me vähän turhan hankalia toisillemme, se on vaan tämä hankala tilanne, mikä meistä on tehnyt hankalia. Kummatkin taitaa olla epävarmoja tässä tilanteessa, se ei ole ujoutta vaan pelkoa ja sitä epävarmuutta. Mulla ainakin on niin paljon tunteita sua kohtaan, että jo se saattaa sua pelottaa, vai pelottaako mun tunteeni, jos omasi ei ole sulle niin selvillä.
Älä ikinä epäile sitä että tämä ainakaan mulle riittää, sillä ei riitä. Sinä riität, nämä ei. Voidaan laittaa kaikki vielä alulle, miten päin vaan ja millä tavalla tahansa. Kun saisin yhdenkin varman tiedon jyväsen. Ei se nimettömänä tietenkään onnistu, jotain ajatuksia vain.
Ollaanko
15
188
Vastaukset
- ois säästyny sultaki
aikaa kun oisit vaan lykänny kyssärin tohon otsikon taakse ja poistanu kaiken paitsi vikan lauseen ;)
- :)))
Tirsk, mä kops kuolen nauruun
- Ihan ensin
haluan tietää, oletko n vai m.
Tuttuja ajatuksia, ei käy kieltäminen. Jatko vastauksen perusteella. - laita se viesti
Mua ei ainakaan pelota mikään muu kuin se, että olen yksin näiden tunteiden kanssa. Vastakaiku on ainoa, joka parantaa kaipauksen aikaan saamat haavat.
Jos juuri sinä olisit sydämeni ja mieleni valtaaja, kehottaisin kertomaan ajatuksesi suoraan tai edes niin, että vain minä voisin viestin omakseni tunnistaa. - joku hankala
Ollaan joo, pikkasen liian hankalia. Kerro mitä sinä haluaisit.
- no ihan ekana
s24 vois mennä nurin.
- kiusaako ap?
Täytyy sanoa että raivostuttavia tällaset tunnisteettomat viestit, kai se on tarkoituskin. Ja muuten, kuinka moni nytkin on "vähän niin kuin" ominut viestisi itselleen, minäkin jos olisi tunnisteita. Vai.. onko se tarkoituskin, kuten aiemmin pohdin jo.
- That´s the point!
Vatun provoilija. Mut yks hailee, itsepähän kärsit elämäsi.
Tämän palstan saa suljettua painamalla läppärin kannen kiinni. Eikä tuo provoilu niin liiaksi hierräkään, sillä olen ydintäni myöten ..hmm.. hyvässä tunteessa :).
Kaikella on tarkoituksensa, oikeat asiat lopulta tapahtuvat.
-- Tapahtuvat läppärin kannen ollessa suljettuna! -- huom.- teinin
tekstiä
- iiiin
mitäs sitten jos ei olekkaan läppäriä vaan onkin tavallinen tietsikka?
yks blondi kysyy..........heh heh - sit riittää
iiiin kirjoitti:
mitäs sitten jos ei olekkaan läppäriä vaan onkin tavallinen tietsikka?
yks blondi kysyy..........heh hehku suljet sen webbikameran :)
- kuis verenpaine?
teinin kirjoitti:
tekstiä
et sä nyt niiiiin vanha ole.. :)))))
- se on kato se
kuis verenpaine? kirjoitti:
et sä nyt niiiiin vanha ole.. :)))))
kriittinen piste ;)
- s....
no ei se sulla sulkeudu?
- tykkään susta, mutta
mulla on hyviä syitä olla epävarma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928