Kokeilin Amazon.comia, mutta USAsta postikuluiksi tuli yli 70 euroa muutamasta kevyestä tuotteesta (jauheita ja filmiä) mahdollinen tulli.
Englannista postikulut 35 euroa (Firstcall)
Onko jollain kokemusta, saisko ulkomailta edullisemmin kuin muutamalta Suomalaiselta toimittajalta?
Mistä tilata pimiökemiat ja paperit
7
249
Vastaukset
- Johnnymale
saksasta saa edullisesti, monestakin paikasta. toisaalta paketti paperia ja 10 rll filmiä saanee vaikka hertelililtä(Tre) halvemmalla.
- Kysy Asiantuntevasta
Kyllä jopa TöpShotista jotain voi saaha edullisemmin jos menee itte liikkeseen ja kysyy VIP KinoAsijakkaana.
Mikähän siinä on et kaukaa postimyynnillä on paljon halvempaa?
Sehän pitäs olla just päinvastoin ku huomataan lentokulut? - Täältä?
http://www.foto-erhardt.de/1/390/fotozubehoer/heimlabor.html
Postikulut 20€ isollekin paketille. - FilmiJannu
telefoto on loistava paikka tilata kemiat!
- Heti mulle
Aloittaja halusikin kemikaalit huomiseksi Ameriiiikasta tänne. Siksi korkea hinta.
- Tommi77t
Ihan tällainen kysymys vaan, siis tilaat jotain jauhetta pimiöön?? Olen pimiökurssin käynyt kahdesti ja siellä ei ollut puhettakaan mistään jauheiden käyttämisestä ja heräsi uteliaisuus että mistä on kyse. Itse käyttämäni aineet on olleet nestemäisiä.
www.macodirect.de hyvä valikoima ja hinnat kohdallaan. Paljon halvenpi kuin Telefoto tai mikään Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313109EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402961- 1051351
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371071Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763