Imettelen vaan

Ihmetyttää!

Miten te oikein voitte ikävöidä jotakin joka ei näyttänyt enemmän kunnioitusta teitä kohtaan kun jätti tietämättömyyteen roikkumaan? Jos ei pystynyt aisoita selvittämään niin ei todella ole ikävöimisen arvoinen! Etsikää joku arvoisenne ja antakaa hulttioiden mennä menojaan.

20

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka itse vaikeutt

Samaa mieltä. Itsekin ihmettelen...Eihän minulle mitään hyvää tehnyt, päinvastoin. Ehkä se oli vain keino jaksaa vaikea tilanne.

• ei arvoiseni

No sepä se! lopetin jo ikävöinnin. Tiesin alusta asti, että hän on hulttio, mutta ajattelin että hänessä olisi se kultainenkin puolensa, mutta ei ollut. Joskus tulee pettymyksiä, mutta en jää roikkumaan. :)

• ei sen enempää

Se on elämää

• ihmettelen vaan

et miten sä voit kuvitella noin tarkasti tietäväsi minkä verran kukakin täällä ikävöivä on kunnioitustaan osoittanut ja saanut osakseen ja tietämättömyyteen jättänyt tai jätetty. lauot tollasii itsestäänselvyyksiä tottakai hulttioiden pitää antaa mennä. asenteesi on naurettavan ylimielinen ja luulet tietäväsi niin kovin paljonkin vaikka, se voi kuullostaa murskaavalta aluksi, et tiedä juuri mitään juuri mistään.

• Ihmetyttää!

Jopas osuikin arkaan paikkaan...

• no mitä ilmeisimmin
        Ihmetyttää! kirjoitti:

Jopas osuikin arkaan paikkaan...

taisi osua kun et siihen osaa kuin jotain ääliömäistä letkautusta kuittaukseksi heittää :D

• .............

Asioiden selvittäminen on aina (vähintään) kahden välinen asia. Toinenko ei pystynyt asioita selvittämään mutta toinen pystyi? Kuulostaa oudolta. Toinenko näytti kunnioitusta eikä jättänyt tietämättömyyteen?
      Jos tämä on oma tilanteesi, niin todennäköisesti vain sinun näkökulmasi ja mielestäsi sinä varmaankin olet se erinomainen joka kykeni osuutensa selvittämään parhain päin. Jos on kyse toisten asioista, niin varmasti asia on noin kuin edellinen jo sanoikin, et tiedä asioista eikä sinun tarvi tietääkään.

• pahaa sai aikaiseksi

En mä rupea selkärangattoman miehen kanssa mitään selvittää

• kummaa ja ihmeellist

Ihmiset pelkää joskus. Syitä voi olla sata ja yksi. Jokainen tietää omassa päässää varmasti miksi. Nämä on näitä iänikuisia pohdiskeluja, mitkä täällä tuota kuin lähinnä turhia vastauksia ja lisää epätietoisuutta ja lisää väärinkästyksiä, mitkä on pelkkää harhaa, ottaen huomioon niin erillaiset kuviot mitä jokaisella on, tai vaikka ne saman kaltaisiankin olisi, silti niin omalla tavalla anutlaatuisia.

Toiset analysoi täällä toisen käytöstä ja toiset kirjoittaa ikävästä/tunteista, mitkä myöhemmin kertoo myös sille toiselle oikeastikkin. Ja samalla selviää kenties muutakin.

• t nainen

Mun ikävä kaikkosi kun luin palstaa. Joten kiitos kaikille kirjoittajille! Tilanteemme tosiseikat selvisivät näinkin.

• ainutlaatuinen.

Joskus asiat voi selvitä tätä kautta.Pääasia että et tuhlaa täällä elämääsi, jos hänestä jotakin negatiivista selvisi. Selkä suoraksi ja kohti elämää ja aitoja kokemuksia ja uusia ihmisiä

• adios sucker

hyvä että selvisi :D

• Väsynyt N

Jos ihastuu niin paljon, tuntee jotain mitä ei ole muiden kanssa tuntenut, siinä jää järki toiselle sijalle, vaikka paljastuu, että toisella ei ole puhtaat jauhot pussissa ja toivoo, että toinenkin näkisi asiat samassa valossa.

• uutta...

Uuden kanssa voi kokea vielä enemmän

• .....

Mun ikävä kaikkosi kun luin palstaa.

• Minä tiedän

Nimim. Ihmetyttää! taitaa olla tunnevammainen kun ei ymmärrä.

Ihmisillä on tunteet. Ne meitä normaaleja ihmisiä kuljettelee aika reippahastikin välillä.

• Ihmetyttää!

Normaalilla ihmisillä on paitsi tunteet myöskin järki...:)

• MInä tiedän
        Ihmetyttää! kirjoitti:

Normaalilla ihmisillä on paitsi tunteet myöskin järki...:)

Järki ja tunteet eivät sulje toisiaan pois. Paitsi niillä joilla ei ole tunteita. Sellaiset ihmiset eivät voi ymmärtää toisten ihmisten heikkouksia. Pelkästään järjellä toimivia ihmisiä en halua lähipiiriini.

Meistä tekee inhimillisiä ja kiinnostavia meidän heikkoutemme ja vikamme.

• Järkevä tunne
        MInä tiedän kirjoitti:

Järki ja tunteet eivät sulje toisiaan pois. Paitsi niillä joilla ei ole tunteita. Sellaiset ihmiset eivät voi ymmärtää toisten ihmisten heikkouksia. Pelkästään järjellä toimivia ihmisiä en halua lähipiiriini.

Meistä tekee inhimillisiä ja kiinnostavia meidän heikkoutemme ja vikamme.

...tai niillä joilla ei ole järkeä! Sen enempää pelkällä tunteella kuin pelkällä järjelläkään ei oikein pärjää. Pelkästään tunteilla toimivia ihmisiä en halua lähipiiriini. Meistä tekee kiinnostavia tunteiden ja järjen yhteys toisiinsa. On niin helppoa heittäytyä tuulen vietäväksi ja vedota tunteisiinsa. Aikuisen ihmisen tulee osaa käsitellä tunteitaan eikä heittää elämäänsä niitten varaan.

• kuinka on? :)

Minkä ikäinen vauva sulöla on kun häntä imettelet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe