampere-Hämeenlinna

Simoseilaaja

Onko jollain kokemuksia Tre-hml välisestä venereitistä? missä kannattaa käydä, onko jotain mitä pitäisi ottaa huomioon jne.
Tre-Lempäälä välissä ei oo oikein mitään mutta Lempäälästä eteenpäin.

Kolme vuotta on pitänyt mennä toi väli veneellä, jos tänä vuonna taas yrittäis :)

7

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simoseilaaja

Eikö kellään tosiaan ole kokemusta Lempäälä- Hämeelinna reitistä???

• Joskus reitin ajanut

Eipä ole reitissä paljon kerrottavaa.Tampereella kannattaa tankata. Tankkauspiste on Ratinan katsomon takana. Seuraava on vasta Hämeenlinnasa moottoritien lähellä Virvelin rannassa.Tankata voi myös jos poikkeaa reitiltä Valkeakoskella. Sielläkin täytyy nousta kanava ylös ja jatkaa vähän matkaa ylävirtaan. ´Tankkauspiste on hotelli Valtikan kohdalla.
      Tampereelta lähdettäessä on isoja selkiä lähes Lempäälään saakka. Lempäälässä pieni kanava josta noustaan Vanaja veden puolelle. Lempäälästä lähdettäessä Viialaan saakka kapeahkoa mutta kaunista luonnontilaista hämäläismaisemaa.
      Viialan jälkeen selät suurenevat. Toijalassa voi poiketa syömässä jäätelön. Muita satamapalveluita on vesipiste ja septitankintyhjennys. Toijalan jälkeen Rautun selkä ja sitten Viidennumero jossa parikin laituria . Palvelut ovat luokkaa "saa laittaa narun kiini " Molempien laiturien läheisyydessä on ravintola jotka "saatavat olla joskus auki" Viidennumerolta lähdettäessä alkaa isomat selät jossa saattaa tavata jopa kalastaja Linkolankin. Taitaa tosin kalastella enemmän talviaikaan.
      Ison Vanajan selän ylitetyäsi saavut kapeikkoon joka johtaakin sinut Hämeenlinnaan. Matkalla on ensin Lepaan laituri, ei palveluja ja Hattulassa siltojen vierellä laituri jossa ravintolapalvelut.
      Hämeenlinnassa normaalit kaupungin palvelut. Kiinnittyä voi joko Hopealinjan laiturin jälkeen ennen siltaa tai ajamalla siltojen ali oikealle jossa on vierasvenepaikkoja.
      Terv: Joskus reitin ajanut

• Simoseilaaja

Kiitoksia asiallisesta vastauksesta. Keskiviikkona lähdetään ja katotaan kui äijän käy.

• No ?
        Simoseilaaja kirjoitti:

Kiitoksia asiallisesta vastauksesta. Keskiviikkona lähdetään ja katotaan kui äijän käy.

Kuinka kävi?

• Anonyymi
        No ? kirjoitti:

Kuinka kävi?

Tais huonosti käydä

• Anonyymi

Paljon toi matka on kilometreissä? Suunnitelmana olis lähteä ens kesänä SUP laudalla vetämään kyseinen väli ja tarttis laskea vähän matkaan menevää aikaa.

• Anonyymi

Kartta kertoo aika paljon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe