:) soittaako, eikö soita, soittaako, eikö soita...pelottaa..niiiiin iso ikävä...haluun vain käpertyä vasten sun kehoasi... ;) tuntea sun sydämen lyönnit
Soittoasi
13
206
Vastaukset
- ainoat lyönnit mitkä
sä tulet tuntemaan on mielisairaalan henkilökunnan kiireisistä käsistä kun ne siirtää sua lepositeisiin .
- katkeraa
Toiset ne on niin paljon tutumpii.
- Sä olet itse
tainnut tuntea kyseisen kun noin katkerana tänne tilität.
- osuuko pilkka omaan
katkeraa kirjoitti:
Toiset ne on niin paljon tutumpii.
nilkkaan ? mä oon nähny ennenki miten tää luku etenee ..
yhyyy soita mulle bbbuuuu -bbu - bii - bu - tuntea kenet ?!?!
Sä olet itse kirjoitti:
tainnut tuntea kyseisen kun noin katkerana tänne tilität.
ootsä vittu päästäs sekasin ??!
- Ei sä et
osuuko pilkka omaan kirjoitti:
nilkkaan ? mä oon nähny ennenki miten tää luku etenee ..
yhyyy soita mulle bbbuuuu -bbu - bii - buole nähnyt tätä. ! etkä tule näkemäänkään paitsi niissä tilanteissa missä se on valitettavan pakollista.
Haluan olla kaikkea muuta mitä sinä. - Olet ilkeä
Ei sä et kirjoitti:
ole nähnyt tätä. ! etkä tule näkemäänkään paitsi niissä tilanteissa missä se on valitettavan pakollista.
Haluan olla kaikkea muuta mitä sinä.vihainen, katkera, vanha, kusipää, empaatiakyvytön, tunnevammainen noita-akka. Turhaan yrität taas sotkea mun onneani. Itse pilasit meidän välit teoillasi.
- Mikään ei
Olet ilkeä kirjoitti:
vihainen, katkera, vanha, kusipää, empaatiakyvytön, tunnevammainen noita-akka. Turhaan yrität taas sotkea mun onneani. Itse pilasit meidän välit teoillasi.
oikeuta siihen miten sä käyttäydyit mua kohtaan.
http://www.youtube.com/watch?v=MrPAVf4o3lE - ei oo multa mut
Olet ilkeä kirjoitti:
vihainen, katkera, vanha, kusipää, empaatiakyvytön, tunnevammainen noita-akka. Turhaan yrität taas sotkea mun onneani. Itse pilasit meidän välit teoillasi.
peilaa mun tuntemuksia jokseenki hyvin. vanha et kyl oo. lähempänä vielä teiniä.
- sydän lyö
Samaa haluisin. Soita, vastaan kyllä ja voi vaikka sopia alustavasti tapaamisesta.
- jjycau
Soita sinä tai laita joku hymiö viestillä ni sit soitan....
- Sä lupasit,
mä koitan luottaa vaikka se vaikeaa onkin..
- ¨¨¨¨¨
Kenen kanssa te täällä matsaatte.
Sivusta joskus mielenkiinnolla seuraan hetken ja vähän väkisinkin jos täällä sillointällöin käyn ikävääni purkamassa vaikka sekin on turhaa, on vaan tylsä elämä joskus. Harvoin mitään edes kommentoin.
Joskus on vaikea käsittää tätä teidän touhua. Paljon pimeetä porukkaa, mitkä piiloutuu anonyymiteetintaakse, koska sen takaa voi tuoda sitä kaikkea katkeria ja rumia sanoja, pilaamalla koko palstan, minkä pitäisi olla jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041