miehen joka kohtelee minua hyvin. :)
Haluan
15
131
Vastaukset
- Mistä löytyisi?
Minä myös... :(
- haluan naisen joka
haluaa itseään kohdeltavan hyvin en mitään pikkuaikuis-marttyyria joka ei ikinä voi sanoa asiaa niinkuin se on.
- tnt tnt
Kaikki ihmiset haluaa tulla kohdelluiksi hyvin, eri asia riittääkö ymmärrys, kun toinen puhuu.
- ei pidä
tnt tnt kirjoitti:
Kaikki ihmiset haluaa tulla kohdelluiksi hyvin, eri asia riittääkö ymmärrys, kun toinen puhuu.
paikkansa !! tietyissä olosuhteissa ihminen voi hyvinkin toivoa että tulisi kaltoin kohdelluksi, provosoida jopa, jotta se auttaisi tilanteen eteenpäin viemistä omia hyötynäkökulmia silmälläpitäen. turha väittää tähän mitään muuta koska kokemusta on tämänkaltaisesta tapauksesta ja aikalailla ääriesimerkistä vieläpä ..
- ehkä on ehkä ei.
ehkä se lähtee osin itsestä, että kohdellaan hyvin..... en tiedä. Jostain kumman syystä ainakin itse huomaan tekeväni niin kuin toiset haluavat minun tekevän ja antavani aina periksi toisille, mutta sitten kun minä pyydän ja haluaisin jotain on sama kuin seinille puhuisi. Mutta systeemi tulee muuttumaan. Opettelen arvostamaan itseäni sen verran että teen sen mitä itse haluan tekeväni ja ajattelevani, en sitä mitä muut haluavat minun tekevän ja ajattelevan, vain siten voin olla onnellinen ja arvokas, jos en muiden silmissä niin ainakin itselleni.
- joku vois sitten
sanoa sun olleen orja tähän asti. sua taidettiin kiusata koulussa ?
- stand up
joku vois sitten kirjoitti:
sanoa sun olleen orja tähän asti. sua taidettiin kiusata koulussa ?
Liiallinen kiltteys voi johtua siitä , että kuvittelee ihmisten rakastavan enemmän jos uhrautuu heidän puolesta. Mutta sehän ei pidä paikkaansa, rakkaus syntyy kunnioituksesta ja aidosta välittämisestä, sitä ei voi ostaa. Onnea muutoksen tielle. :)
- Kerro,näytä, kosketa
Totta. Kuule, samaa tässä olen itsekkin opetellut ja on kyllä edistystäkin tullut. Pikkuhiljaa tosin ja notkahduksia tulee toisinaan, mutta suunta on oikea.
- jos tosiaan
stand up kirjoitti:
Liiallinen kiltteys voi johtua siitä , että kuvittelee ihmisten rakastavan enemmän jos uhrautuu heidän puolesta. Mutta sehän ei pidä paikkaansa, rakkaus syntyy kunnioituksesta ja aidosta välittämisestä, sitä ei voi ostaa. Onnea muutoksen tielle. :)
alat määrittämään mistä rakkaus syntyy, tarvitset paljon muutakin kuin kunnioitusta ja välittämistä. muutenhan melkein kaikki rakastais kaikkia. en tiedä mistä muutoksesta puhut mutta kiitos silti.
- ehkä on ehkä ei.
stand up kirjoitti:
kiitos, sitä elämääni toivon, aitoa rakkautta ja välittämistä...... sanoihin en kuitenkaan enää ilman tekoja usko....
- Mielipide:
Puheella/teksteillä provosointi on haaste sanalliseen väittelyyn, ei henkiseen eikä fyysiseen kaltoinkohteluun.
- .
Mielipide: kirjoitti:
Puheella/teksteillä provosointi on haaste sanalliseen väittelyyn, ei henkiseen eikä fyysiseen kaltoinkohteluun.
Tämän tarkoitin nimimerkille "ei pidä".
- nNnNnN..
Jos löytäisi edes sellaisen miehen joka ei pieksä eikä käytä alkoholia.
- Kerro,näytä,kosketa
Haluan miehen joka näyttää teoin ja sanoin, että olen hänelle tärkeä. Tulla huomatuksi, halutuksi, ymmärretyksi, kuulluksi, arvostetuksi. Heh, taisi olla liian paljon "vaatimuksia". Sama tietenkin toisinpäin.
- s....
Minä taas haluaisin nähdä kasvot -> sitten tulee muut..
en ensimmäiseksi katso alapäätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928