Pariisiin Easyjetilla 30.6

Girls2Paris

Hei! Eli siskokset lähdössä Pariisiin 30.6 ja tosiaan illasta oltaisiin Pariisin Charles de Gaullen kentällä. Olisiko täällä ketään jakamaan taksikuluja keskustaan? Tosiaan ei etukäteen mitään takseja olla vielä varattu, ajateltiin kuitenkin että iltasella olisi varmasti taksi kätevin ratkaisu.

Viestitelkäähän mailiin: tweeenies89 (at) hotmail.com

7

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haiskahtaa tyttöjen

retken budjetointi hieman ohuelta jos sikäläinen taksimatka kaipaa jo lähteissä sponsoria. Eikö sitä olisi edullisempaa hakea matkaseuraa joka maksaa sen Easyjetinkin?

• paris, je t'aime

Olisiko mahdollista että viestin jättäjä oikeasti haluaa jakaa taksikulut - ihan vain siksi että taksissa on 1-2 paikkaa vapaana ja on kaikkien etu jakaa kustannukset? Vai maksaisitko itse "turhaan" ylimääräistä?

Miten täällä pitäisi toimia kun asiallisentuntuinenkin ilmoitus tyrmätään heti? Milloin täällä oikeasti ymmärretään että kyse on keskustelupalstasta, ei keskusteluntappamis- tai keskustelijanloukkaamispalstasta? Milloin ihmiset oikeasti ymmärtävät että toisia lyttäämällä ei itse suurene yhtään?

Girls2Paris, tsemppiä teille taksiseuran löytämiseen!

• Girls2Paris

Kyllä, "paris, je t`aime" nimimerkki ymmärsi asian aivan oikein, olisi ihan kiva oikeasti jakaa taksi ja kustannukset, koska taksissa on tilaa. Viime vuonna tätä kautta saatiin Kaunasin matkalle oivalliset kaverukset (olivat myös kaksistaan matkalla) jakamaan taksia niin meno- kuin paluumatkallakin. Lisäksi oli mukava rupatella ja jakaa matkakokemuksia.

Asioita kun voi katsoa niin monesta eri vinkkelistä...

• Pariisissa asustava

Ottakaa huomioon, että normi taksiin otetaan yleensä kyytiin vain 3 - kuskit eivät yleensä halua etupenkille matkustajaa. Toki siitäkin voidaan usein/yleensä neuvotella, niinkuin vähän kaikesta Ranskassa, varsinkin jos kyydittävät ovat nuoria tyttölapsia. :)

Neljännestä matkustajasta otetaan lisämaksu (3 eur) ja matkatavaroista 2. laukusta eteenpäin 1 euron lisämaksu (siis euro per lisäpakaasi).

http://www.taxi-paris.net/page36.html

• Girls2Paris

Pariissa asustava, kiitos vinkistä! Osaatkin varmaan neuvoa, että paljonko on ns. kohtuuhinta taksikyydistä kentältä - keskustaan ( Hotellimme sijaitsee 4 bis cite Rougemont, 75009 Paris, France - Hotel Rex Comprador) jos nyt vaikka me kahdestaanki mentäisiin? Valitettavasti itse kun en tuosta antamastasi linkistä juurikaan saanut selvää..

Viisi päivää ollaan ja ajateltiin ihan rennosti vaan tehdä mitä mieli milloinki huvittaa:) Muutoinki jos on heittää jotain vinkkiä edullisista mestoista (ruokaa, juomaa, shoppailua mitä vaan) paikallisesta näkövinkkelistä niin kiva:)

• voi mahoton

Moi!! Olemme olleet Pariisissa peheenkin kanssa ja kyllä taksit ovat ottaneet etupenkillekin yhden meistä liikkuessamme Pariisin keskustassa. En tiedä ottivatko lisämaksua.
        CDG kentälle olemme varanneet jo aikaisemmin tilataksin meitä hakemaan ja maksu hotellille on ollut 60 euroa per suunta ja sen on voinut maksaa sitten hotellilla. Olemme lähdössä ensi kuussa taas koko lössi ja tilataksi on jo varattu samaisesta firmasta meitä kyyditsemään. Ja siihen mahtuvat laukkumme ja kamerat ja muu rekvisiitta tosi hyvin.

• paris, je t'aime

Niin, Pariisissa asustava kirjoittikin "otetaan yleensä kyytiin" ja "eivät yleensä halua", ei "aina" tai "ei koskaan". On siis ihan mahdollista että joskus otetaan etupenkkiläinen, mutta ei pidä ihmetellä jos joskus ei otetakaan.
      Olen joskus kuullut legendan (?) että taksin etupenkki olisi varattu kuskin koiralle, sen takia siihen ei aina oteta kuljetettavaa. Tiedä sitten pitääkö paikkansa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40