Soittoasi

kaivaten...

:) soittaako, eikö soita, soittaako, eikö soita...pelottaa..niiiiin iso ikävä...haluun vain käpertyä vasten sun kehoasi... ;) tuntea sun sydämen lyönnit

13

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoat lyönnit mitkä

sä tulet tuntemaan on mielisairaalan henkilökunnan kiireisistä käsistä kun ne siirtää sua lepositeisiin .

• katkeraa

Toiset ne on niin paljon tutumpii.

• Sä olet itse

tainnut tuntea kyseisen kun noin katkerana tänne tilität.

• osuuko pilkka omaan
        katkeraa kirjoitti:

Toiset ne on niin paljon tutumpii.

nilkkaan ? mä oon nähny ennenki miten tää luku etenee ..

yhyyy soita mulle bbbuuuu -bbu - bii - bu

• tuntea kenet ?!?!
        Sä olet itse kirjoitti:

tainnut tuntea kyseisen kun noin katkerana tänne tilität.

ootsä vittu päästäs sekasin ??!

• Ei sä et
        osuuko pilkka omaan kirjoitti:

nilkkaan ? mä oon nähny ennenki miten tää luku etenee ..

yhyyy soita mulle bbbuuuu -bbu - bii - bu

ole nähnyt tätä. ! etkä tule näkemäänkään paitsi niissä tilanteissa missä se on valitettavan pakollista.
        Haluan olla kaikkea muuta mitä sinä.

• Olet ilkeä
        Ei sä et kirjoitti:

ole nähnyt tätä. ! etkä tule näkemäänkään paitsi niissä tilanteissa missä se on valitettavan pakollista.
        Haluan olla kaikkea muuta mitä sinä.

vihainen, katkera, vanha, kusipää, empaatiakyvytön, tunnevammainen noita-akka. Turhaan yrität taas sotkea mun onneani. Itse pilasit meidän välit teoillasi.

• Mikään ei
        Olet ilkeä kirjoitti:

vihainen, katkera, vanha, kusipää, empaatiakyvytön, tunnevammainen noita-akka. Turhaan yrität taas sotkea mun onneani. Itse pilasit meidän välit teoillasi.

oikeuta siihen miten sä käyttäydyit mua kohtaan.

http://www.youtube.com/watch?v=MrPAVf4o3lE

• ei oo multa mut
        Olet ilkeä kirjoitti:

peilaa mun tuntemuksia jokseenki hyvin. vanha et kyl oo. lähempänä vielä teiniä.

• sydän lyö

Samaa haluisin. Soita, vastaan kyllä ja voi vaikka sopia alustavasti tapaamisesta.

• jjycau

Soita sinä tai laita joku hymiö viestillä ni sit soitan....

• Sä lupasit,

mä koitan luottaa vaikka se vaikeaa onkin..

• ¨¨¨¨¨

Kenen kanssa te täällä matsaatte.

Sivusta joskus mielenkiinnolla seuraan hetken ja vähän väkisinkin jos täällä sillointällöin käyn ikävääni purkamassa vaikka sekin on turhaa, on vaan tylsä elämä joskus. Harvoin mitään edes kommentoin.

Joskus on vaikea käsittää tätä teidän touhua. Paljon pimeetä porukkaa, mitkä piiloutuu anonyymiteetintaakse, koska sen takaa voi tuoda sitä kaikkea katkeria ja rumia sanoja, pilaamalla koko palstan, minkä pitäisi olla jotain muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe