Saako harrastaa seksiä jos on mennyt maistraatissa naimisiin?
Avioseksiä ilman Jumalan siunausta
9
188
Vastaukset
- Uskovainen pappi
Tämä palsta ei ole mikään saako--eikö saa vastauspalsta. Uskovaiset ahkeroivat itse miettiä seurakunnassa vastauksia elämänsö kysymyksiin. Ja jos joku ei ole uskomassa, ei häneltä voi vaatia jumalanlapsen tekoja.
- Kielletty hedelmä
Tämä palsta on suurta viihdettä.
Ihmiset kuluttavat tämän ainoan elämän siihen, että miettii mitä joku ihmisen keksimä satuolento sallii ja kieltää :-D - maistraatti
Tottakai saa! Oman aviopuolison kanssa. Miksi ei muka saisi?
- Kielletty hedelmä
Koska maistraatti ei liity Jumalaan millään tavalla.
Minkä takia se että täyttää maistraatissa pari lomaketta antaa oikeuden harrastaa seksiä? - Näin on!
Kielletty hedelmä kirjoitti:
Koska maistraatti ei liity Jumalaan millään tavalla.
Minkä takia se että täyttää maistraatissa pari lomaketta antaa oikeuden harrastaa seksiä?Raamatussa ei määritellä avioliittoa. Suomen laki määrittelee ja valtiovalta on antanut luvan vihkiä virallisten kirkkojen pareja ja kun on valtion lupa niin vihkimisen suorittanut kirkko, tai maistraatti voi vahvistaa liiton ja näin liitto saa lainvoiman.
Ei kirkko oikeastaan vihi pareja, vaan puolisot ottavat toisensa puolisoikseen julkisesti ja tätä sanomme vihkimiseksi. Kirkko ei voi vihkiä pareja, jos on joikin lain sanelema este. Eli maallinen laki säätää vihkimisen, ei uskonnollinen yhteisö.
Vastaus on siis= Voi jos on vihitty maistraatissa, tai kirkossa. - Sexu-Elli
Näin on! kirjoitti:
Raamatussa ei määritellä avioliittoa. Suomen laki määrittelee ja valtiovalta on antanut luvan vihkiä virallisten kirkkojen pareja ja kun on valtion lupa niin vihkimisen suorittanut kirkko, tai maistraatti voi vahvistaa liiton ja näin liitto saa lainvoiman.
Ei kirkko oikeastaan vihi pareja, vaan puolisot ottavat toisensa puolisoikseen julkisesti ja tätä sanomme vihkimiseksi. Kirkko ei voi vihkiä pareja, jos on joikin lain sanelema este. Eli maallinen laki säätää vihkimisen, ei uskonnollinen yhteisö.
Vastaus on siis= Voi jos on vihitty maistraatissa, tai kirkossa.Saako myös samaa sukupuolta olevat rakastalla vihkimisen jälkeen?
- Kristuksen veli.
Näin on! kirjoitti:
Raamatussa ei määritellä avioliittoa. Suomen laki määrittelee ja valtiovalta on antanut luvan vihkiä virallisten kirkkojen pareja ja kun on valtion lupa niin vihkimisen suorittanut kirkko, tai maistraatti voi vahvistaa liiton ja näin liitto saa lainvoiman.
Vastaus on siis= Voi jos on vihitty maistraatissa, tai kirkossa.Eipä tämä romaniporukka käy papin, eikä maistraatin porstuaissa yhteiselämäänsä kuuluttamassa. Riittää kun ilmoittaa heimon vanhimmalle.
Romanijoukossa on paljon uskovia, eli ehkä nämä maistraatti, kirkko käsityksemme on suppea ajatus avioliitosta.
Liitto on ihmisten välillä tehdystä liitosta. Samoin kuin Jumala tekee ihmisen kanssa liiton, ei siihen kellään muulla ihmisellä ole nokan koputtamista.
Jeesus sovitti synnit ja sen omallekohdalle uskominen on henkilökohtainen asia.
Siihen ei tarvita seurahuonetta tahi ns. uskonveljen siunausta.
Sen on Jumala siunannut Kristuksessa Golgatan täytetyn työn kautta.
Jeesus on Ylimmainen pappi ja Hän rukoilee jokaisen puolesta.
Isän ja minun välissä, esim. on vain Kristus, sovittajana ja uhrina.
Siinä ei ole mikään järjestö, kirkko tahi seura, ollakseni pyhä.
Päinvastoin. Seura tahi ns. veli ei ole lunastanut minua vaan Jeesus.
Siksi on vain yksi välimies minun ja Jumalani välissä.
Liitot rakentuvat tällaisiin asioihin, niin tervehtyy nämä linjat ihmisillä, eikä vääriä kahleita rakenneta ihmisten mieliin.
- jk
kylä saa
- äsfdl
Oon miettiny monesti, vl-perheen kasvattina, itse ex-veeällänä, että onkohan mun vl-sukulaisten mielestä maistraattiavioliitto avioliitto ollenkaan? Jos mieheni kans joskus naimisiin mennään niin se on kyllä maistraatissa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057