Mitä

lähellä.

aiot tehdä jos joskus törmäämme vahingossa?

35

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten lähellä?

Kaapata:-) Mitä toivoisit näin anonyymisti?

• No...

...varmistaisin tyrmäyksen :))

• niin..

piti kysymäni että kuin lähellä, kuinka monen kilometrin kiitorata...? :))

• 945iguu7g

Ainakin tervehtiä "Terve" ja ehkä hymyillä ystävällisesti.

• no se vähän riippuu

saattaa olla et popkornia kitaan ja seuraan show:ta

tai

sit ihan vaan moikataan ja vaihetaan kuulumiset

• lähellä.

Hyvä, koska mä en välttämättä halua puhua sun kanssa, mutta en halua loukata. Jos vaan tervehditään?

• eheii..

ei mee niin... sut esitellään äidille!!!

• 476urte93u4

Tervehtiminen sopii ja riittää hyvin. Aikuisia tässä ollaan kaikesta huolimatta.

• no mut sun kannattaa

sit jotenki viestiä se että et halua puhua mun kanssa vaikka puhutkin nii sä saat siitä vielä sit omat kiksit maksimoitua ;)

• Joo.. mitäköhän

• shame on me

Ymmärrän. En loukkaannu, hävettää omat toilailut.

• yrittäisin

varmasti sanoa jotain?Huom.siis: YRITTÄISIN,kipsissä olisin kuitenkin...

• olen ilkeä

kamppaan sut maahan!

• sen mä kyllä

tiedän

• tuskintörmätään

hmmm... joko käännyn pois, näytän selkeästi etten ole tuntevinani
      tai....käännyn pois, näytän selkeästi etten ole tuntevinani

särjit paskiainen mun sydämen

• se oli rikki jo

ennen kuin mä siihen koskin ..

• toivottavasti näen

En tiedä. Joskus olin varma että näin hänet eräässä kauppakeskuksessa. Minut valtasi sama kauhun sekainen paniikki kuin joskus aiemmin. Aivan kuin olisin lamaantunut.

En tiedä , toivottavasti en näe häntä.

• ????????????????????

Varmaan koittaisin jutella, jos se toinen selaiseen suostuu.

• tälleen tekisin

Seuraisin jonkin aikaa sivusta ja katsoisin huomaatko minua. Jos huomaisit niin näkisin kuinka sinä tapaamiseen suhtautuisit. Ja sitten...; jos käyttäytymisesi olisi positiivinen näky, niin halaisin sinua oikein lujaa ja kysyisin: Mitä sulle kuuluu?

• törmätään vaan

Näen miten tämän voi helposti luulla olevan minulta. Ei ole. Minä taas mielelläni juttelisin kanssasi, jos sinua vaan huvittaa. mieheltä.

• lähellä.

Mutta kun en halua törmätä enkä jutella. Pelkään, että niin tapahtuu.

• törmätään vaan

Noinhan sitä vaan on sitten toimittava.

• 94kfjvus8s

Jos olet "hän" niin työkuvioissa tuskin törmäämme, ehkä kaupoissa voisimme törmätä mutta ole huoleti, kyllä minulla pokka pitää - tervehtimiseen se jää, en ala jututtamaan (minulla ei sinänsä olisi juttelua vastaan mitään mutta jos on sinun toivomuksesi välttää juttelemista, olkoon niin).

• ei noin
        törmätään vaan kirjoitti:

Noinhan sitä vaan on sitten toimittava.

no älä ny lakkaa törmäilemästä. tai no provoilijoita kannttaa väistellä kyllä, palstoilla. hyvää yötä :)

• elämä jatkuu

Suutelen mieheni kanssa

• kierrä vaan kauempaa

Taitaisin olla niin kuin en tuntis. Mä en nykyään pahemmin katsele ihmisiä enään kun liikun jossain. Oppinut olemaan niin kuin mua ei olis olemassakaan, sen takia välttelen silmiin katsomisia ettei kukaan hermostu muhun. Minuun pitäis oikeasti törmätä, että reagoisin edes toiseen ihmiseen. Ei tee mieli tavata ketään tuttua, kun joistakin tulee niin pahoja muistoja menneiltä ajoilta mieleen. Enempi luulen toistenkin välttelevän mun kaltasta ihmistä, kuin tulevan varta vasten juttelemaan.

• elämä jatkuu

Samaa mieltä.Kierrä vaan kaukaa, en odota näkeväni, enkä toivo näkeväni häntä enää koskaan

• höpistelijä...

Jos mä teeskentelisin pyörtyvää, hänen olisi pakko reagoida jotenkin tuskin hällä olisi sydäntä kävellä mun ohi.

• :)

toimii ja voit saada tekohengitystäkin.

• näin varmaan

Varmaan yrittäisin hakea katsekontaktia ja tervehtiä, mutta siinä onnistumatta jää sitten tervehdyksetkin.

• iiiin

Jos olisit hän, sanoisin ensin moi halaisin myös tosi pitkän halauksen rutistaisin oikein kunnolla koska on todella ollut ikävä, sen jälkeen kysyisin voisimmeko mennä johonkin juttelemaan mikäli hän ei siinä välissä ole ehtinyt kysyä mitään

• tule tekemään

Liian kivalta kuulostaa. Kunpa hän tekisi noin minulle....

• .

Heilutan häntää.

• Zen oooom

Otan tilanteen sellaisenaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe