Tänä iltana joku onnekas saa vaimoltani...

Cuck

Varasin hotellista huoneen, ja menen vaimon kans kahdestaan vähän rilluttelemaan. Sovittiin jo, että Anne antaa vieraalle, jos vaan joku halukas löytyy...
Karsotaan, miten illalla käy...

9

12178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksiasiantuntija_|_

      Oliko paljon halukkaita? =D

    • Ilone aisuri

      Mulla lähti vaimo risteilylle ja pakkasi kaikkein seksikkäimmät alusasunsa mukaan. Tarkoittanee, että huomen iltana saan valmiiksi naitua...

      • ted.s

        hei, pistäs viestii mulle [email protected], se mihin vastasit äskettäin jos vielä kiinnostaa.


    • mieleeenkiiintoista

      kerrohan miten onnisti

    • isolla tyydytetty

      Minä sain isoa mustaa, ja mieheni katseli samalla kun minua naitiin järkyttävän kokoisella kalulla. Mustat miehet näyttäs olevan aika kestäviä noissa pano hommissa, nussi pilluni aivan tohjoksi, ja alavatsa sisältä todella kipeä, kun työnteli sitä parrua niin syvään ku meni, ei se järjettömässä
      kiimassa tehny kipeetä, vaan kyllä jälkeen päin sen tuntee mitä on saanut.
      Iso kiitos miehelleni kun täytti suuren haaveeni, ja lupas toistenki että saan samanlaisen käsittelyn, ja toivon salaa että niitä nustia isoja kaluja olis useampi kuin yksi.

      • Melkein täydellistä

        Eipä käy kateeksi sinua.
        Aika kiva ja huomaavainen on tuo sinun miehesi, kun sinua noin järjettömästi rakastaa.
        Entäs jos tulisit raskaaksi mustalle miehelle, rakastaisiko miehesi sinua vielä kiihkeämmin.


    • Vaimolle vierasta

      Vaimoni lähtee huomenna lavalle tansseihin yksin asunto autolla.
      Tänään juuri siivosin auton ja katsoin että kaikki on timmissä.
      Vaimo on tiukka kroppainen 37 vuotias blondi ja hyvä tanssija.
      Olemme harrastaneet irtosuhteita jo vuosia ja meille se on
      piristys pari suhteeseen. Vaimo pitää parhaana paikkana iskeä
      mies tansseissa, siinä tuntee miehen sisimmän ja kalun koonkin
      ennenkuin lähtee autoon. Olemme molemmat kuumina huomisesta
      kuka ja minkä ikäinen mies pääsee hoitaa vaimoa.

      • Matkarakastaja raju

        Se oli sitten sun läskiperse muija ku mä vetelin siinä romussa , eipä ollut kummoinen !!


      • mara
        Matkarakastaja raju kirjoitti:

        Se oli sitten sun läskiperse muija ku mä vetelin siinä romussa , eipä ollut kummoinen !!

        On siinä naisella harrastus. Menneen kesän helinää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe