Älä koskaan

ja uudet ihmiset

koskaan ikävöi ketään yli vuotta...

Vuosi on raja, sitten on otettava niskasta kiinni ja jatkettava elämää..

Katso ulos, Kaunis ilma, Suomen kesä parhaimmillaan

13

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsi ku oisin

tienny ton kolme vuotta sitten :D

• rajatonna
    • mä hokasin jo :D

Mun ei kannata ikävöidä ketään, eikä turhia haaveilla. Mulle ei tullut ketään kohdalle ja se siitä. Opin ettei mun näkösen kannata ketään ajatella tai ikävöidä. Ei näin rumalla sais/tarvis olla tunteita ollenkaan. Rumalta on tunteilut kielletty, ei siinä sen kummempaa. Ei mua kesä jaksa innostaa, elämä on sen verran rankkaa tällä hetkellä että on ihan sama millanen keli on. Opin paikkani ja tiedän ettei ole olemassakaan sellasta miestä joka musta olis kiinnostunut :D :D :D :D

• Mielipide:

Ehkä kannatteis miettiä vähän tarkemmin millasia hommia ottaa vastaan. Toisen mustamaalaamisella mustamaalaat eniten itseäsi. Onko ihme, jos ei miehet kiinnostu??

• Mitä hommia?
        Mielipide: kirjoitti:

Ehkä kannatteis miettiä vähän tarkemmin millasia hommia ottaa vastaan. Toisen mustamaalaamisella mustamaalaat eniten itseäsi. Onko ihme, jos ei miehet kiinnostu??

Mitä muuta tuo henkilö tekee kuin mustamaalaa itseään? Vai onko hän joku feikki?

• ???????

Kuka mustamaalaa ketä? Tuo kirjoittaja kiinnittää kyllä huomion pateettisilla itseääntoistavilla kirjoituksillaan, joiden perässä :D :D :D :D mutta tarkoituksen aitoudesta en menis vannomaan sen enempää kuin täällä yleensäkään.

• Ihme vastaus.

Oikeastaan, ketä sinä mustamaalaat kirjoittamalla noin?

• aikaa on

mulla on siis aikaa vielä ikävöidä. Vasta syksyllä tulee vuosi täyteen:)

• on muutakin

Näinpä nyt tuutitaan ja huomenna luistelemaan

• Sanatonna vain

Onko ikävällä muka aikarajoituksia. Epäilen. Rajatonna nim.merkille kiitos hyvästä biisistä. Eräs lemppareistani vuosien takaa.

• en roiku

Mä olen oikeastaan jo lopettanut ikävöinnin ja alle pari kuukautta mennyt. :)

• pakkopullaa????

Entä jos muut ei vaan sytytä ?????

• '''''

Ensimmäiset viestit tänne ei ollut ikävää vaan ihastumista ja täydellistä himoa, toisellepuolelle, pöly kun laskeutui iski ikävä, tänne olen kirjoittanut alle vuoden, vaikka se ihastuminen ja himo on mukana tietty yhä. Rakkauttakin, vaikka pintapuolista, eikä se voi mitenkään olla syvempää tässä tilassa ja välittämistä, tai se kun kaikki meni ikävästi väärille urille. Kun ei tiedä toisen ajatuksia, niin ei voi ilman niitä ja läsnäoloa rakkaudentunne syventyä. Ei halua näyttää olevansa välinpitämätön, vain sen takia että sattui sekaannuksia. Ikävä iholle, ikävä kosketusta, varsinkin hänen kosketusta kaipaa, sen verran väristtävät oli fiilikset ja halu koskea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5269
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4704
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2494
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1901
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe