mitä näkisit rakkauselämääni?joko tiet kohtaa vanhemman miehen kanssa jonka kans kissa/hiiri leikki jatkunut jonkin aikaa...
keskiyö
4
<50
Vastaukset
- flower magic
Ei! lopeta se suhde.
tai siis kyllä! mies on vahempi noin 4 vuotta
älä missaa tilaisuutta!
Ohkea rakkaus kolkottaa ovellesi!
ennen syksyä, muista että ett jätä lähtemättä minihkään juttuun mikä köy milessäsi! - Wichum
Naivia
Kissa/hiiri leikit ei kuulu rakkausuhteeseen!
Ei edes teineinä, saati vahemmalla iällä!!
Tuo suhde on tuhoon tuomittu jo alkajessaan!
Rakkaus on ihtohimoa ja valittämistä! ei mitään K/H leikkiä- Wichum
onko kyseessä sateenkaarisuhde?
- tilanteeseen väsynyt
eli hieman huonosti laitettu tuo kissa/hiiri juttu...ei se nyt ihan sellaista ole mutta meidän välillä todella on vahvat tunteet ja se on syynä että yhteen ei ole vielä menty koska olen itse vielä suhteessa....avioliitto alkaa olla omalta osalta jo takana mutta tämä vanhempi mies ei rupea suhteeseen ennen kuin olen täysin vapaa koska ei halua loukata miestäni eikä omasta mielestään halua olla se joka on meidän liiton rikkonu...liittomme on mennyt rikki aikoja sitten jo ihan muista syistä. ja mies on minua 3 vuotta vanhempi...sekava selitys mutta sekava on olokin...flower magig...en yt ymmärrä siis juu vai ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774